2015-02-22, 14:58
Medlem
GretaDenFetas avatar
Hejsan,
Jag har varit tillsammans med min kille i 4 månader nu, vårat sex har varit väldigt komplicerat då han inte har vågat tro på sig själv. När han var 14-15 år råkade han ut för testikelvridning, dom fick då ta bort ena pungkulan och sydde då fast den andra så den inte kan snurra sig.

Anledningen till att han inte tror på sig själv är för han anser att den är liten, kan hans operation från tidigare påverka hans storlek? Att den inte har vuxit som den ska?..

Han gick med svullen pungkula i ca 2-3 veckor och den var i storlek som en knuten hand, dom fick ta bort den genom att öppna över penisen, där har han idag ett 10 cm långt och 1 cm brett ärr.

Vilket gör att han inte vågar byta om bland andra typ på badhuS. Operationen skedde för 5 år sedan.
Citera
2015-02-22, 15:36
Medlem
O-Lyckligs avatar
Är du nöjd med hans lem kan alla förklaringsmodeller angående den allt ta och hälsa hem... Jag vet verkligen ingenting om snoppens tillväxt men kommer det kiss ur den som det ska och eventuella sexpartners har skoj med den så är den precis som den ska vara!

Bygg upp hans självförtroende, det finns säkerligen personer som inte ens har snoppyta att husera ett tio centimeters ärr på. Skäms han bland andra nakna män så är mitt råd till honom att skapa en story om hur han förlorade oskulden och att det medförde till att det behövdes kirurgi

Snoppar hit och snoppar dit... Att denna del av kroppen som normativt förväntas vara gömd av kläder kan orsaka så mycket besvär!?
Citera
2015-02-22, 15:53
Medlem
sommarlovs avatar
Jag har ett ärr på min penis, av andra skäl.
Det syns tydligt och gör den lite sned.

Det har inte hindrat mig ett ögonblick att knulla härliga kvinnor.
Jag är gift och har 2 friska barn.

Visa honom denna text...
Citera
2015-02-22, 18:25
Medlem
GretaDenFetas avatar
Ja! Jag ser inget fel med hans storlek eller hur ärret ser ut! Han tycker dock själv att den är lite o så, jag har tidigare varit med många innan och har aldrig haft bättre sex som nu haha
Men han vägrar tro på mig, han känner fortfarande att den är liten, och ja.. Han är inte "nöjd"
Citera
2015-02-22, 18:39
Medlem
O-Lyckligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretaDenFeta
Ja! Jag ser inget fel med hans storlek eller hur ärret ser ut! Han tycker dock själv att den är lite o så, jag har tidigare varit med många innan och har aldrig haft bättre sex som nu haha
Men han vägrar tro på mig, han känner fortfarande att den är liten, och ja.. Han är inte "nöjd"

Då är nog, tyvärr, inte problemet i sig osäkerhet för snoppen... Som den amatörpsykolog jag är, då jag gömmer mig anonymt på internet, ger jag följande diagnos: grabben, i fråga, har aldrig upplevt känslor likt de han har för dig. Detta medför att hans undermedvetna försöker finna tvivel i sin existens för varför han har getts äran att få vara med dig. Ett gammalt operationsärr på den del av kroppen endast just de ytterst nära får se fungerar därmed perfekt att projicera sina osäkerheter på...

Tålamod och vänliga ord är din uppgift, såvida du tänker att det är värt det

Kramen!
Citera
2015-02-23, 08:14
Medlem
Pyzkos avatar
Låter som en vettig kille du hittat där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto