Citat:
Ursprungligen postat av
goderian2
Terroristerna i Paris gjorde ju också ett hafsjobb.
Men detta attentat är än mer ogenomtänkt. Jag blir fan förbannad på dessa sandnegrers guldfiskmentalitet! Saknar all form av planering dessa jävla apor!
9,5 TIMMAR EFTER första attentatet gör han andra attentatet, NÄR polisen och militären står på tå och med fingret på avtryckaren.. Målet var Vilks och judar. 2 personer döda. Vilks lever och personen som dog vid synagogan var inte jude

Haha, ja. Våra inhemska terrorister från islam-falangen är totalt misslyckade.
Jag ska inte säga att detta är våra säkerhetspolisers goda arbete men kanske det är så.
Vi har en sak till fördel från de andra europeiska länderna, liten befolkning som är lätt att bevaka.
Det pratades om att polisen redan innan attentatet hade spaning på den lägenhet där terroristen sköts till döds inatt. Både dansk och svensk säkerhetspolis har stoppat planerade islamistiska attentat i skandinavien.
Jag tror ändå säpo har koll på våra galningar. Vare sig de jobbar inom celler eller sitter och smyrunkar till halshuggningar på infideller på nätet.
Men jag är beredd att släppa på min egen personliga intregitet för att stoppa vänsterextremister, högerextremister och islamister redan innan det händer.