2015-01-27, 12:35
Medlem
Först vill jag bara skriva åt eventuella poliser att allting jag skriver i denna rapport är en lögn och hypotetiskt för hur det hade kunnat se ut.

Inledning

Det finns så många kurrapporter för testo e/c 250mg e5d så jag orkade inte starta någon. Däremot finns det en viss brist på PCT på nämnda kur. Folk lägger ner att skriva när kuren är klar så man får aldrig veta hur det går med eventuella förluster i styrka och massa, nedstängning, psykisk mående efter kur osv. Där kommer jag in i bilden!

Jag är för närvarande i vecka 10 på kuren men jag har redan påbörjat lite arbete för att underlätta PCT så jag tänkte mjukstarta lite grann redan nu. För att det ska bli ordentligt har jag kurfeedbacksmallen här:

Ålder:

29-33

Vikt:

81.6kg

Längd:

178cm

Uppskattad BF%:

17-20%

Medicinska problem:

Nepp

Nuvarande kostupplägg:

Ligger på 2400kcal per dag vilket håller mig på balans ungefär. Dubbla kroppsvikten protein minst och resten fyller jag upp med fett och carbs. Fett ligger kring 1-1.5gram per kroppsvikt. Inget gnäll nu på att jag äter för lite, 2400 räcker som balans för mig för jag är rätt inaktiv på dagarna med andra ord är det inte för lite.

Träningserfarenhet:

15 år om det räknas att man lekte med hantelsetet och skivstången på pojkrummet när man gick högstadiet.

Tidigare kurer:

Njae.. eller.. 10mg ed dianabol i 12 dagar sen fick jag ångest och la ner. Typ 10 år sen ungefär.

Nuvarande kur:

Vecka 1-12: 250mg testo C e5d
Vecka 8-14: 0.25mg adex eod (slutar 3 dagar innan PCT start)
Vecka 8-14: 250ui HCG e3d (slutar 3 dagar innan PCT start)

Kommande PCT:

Vecka 15 (15 dagar efter sista stick): 40mg nolvadex, 75mg clomid
Vecka 16-17: 20mg nolvadex, 50mg clomid
Vecka 18: 20mg nolvadex, 25mg clomid

Övrig PCT:
Kreatin, Jacked UP (förhoppningsvis kanske det gör något åt libidon)

Mål med kuren:

Ökad styrka som jag i största möjliga mån skall behålla och på sikt ge mig mer massa. Massa är i sig ett mål men i och med den låga dosen är det främst styrkeökningar jag förväntar mig, som i sin tur kommer hjälpa mig att bygga massan senare.

Träning under kur

Wendler 5/3/1

Progression under kuren

Styrkan ökade snabbt. Det var nog först och främst den ökade arbetskapaciteten men ändå. Efter 2 veckor hade jag ökat mitt 1RM med 7.5kg, som hade stått stilla väldigt länge innan dess. Sen har jag nog ökat rätt så bra hela tiden men man blir lätt fartblind när man kan lägga på mer vikt mellan varje pass. Det var inte förrän jag satte mig ner och jämförde mina lyft från innan kur och nuvarande stats som jag fattade att jag hade ökat rätt bra. Rent volymmässigt på kroppen märker jag inte så stor skillnad, men det är ju för att jag som alla andra lider av bigorexia. Jag har iaf tagit bilder innan kuren som jag kan jämföra med sen för spegeln går inte att lite på, inte med mina ögon.

Bieffekter under kuren

Någon enstaka finne i ansiktet, typ 3. har aldrig lidit av detta så det var inget jag ens reflekterade över innan kur, inte håravfall heller då jag har genetik för tjockt hår. En gäng finnar på övre bröst upp till halsen men dessa syns knappt. Märker ingen skillnad i humör whatsoever är varken gladare eller argare. Svettas eventuellt lite mera men inget som stör. Så än så länge inga märkbara bieffekter av själva steroiden, det skulle isf vara inne i kroppen det händer grejer som jag inte vet om.

Däremot märker jag av lite av adex. Känner mig illamående typ 12 timmar efter intag ifall jag tar det på morgonen. Har upptäckt att ifall jag tar det kring 19.00 och lägger mig kring 22-23 så slipper jag illamåendet.

Resterande tid av kur

Kommer nog att ha kvar några vials så hade nog kunnat förlänga kuren en vecka eller två men har jag bestämt mig för 12 veckor så tycker jag att jag ska fullfölja den planen också. Är missbrukarfasoner att hålla på dra ut på bruket. Det är dock inte spikat, kan hända att jag förlänger 2 veckor även om det inte känns så nu.

Kommer nog inte att uppdatera så extremt ofta innan PCTn inleds då detta som sagt är en PCT-rapport. Men jag svarar på eventuella frågor.
Senast redigerad av MostMuscular 2015-01-27 kl. 13:07.
Citera
2015-01-27, 12:44
Medlem
Detta skrevs någon dag sen, har suttit och väntat på att kontot skulle bli aktiverat.

Har sen dess upptäckt att förebilderna har försvunnit då allting har raderats från telefonen. Däremot har jag några bilder som är typ 2 år gamla. Minns att jag jämförde bilderna från innan kur med dem och tyckte att det enda som hänt var att jag blivit fetare. När jag nu jämför bilderna jag tagit igår med dem för flera år sen så märker jag en tydlig skillnad, så man kan anta att det även hänt en del från kurstart till nu.

Kanske lite otydligt skrivet men ni får läsa det flera gånger.
Citera
2015-01-27, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostMuscular

Tidigare kurer:

Njae.. eller.. 10gram dianabol i 12 dagar sen fick jag ångest och la ner. Typ 10 år sen ungefär.

Skulle också få smått ångest om jag körde 10 G/ ED i 12 dagar, hoppas du fick monstertryck dock
Citera
2015-01-27, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LifeIsCalling
Skulle också få smått ångest om jag körde 10 G/ ED i 12 dagar, hoppas du fick monstertryck dock

Haha, vilken miss. Har ändrat.
Citera
2015-01-27, 13:39
Medlem
Riktigt bra initiativ och välskrivet dessutom!
Lycka till med resterande del av kur och PCT, lär gå fint för dig!

Mvh
Citera
2015-01-27, 14:06
Medlem
Citat:
Haha, vilken miss. Har ändrat.

Jag var bara tvungen!
Citera
2015-01-27, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Riktigt bra initiativ och välskrivet dessutom!
Lycka till med resterande del av kur och PCT, lär gå fint för dig!

Mvh

Tack! Ja, vi får hoppas att PCT går fint. Ska blir en intressant upplevelse.
Citera
2015-02-09, 15:23
Medlem
Imorgon blir det sista sticket! Kanske för resten av livet, kanske bara för den här gången. Beror lite på hur jag anser att risken för att åka dit är efter att jag "pejlat" läget en stund med all denna antidoping som tillkommit på gymmet.

Fail

Största failen med hela kuren här är onekligen blandningen och förvaringen av mitt HCG. Först under själva blandningsproceduren så försvann typ 0.75 totalt medan jag sög upp från 5ml ampullen till insulinnålen. Sen har jag fryst ner skiten också och vätska expanderar ju när det fryser, tänkte jag på det? Nix, så det har tryckt ut lite ur insulinnålen. Utöver detta har jag lyckats trycka ut 0.1 eller nånting ur sprutan så jag fått ta 0.2 istället för 0.25 de senaste två gångerna. Satans fuck up alltså.

Humör

Frågade förresten frugan ifall hon märkt av någon skillnad i mitt beteende de senaste 12 veckorna och hon sa att hon inte gjort det. Med tanke på att ett ultimatum när jag startade min kur var att jag skulle avbryta ifall hon märkte av några negativa effekter på mitt humör så har hon nog studerat mitt psyke på förstoringsglas-nivå och ändå inte funnit något att anmärka på. Så slutsatsen är väl att lågdos testo inte påverkar mitt humör under kur. Får se hur det blir efter kuren. Har förvarnat henne på att jag kanske inte kommer att kunna leverera lika ofta på ett tag men vi får väl se så att säga.
Citera
2015-02-17, 08:07
Medlem
Jahapp, sju dagar sen sista sticket. Känner inte av någon obalans i kroppen ännu iaf. Men jag antar att det inte kommer så här fort då jag ännu har höga nivåer i kroppen. Allt känns som vanligt.

Tillskott

Har beställt lite HMB. Finns en hel del studier som pekar på att det ger effekt så den får gärna hjälpa under PCT. Har även påbörjat kreatinuppladdningen så den ligger på full fräs nästa vecka när PCT inleds.

Libido

Ska tillika bli skönt att slippa gå omkring och vara kåt dygnet runt. Blir inte så jävla mycket gjort när jag måste runka fyra gånger per dag och knulla en till två gånger.

Gradering
Kommer att gradera mina dagar enligt följande för att man ska få en överblick över hur kropp och psyke mår.

Psyke: 1-5
Motivation: 1-5
Styrka: 1-5
Muskulär energi: 1-5
Kostkvalite: 1-5
Sömn: 1-5
Libido: 1-5

Psyke

Psyke är nog lätt att räkna ut vad det är. Det är hur jag måst psykiskt helt enkelt. 5 är att livet är på topp och jag känner mig ostoppbar och 1 är väldigt deprimerad.

Motivation

Hur pass motiverad jag känner mig att träna. 5 är att jag längtar till varje pass och 1 är att jag knappt orkar släpa mig till gymmet.

Styrka

Hur stark jag känner mig. Ifall jag slår massa nya PB's en dag är det en 5 och tappar jag reps och/eller vikt på flera övningar är det 1

Muskulär energi

Tryck i musklerna helt enkelt.

Kostkvalitet

Eftersom jag kommer att uppdatera på morgonen så kommer jag att bedöma föregående dags kvalité på kosten. 1 är att jag låg på kaloriminus och en massa onyttiga råvaror medan 5 är balans/lite överskott på bra råvaror.

Sömn

Här har jag inte så höga krav ärligt talat. Det funkar inte att ha höga krav på sömnen i min situation. Om jag får 8 timmar oavbruten sömn är det 5 (händer i stort sett aldrig). 1 är tre timmar eller mindre med avbruten sömn.

Libido

Kåtheten då så klart. Går ju inte att jämföra med känslan under kur men ifall den är "normal" typ att jag känner för en runt då och då och vill bomba in kuken i frun för det mesta får det bli en femma. Ifall jag inte känner mig det minsta kåt är det en etta.

Jaja, vi får se hur detta slutar.
Citera
2015-02-17, 08:10
Medlem
Dagens gradering

Psyke: 3
Motivation: 2
Styrka: 3
Muskulär energi: 4
Kostkvalite: 4
Sömn: 2
Libido: 5

Dagens förhållandevis låga gradering beror helt klart på att sömnen blev så pass dålig.
Citera
2015-02-17, 12:38
Medlem
Citat:
Dagens gradering

Psyke: 3
Motivation: 2
Styrka: 3
Muskulär energi: 4
Kostkvalite: 4
Sömn: 2
Libido: 5

Dagens förhållandevis låga gradering beror helt klart på att sömnen blev så pass dålig.

Bra initiativ! Tycker alla borde ha med detta i sina rapporter, inte bara under pct
Citera
2015-02-18, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Bra initiativ! Tycker alla borde ha med detta i sina rapporter, inte bara under pct

Japp, jag håller med!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in