Citat:
Ursprungligen postat av
IslamicAge
Du är moderator och borde vara mer neutral. Dessutom finns det regler mot hets mot folkgrupp här på forumet. Ni svenskar då, är ni bättre?
Jag tror att vad som än händer så är "terroristerna" på väg till paradiset. Ni kan ta knotroll över deras kroppar men inte deras själar, det kan bara gud.
"Terror". Jag skulle kalla dem poliser och om de får belöning för det i Sverige så hyllar jag det bara.
De sitter nog inte på ett tåg utan är smartare än så. Gömmer sig säkert och tar bilen när det lugnar ner sig.
Jag skriver som användare, inte som moderator. Förväxla inte moderatormeddelanden med personliga åsikter.
Och "svenskar" handlar det inte om. Det verkar dock som så, att européer i större utsträckning inte är lika lättkränkta som personer från arabländerna t ex. Eller muslimer. Det är vad jag tror. Rätt eller fel? Ingen aning, men det är min bild iaf.
Vad som händer med själen när vi dör är upp till var och en. Men så länge vi är levande människor så har vi ett ansvar mot varandra här på jorden. Det ansvaret tar inte islamister.