2015-02-17, 16:48
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starkmenliten
Du kan gå av inge esto reboud. Halveringstiden är 5 dagar på clomid så den har nog inte ens givit effekt.

Varför väljer du inte att fullföra? Jag gjorde precis clomid pct 100/100/50/50/25 (Risk att de var underdoesed dock) Gick sjukt bra för mig. Tappade inget i gymmet och ökade till och med mina maxningar. Man kanske mår lite sämre men starkt psyke hjälper. Dvs tänk positivt, tänk på dina ökningar istället för att de är tungt psykiskt ibland. Men om du vill gå av cold turkey så gör det men de kan bli hemskt, kan funka också för den delen Förstår att clomid inte funkar alls för vissa men jag anser att de är värt ett försök, för mig gick de kannon!

Tack för ditt svar. Jag har inte dopat mig men är nedstängd pga propecia och annat.

Jag ska gå ner 30 kg innan jag kör en fet PCT. Bra att veta med clomid.
Citera
2015-02-21, 14:10
Medlem
sxephils avatar
Jag kör 25 MG clomid eod igen. Ska köra typ 8 veckor. Pga biverkningar efter propecia får jag troligtvis väldigt högt östrogen när jag höjer mitt testo. Pfs drabbade får någon forn av östrogendominans.

Ska jag köra en AI samtigt som clomid för att hålla nere östrogenet? Jag har letro och kan få tag på armidex.
Citera
2015-02-21, 14:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Jag kör 25 MG clomid eod igen. Ska köra typ 8 veckor. Pga biverkningar efter propecia får jag troligtvis väldigt högt östrogen när jag höjer mitt testo. Pfs drabbade får någon forn av östrogendominans.

Ska jag köra en AI samtigt som clomid för att hålla nere östrogenet? Jag har letro och kan få tag på armidex.

Östrogenet kommer öka och kan ge dig otrevliga biverkningar, antingen kör du arimidex 0.25 e3d eller gör som tuffingarna och strunta i det helt. Lite upp till dig vad du har för inställning till sanningen.
Citera
2015-02-21, 15:09
Medlem
max-gains avatar
Fråga.. syns nolva, clomid, hcg, adex, letro eller liknande medel på piss prov? Måste veta detta innan jag planerar min tävlingskur, alltså inga polis tester eller myndighets labb jag undrar om
Citera
2015-02-21, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Grattis. Nu önskar du att du hade lyssnat till våra råd va?
Kom ihåg att inte ligga kvar på 40mg ed. Knölarna försvinner ej om det är utvecklad gyno, dvs om du redan har utvecklat bröstvävnad. Sådant tas bort genom ingrepp.
Vet att många hävdar att hårda doser letro tar bort knölar, huruvida det stämmer låter jag vara osagt, däremot vill jag understryka hur styggt letro är för dig.

/aKAY

Nej dom gör ju inte det om det är färdigutvecklad vävnad, men knölar pga känningar kan gå ner helt och hållet.
Citera
2015-02-21, 16:14
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Östrogenet kommer öka och kan ge dig otrevliga biverkningar, antingen kör du arimidex 0.25 e3d eller gör som tuffingarna och strunta i det helt. Lite upp till dig vad du har för inställning till sanningen.

Jag har beställt arimedex men hara bara letro just nu. OK att köra letro 1.25 MG e3d istället tills jag får mina armidex? Eller ännu lägre dos?
Citera
2015-02-21, 16:56
Medlem
Citat:
Jag har beställt arimedex men hara bara letro just nu. OK att köra letro 1.25 MG e3d istället tills jag får mina armidex? Eller ännu lägre dos?
Har du inte mer letro eller varför köra en sån låg dos e3d?
Efter lite snabb läsning på jänkebrädorna om letro och att reversera gyno så verkar de flesta antingen trappa till 2.5mg eller börja på 2.5 och trappa ner för att sedan släppa och fortsätta med annat för att inte få rebound.

Tony kanske kan svara utförligare kring frågan.
Citera
2015-02-21, 17:28
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otten
Har du inte mer letro eller varför köra en sån låg dos e3d?
Efter lite snabb läsning på jänkebrädorna om letro och att reversera gyno så verkar de flesta antingen trappa till 2.5mg eller börja på 2.5 och trappa ner för att sedan släppa och fortsätta med annat för att inte få rebound.

Tony kanske kan svara utförligare kring frågan.

Jo alltså jag har mycket letro, det jag har läst är att mer än 2.5 MG eow dödar estrot totalt. Poängen är väl att hålla nere estrot utan att döda det helt?

Så jag tänkte dela en tab 2.5 MG letro typ mån fredag. Men letro verkar inte så poppis för estrokontroll. Används av jänkarna endast för gyno reversal typ
Citera
2015-02-21, 17:32
Medlem
Citat:
Jo alltså jag har mycket letro, det jag har läst är att mer än 2.5 MG eow dödar estrot totalt. Poängen är väl att hålla nere estrot utan att döda det helt?

Så jag tänkte dela en tab 2.5 MG letro typ mån fredag. Men letro verkar inte så poppis för estrokontroll. Används av jänkarna endast för gyno reversal typ
Verkar gå isär, sett ungefär 60% uppgifter och att det endast är i kvinnor det dödar det till 98-99% på de doserna.
Dock hade jag inte tagit det jag skriver nu som absolut sanning utan att dubbelkolla med flera.
Citera
2015-02-21, 17:39
Avslutad
Citat:

Du kan skippa letro tills du får hem adex. Vill du köra så max 0.5mg e3d. Minsta lilla överdosering och du kör ditt östrogen i botten -> Förlorar din sexlust, blir deprimerad osv. Letro är något man ska gömma långt ner i lådan och använda när ingenting fungerar.
Citera
2015-02-21, 17:49
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Du kan skippa letro tills du får hem adex. Vill du köra så max 0.5mg e3d. Minsta lilla överdosering och du kör ditt östrogen i botten -> Förlorar din sexlust, blir deprimerad osv. Letro är något man ska gömma långt ner i lådan och använda när ingenting fungerar.

Ja tog en 1.25 MG letro idag igen, tog en 2.5 Mg letro för 4 dagar sen.

Men jag håller tills jag får hem armidex.

Jag tänkte köra clomid 25 MG eod ganska länge för att se om min egen testo prod kickar igång. Vad tycker su om det?_dosering längd osv?

Tack för hjälpen.
Citera
2015-02-21, 21:32
Medlem
https://thinksteroids.com/steroid-profiles/letrozole/
Där hänvisas till studien: J Clin Endocrinol Metab. 2005 Oct;90(10):5717-22. Epub 2005 Jul Comparative assessment in young and elderly men of the gonadotropin response to aromatase inhibition. T’Sjoen GG, Giagulli VA, Delva H, Crabbe P, De Bacquer D, Kaufman JM.
"in another clinical study done on both young and elderly men, intravenous administration of Letrozole lowered Estrogen by 46% in the young men tested, and 62% in the elderly subjects."

http://bodybuilding.elitefitness.com/letrozole-bodybuilders-femara

"The recommended dosage of Femara is one tablet a day (2.5 milligrams), which can lower estrogen levels by 78%, as shown in clinical trials."

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3143915/

Intressant läsning.

http://www.evolutionary.org/letrozole-femara
"it is the most powerful AI available; in fact, studies have shown it to drops estrogen levels in women by up to 98%. In men, clinical studies have shown a drastic reduction in estrogen levels very quickly of up to 65%."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in