Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-02-17, 09:16
Medlem
Det är många användare härinne som inte vill se att FB tar bort mailadresserna ur databbasen, har ni frågat er varför de försöker övertala alla här att inget ska göras åt säkeheten? Jag misstänker att många dem är från Researchgruppen, har dem inte mailadresserna är deras karriärer slut. Eftersom det enda Researchgruppen har att gå på när de ska spåra oliktänkande är mailadresserna. Så en stor RG-varning på dessa användare.

Ville bara varna för det.
Senast redigerad av Moldavia 2015-02-17 kl. 09:20.
Citera
2015-02-17, 09:21
Medlem
robomans avatar
Är det verkligen många användare som inte vill ha bort mailadresskravet eller öka säkerheten? Jag har inte sett en enda som skrikit "nej, förbättra inte säkerheten! Den är lagom!". Alla tycks rörande överens om att att så hög säkerhet som möjligt är bra.
Citera
2015-02-17, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Är det verkligen många användare som inte vill ha bort mailadresskravet eller öka säkerheten? Jag har inte sett en enda som skrikit "nej, förbättra inte säkerheten! Den är lagom!". Alla tycks rörande överens om att att så hög säkerhet som möjligt är bra.

Det är bara att titta i den här tråden så finns det massor av folk som försöker göra allt de kan för att stoppa FB från att radera mailadresserna
(FB) Researchgruppen påstår att de har Flashbacks databas (del 2)
Citera
2015-02-17, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moldavia
Det är bara att titta i den här tråden så finns det massor av folk som försöker göra allt de kan för att stoppa FB från att radera mailadresserna
(FB) Researchgruppen påstår att de har Flashbacks databas (del 2)

Det är väl typ 4-5st? Hur du får det till massor vette fan. Har förvisso inte lusläst hela tråden.
Citera
2015-02-17, 18:15
Medlem
.Chloes avatar
Alla har helt klart olika åsikter. I slutändan är det inte dessa medlemmar som bestämmer utan det är admin.
Citera
2015-02-17, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Det är väl typ 4-5st? Hur du får det till massor vette fan. Har förvisso inte lusläst hela tråden.

Det är fler och jag har lusläst hela tråden..
Citera
2015-02-17, 18:18
Medlem
F4123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roboman

Är ingen som säger rakt ut "förbättra inte säkerheten", de är väl inte dummare än att de försöker få sina inlägg att verka autentiska. Handlar mer om att "krångla" i alla hörn. Först så fanns det ingen läcka, sedan menar man på att det inte hjälper att ta bort email för "man kan alltid bli identifierad ändå", sedan gör man allt för att förhindra maskering av användarnamn med olika argument...

Är som sirap, och när det är så mycket motstånd så känns det som något är lurt. Vanliga personer som kanske har en "meh"-åsikt skulle posta typ 1-3 inlägg och sedan gå vidare. Men detta är personer som är tungt investerade i att motverka att skadan minimeras.

För mig som drabbad är det här en mardröm.
Citera
2015-02-17, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Chloe
Alla har helt klart olika åsikter. I slutändan är det inte dessa medlemmar som bestämmer utan det är admin.

Tyvärr kan ju Admin få en uppfattning som inte överensstämmer med vad de Riktiga användarna tycker eftersom de även läser Researchgruppens ansträngnar som går ut på att få Admin att inte radera mailadresserna och maskera användarnamnen.
Citera
2015-02-17, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moldavia
Tyvärr kan ju Admin få en uppfattning som inte överensstämmer med vad de Riktiga användarna tycker eftersom de även läser Researchgruppens ansträngnar som går ut på att få Admin att inte radera mailadresserna och maskera användarnamnen.

Du är ju fan mer än lovligt paranoid du. Vilka är de riktiga användarna? De som delar din åsikt? och resten jobbar för RG menar du?

Tillåt mig att fnissa lite iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in