2015-02-23, 01:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JevlaTomteVerkstad
Juden har förvirrat dina sinnen...

Jaha.

Citat:
Ursprungligen postat av Nigeralia
Den eviga nepotismen och ryggdunkandet hos dem är ihärdig oavsett vad man tycker om filmerna de producerar. Det är en rättighet att få tycka att Oscar är en festlig högtid för judarna, att Afrika luktar ebola och att Göteborg luktar fisk

Det vet jag väl; var ju jag som skrev det.
Citera
Medlem
Vem är den där feta kärringen? Motbjudande jävel.
Citera
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JevlaTomteVerkstad
Suck, feminist ludrer som sitter och propagerar kulturmarxistiskt dynga i statlig tv.

public service har inget med staten att göra. Gör om gör rätt är du snäll!
Citera
Medlem
chessjamts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vike22
"Är det en vanlig bio eller tester, eller vad gör dom där?"

Såg ut som att de andra i panelen ville dra fram skämskudden när hon frågade det.
Citera
2015-02-23, 01:32
Medlem
softcore123s avatar
Haha, så har de inget försvar till varför de bara är kvinnor i studion, jäkla pajas
Citera
Medlem
BrutusBeefcakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazinga90
Ah, kul att du kom in och lämnade dina gissningar, då blev vi ändå några stycken från filmtrådarna som gissade till slut. Det kommer förmodligen gå käpprätt men det ska bli spännande att se hur många rätt vi kan skrapa ihop.

Jag vet att du inte har jättebra koll på årets gala men är det någon speciell film som du har sett och som du uppskattar lite extra?

Hehe, kom lite i sista minuten, men bättre än aldrig Haha förmodligen, hade bättre koll förra året men fick inte skrapat ihop många poäng för det.

Jag har sett American Sniper som var riktigt urk, sedan av de jag sett så är väl Grand Budapest bäst, men ingen av några av filmerna i årets gala har över 3/5 från mig. Har du någon som du sett och kan rekommendera?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bokmask
public service har inget med staten att göra. Gör om gör rätt är du snäll!

Det har det ju!
Citera
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeheaad
Tv4 har lite att lära om reklampauser från Oscarsgalan...

Reklampauser i USA är normalt sett betydligt längre, men nu måste de hålla det kort eftersom det är direktsänt.
Citera
2015-02-23, 01:33
Medlem
Tydligare inkvotering får man leta efter. Helt okarismatiska och okunniga. Skandal!
Citera
2015-02-23, 01:33
Medlem
vike22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chessjamt
Såg ut som att de andra i panelen ville dra fram skämskudden när hon frågade det.

Haha ja, det ville jag med..
Citera
2015-02-23, 01:36
Medlem
Riktigt dåliga filmer som gjorts iår, man siktar mer på att få folk att gå till biograferna än att faktiskt göra intressanta filmer.
Nivån på filmer rent generellt har ju störtdykt.

50 shades of grey....Det moraliska förfallet är ett faktum. Dom kristna värderingarna har dom nu lyckats sluka helt.
Citera
2015-02-23, 01:36
Medlem
Stelt med 50 Shades Of Gray skådisen hahah
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här