Citat:
Ursprungligen postat av
vf
Såg du matchen? Från J såg det allt annat än stabilt ut i försvaret. Frölundas backspel var INTE bra och Sören P var kass, denna gången gynnades Frölunda, men det var nog första gången Sören gynnade just Frölunda. Dock var SAIK lika värdelösa som Frölunda så båda lagen borde fått noll poäng.
Jag håller inte med dej för en gång skull! Det var en match i ett vansinnigt tempo från bägge lagen.
Visst vi fick ett par domslut med oss, men med tanke på poäng vi har blivit berövade i andra matcher så tycker jag att det jämnar ut sej. Oavgjort var det mest rättvisa tycker jag.
Lite konstigt att det matcher som domarna dömt horribla matchstraff mm som berövat oss poäng så tycker FB-maffian att vi är gnälliga, när vi för en gång skull är en domare som ger oss fördelar så startas kampanjer om att få bort den domaren....
För er som kritiserade mej för att jag tycker att det är skoj när juniorer gör bra i från sej som jag skrev förra helgen, vänta till ni får egna barn så fattar ni! Ja skrev ju i julas om vad skoj det var att Wallmark i Luleå var så bra, så det är inte bara Frölunda juniorer som jag månar om.