2015-02-18, 20:14
Medlem
perruchess avatar
Skall flytta hem till Sverige igen, hade tre tidigare dom kan dra at helvete! Vill inte veta ngt om tre.

Sa har dar jag bor kan man ha internet+200 tv kanaler+fast telefon (man kan ringa mobil/fast telefoni GRATIS i USA och endast fast telefoni GRATIS i Europa/Sydamerika) for 27 evro i manaden.

Har jag ngt liknande i Sverige?

Vill dock lagga till att jag ar intresserad av att aven ha en mobil. 200 kanaler ar inte ett maste, inte heller mobil samtalen till USA men dock att kunan ringa GRATIS till fast telefoni i Europa.

Tack pa forhand.
Citera
2015-02-19, 00:10
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perruches
Skall flytta hem till Sverige igen, hade tre tidigare dom kan dra at helvete! Vill inte veta ngt om tre.

Sa har dar jag bor kan man ha internet+200 tv kanaler+fast telefon (man kan ringa mobil/fast telefoni GRATIS i USA och endast fast telefoni GRATIS i Europa/Sydamerika) for 27 evro i manaden.

Har jag ngt liknande i Sverige?

Vill dock lagga till att jag ar intresserad av att aven ha en mobil. 200 kanaler ar inte ett maste, inte heller mobil samtalen till USA men dock att kunan ringa GRATIS till fast telefoni i Europa.

Tack pa forhand.

Det du vill ha kommer kosta en hel del. Speciellt om du vill ha TV. Ringa gratis inom Europa till _all_ fast telefoni kan du glömma direkt.

Du får ringa skype-skype i så fall. Att du får ringa ifrån USA hur mycket du vill gratis till Sverige. Det vill jag gärna att du länkar till
Citera
2015-02-19, 00:30
Medlem
perruchess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Det du vill ha kommer kosta en hel del. Speciellt om du vill ha TV. Ringa gratis inom Europa till _all_ fast telefoni kan du glömma direkt.

Du får ringa skype-skype i så fall. Att du får ringa ifrån USA hur mycket du vill gratis till Sverige. Det vill jag gärna att du länkar till

Fan, Sverige ar ett for litet land, for fa invanare for att kunna sanka priserna. Nu bor jag i Frankrike, och ALLA internet operatorer i Frankrike har detta erbjudande, jag lankar dig tre olika internet operatorer som alla erbjuder gratis samtal till mobiler i USA + internet+ TV med over 150 kanaler.

1/

https://mobile.free.fr/subscribea/index.php

for 20 evro i manaden kan du ringa gratis till USA + andra lander, den oversta raden star det att man kan ringa GRATIS (illimités pa franska) till USA, inom Frankrike, Kina, Kina, Hawaii och Alaska.

Vidare star det att man kan ringa till 100 andra lander. Kan ej lanka dig lanken till dom andra 100 landerna for da maste jag beratta i DETALJ hur du tar dig till det nya fonsteret.

2 /

abonnez-vous.orange.fr/residentiel/offres-internet-ADSL-VDSL2.aspx

Har ar en annan fransk operator, har betalar du 37 evro i manaden och dar har du samtal till mobil i USA (obs titta i mittenspalten) den till vanster erbjuder inte mobil samtal gratis till USA men du kan likval ringa gratis till USAs fasta telefoner, darfor ar den billigare. I bada fallen har du 160 TV kanaler.

3/

https://www.bouyguestelecom.fr/offres-internet

kolla allra langst ner, orkar inte klicka mig fram for att fa fram den exakta summan men tva priser dyker upp, skralla allra langst ner. Se till vanster dar star det ILLIMITES ovanfor "Prix" samma text dyker upp.

Men som sagt Sverige ar ett for litet land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in