2015-02-21, 21:09
Medlem
.-.-.s avatar
Nästa gång spelar väl Örebro i "SD=RASISTER" tröjor, allt för att skapa sig publicitet och framställas som de goda.

Inte vacker huvudtackling av Hedman, nästan i klass med Foppas, måste bli fem matcher minst
http://tv.aftonbladet.se/webbtv/sport/sportbladet-news/article67656.ab
Citera
2015-02-21, 21:09
Medlem
Crunchies avatar
Fortsätter Leksand spela såhär kommer man klara sig undan kvalet. Inte för att jag tror att man håller denna nivå men man kan hoppas.
Citera
2015-02-21, 21:39
Medlem
J.R.s avatar
Jaha, pliktskyldig seger av Luleå mot ett förvirrat Modo. Dom andra resultaten går åt fel håll så nu krävs det flera raka trepoängare om vi ska ta en top6 plats. Jaja, playin kan ju vara kul det också.
Citera
2015-02-21, 21:42
Medlem
Förlorar Leksand mot Saik nästa match så kommer det bli en väldigt intressant match mot Djurgården nästa fredag, Djurgården kan då så gott som säkra sitt kontrakt!
Citera
2015-02-21, 21:42
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Jaha, pliktskyldig seger av Luleå mot ett förvirrat Modo. Dom andra resultaten går åt fel håll så nu krävs det flera raka trepoängare om vi ska ta en top6 plats. Jaja, playin kan ju vara kul det också.
Luleå klarar nog playin rätt enkelt sålänge man inte stöter på FBK.
Citera
2015-02-21, 21:43
Medlem
tOpOffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Nästa gång spelar väl Örebro i "SD=RASISTER" tröjor, allt för att skapa sig publicitet och framställas som de goda.

Det skulle inte förvåna mig. Oerhört fjantigt med Pridetemat. En sak om man spelar i tröjor för att uppmärksamma och samla in pengar till tex. bröstcancer som MODO gjorde, men det här är ju något helt annat. Låt det där stanna utanför ishockeyn.

Dagens hudashow: https://www.youtube.com/watch?v=vfru-haXYGs
Senast redigerad av tOpOff 2015-02-21 kl. 21:51.
Citera
2015-02-21, 21:59
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Citera sa jag. Visa lite Jinx-gnäll. Jag har letat.
Nu gick jag inte så långt tillbaka, men... Ett litet urval av era bajsnödiga inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Klappar Djurgården ihop fullständigt kanske vi har en chans, men nja, nog blir det kval. Kvalplats på torsdag garanterat.
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Leksand är så dåliga. Nästa lika dåliga som bottenlaget modo. Garanterad torsk imorgon mot brunnäsorna och så var det bara piss och elände kvar av säsongen.
Citat:
Njuter av sista timmarna över sträcket...
Citat:
Nej, denna förlusten sänder oss till kvalet.
Citat:
Är redan inställd på kval så nej. Däremot vore det trevligare att hamna 11a än 12a.
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Så jävla underbart, ner i HA igen så det blir lite sexiga matcher istället för det här tramset. Skål.
Citat:
Ursprungligen postat av wema
Bortaspöke i Metallåtervinning Arena, fan vad man har saknat det! HA - den genuina serien. Lägg därtill att man slipper CMore. Jag ser bara fördelar just nu.
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Idag kommer sjunde raka förlusten i SHL eller sjätte raka segern mot Örebro. Bara ett riktigt fyllo tror väl på det sistnämnda.
Citat:
Du är väl inte allvarlig?

Tror inte på vinst ändå, Leksand är ruskigt dåliga just nu.
Citat:
Ja, det var nog spiken i kistan för Leksand
Citera
2015-02-21, 22:00
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tOpOff
Pinsamt.

Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Nu gick jag inte så långt tillbaka, men... Ett litet urval av era bajsnödiga inlägg.
Vart är gnället? Ser inget.
Senast redigerad av m4tt145 2015-02-21 kl. 22:02.
Citera
2015-02-21, 22:16
Avslutad
Hur är tänket bland fansen från nuvarande SHL klubbar? För utvecklandet av ligan, vill ni att modo/lif/bif/dif åker ur, eller skall ingen av dessa åka ur medan Malmö+x gå upp för ett bättre liga?

All heder år Karlskrona, men personligen tror jag inte att ett sådant lag höjer attraktionsvärdet i SHL. Men jag kan ha fel.
Citera
2015-02-21, 22:21
Medlem
Djurgården vore jävligt surt om dom åkte ut.

Dels för att det har blivit lite av en rivalitet mellan Luleå och DIF sen slutspelet 2011.
Citera
2015-02-21, 22:31
Medlem
Damacys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donv
Hur är tänket bland fansen från nuvarande SHL klubbar? För utvecklandet av ligan, vill ni att modo/lif/bif/dif åker ur, eller skall ingen av dessa åka ur medan Malmö+x gå upp för ett bättre liga?

All heder år Karlskrona, men personligen tror jag inte att ett sådant lag höjer attraktionsvärdet i SHL. Men jag kan ha fel.

Malmö är väl egentligen det enda lag som skulle höja attraktionsvärdet på SHL. I min bok har samtliga lag i botten av SHL större existensberättigande (nu kan man ju egentligen inte tala om sådant i såna här sammanhang, men ni förstår vad jag menar) än något lag som just nu spelar i HA.

Citat:
Ursprungligen postat av tOpOff

Otroligt pinsamt naturligtvis, men de kromosomfattiga på läktarna verkar gilla det och det är väl det viktigaste.
Citera
2015-02-21, 22:31
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donv

Jag gillar att det är lite omskiftningar bland lagen. Gapet till HA känns dessutom inte så stort längre så det är ingen superkris om man åker ur heller. Sett till totalintresset før de två høgsta serierna så tror jag det gør betydligt større nytta än skada.

Malmø, Røgle, Bofors och KHK upp. Det vore kul med førsta Blekingelaget, två från Skåne och massor med hatuppgørelser efter E18. Två av dem åker säkert ut direkt men då kanske andra kommer upp eller återkommer i nästa runda. Det som hindrar är det där fega och defensiva hittepået med minst 5000 sittande och liknande toserier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in