Citat:
Ursprungligen postat av
dr-snuggle
Det jag finner lite komiskt med just den där meningen är sprang dom emot platsen med automatvapen, sköt helvilt och sprang iväg med automatvapen? såg jag 2 st springa med automatvapen hade jag ringt polisen på sekund 1.
Det känns som att det kommer hittas om inte. hurfan kom det ens fram till platsen och kunde börja skjuta om det inte kom med flyktbil?
Alla data om gärningen får det till att framstå, som ett spontandåd.
En politiker, som hade varit vid mötet beskrev att gärningsmännen hade försökt att komma in bakvägen och när dem upptäckta bakdörren var låst gick man till framdörren.
Mitt bud är att är att gärningsmännen villle lära Vilks och anhang en läxa. Vapnet är införskaffat
(det beskrivs som 90-100cm i längden och helsvart) eller införskaffas snabbt.
Först försöker man att gå igenom bakdörren den är tydligen låst(surprise

). Då jävlar måste man gå till framdörren. Vid framdörren står en säkerhetskontroll från PET och här öppnas det eld från gärningsmannens vapen, som har varit gömt under en stor täckjacka. Efter detta flyr gärningsmannen springandes och kapar en bil. Antingen är gärningsmannen en idiot eller så har han våta drömmar om att få dö i strid.
Det kom just en bild på den efterlysta gärningsmannen där han är iklädd en längre täckjacka.