Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-02-14, 17:29
Medlem
Stureees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Ja, såvida du inte har något trådlöst nätverkskort. Men eftersom du har detta moderkort så bör du har en stationär dator.

Jag testa runt lite med CD:n igen för nu kom det upp saker som tidigare inte kom upp. Nu fick jag upp intel chipset driver men när jag ska trycka på själv "ASUS instAll" knappen kommer det upp "Does not support this Operating system : WNT_6.1P_64_MCE".

Jag är så lost just nu, har också en rejäl huvudvärk pågrund av detta..
Citera
2015-02-14, 18:06
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stureee
Jag testa runt lite med CD:n igen för nu kom det upp saker som tidigare inte kom upp. Nu fick jag upp intel chipset driver men när jag ska trycka på själv "ASUS instAll" knappen kommer det upp "Does not support this Operating system : WNT_6.1P_64_MCE".

Jag är så lost just nu, har också en rejäl huvudvärk pågrund av detta..

Har du Windows 32Bit eller 64Bit? Titta under - Den här datorn.
Citera
2015-02-14, 18:10
Medlem
Stureees avatar
Citat:
Har du Windows 32Bit eller 64Bit? Titta under - Den här datorn.

Gick till - dator, egenskaper, sen står det, system type: 64-bit Operating System
Citera
2015-02-14, 18:13
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Hämtade hem drivrutinen till Chipset och packade upp katalogen och fick detta som visas på bild -> http://s23.postimg.org/i450ije7f/Forum_Mix.png

Du finner även fler exe.filer under samma katalog. Har du verkligen klickat på exe.filen?
Citera
2015-02-15, 07:22
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Har du fått ordning på sakerna ännu?
Citera
2015-02-17, 21:53
Medlem
Stureees avatar
Citat:
Har du fått ordning på sakerna ännu?

Ursäkta för ett sånt sent svar. Ja, allting funkar nu. Det måste ha varit något fel på LAN drivrutinerna på CD skivan till moderkortet. Måste tacka så hemskt mycket för all hjälp, är hjärligt tacksam!
Citera
2015-02-18, 07:49
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stureee
Ursäkta för ett sånt sent svar. Ja, allting funkar nu. Det måste ha varit något fel på LAN drivrutinerna på CD skivan till moderkortet. Måste tacka så hemskt mycket för all hjälp, är hjärligt tacksam!

Bra att det ordnades sig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in