2015-02-13, 19:18
Medlem
Sweet
Citera
2015-02-13, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testogurkan
Vakuumbubblor, du känner ju direkt om du sitter i en ådra. Det räcker att dra tillbaka pumpen lite lätt för att se om du är i en ådra, då kommer det blod direkt.

Gör det inte ont i muskeln när du drar tillbaka så hårt?

Mja kändes lite lustigt minns inte riktigt.gick så jäkla snabbt o bubblorna åkte ju tebax sort ja släppte sprutan. Ja brukar skjuta in oljan direkt efter ja sett att de inte kommit nått blod. Men idag drog ja lite extra hårt för o se vad som hände hehe. Måste ju testa sig fram.

I början sket ja totalt i att aspirera då ja knappt kan röra på mig med min feta rygg. Och när ja börja aspirera kom de blod första två gångerna... Så man undrar ju hur många skott man satt fel.

Men nu har ja lärt känna min kropp bättre, vet exakt var ja ska skjuta och aspirerar alltid för o veta att de sitter fint
Citera
2015-02-13, 19:43
Medlem
Testogurkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
Mja kändes lite lustigt minns inte riktigt.gick så jäkla snabbt o bubblorna åkte ju tebax sort ja släppte sprutan. Ja brukar skjuta in oljan direkt efter ja sett att de inte kommit nått blod. Men idag drog ja lite extra hårt för o se vad som hände hehe. Måste ju testa sig fram.

I början sket ja totalt i att aspirera då ja knappt kan röra på mig med min feta rygg. Och när ja börja aspirera kom de blod första två gångerna... Så man undrar ju hur många skott man satt fel.

Men nu har ja lärt känna min kropp bättre, vet exakt var ja ska skjuta och aspirerar alltid för o veta att de sitter fint

Du kan ju passera en ådra på väg in i muskeln, vilket kan resultera i att blod kan synas. Viktigast är att du inte aspirerar blod när du väl är på plats.
Citera
2015-02-13, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av domo4president
Hur lång tid bör jag ligga av efter d-bol 40/42 innan man rent teoretiskt kör en runda till eller något annat oralt? Självklart är det individuellt men en fingervisning?

Låt säga att du är on 3 månader då bör du vara off 3 månader.
Man bör dock vara off längre,
Men alla gör ju olika
Citera
2015-02-13, 21:24
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av domo4president
Hur lång tid bör jag ligga av efter d-bol 40/42 innan man rent teoretiskt kör en runda till eller något annat oralt? Självklart är det individuellt men en fingervisning?

Tills dina levervärden är goda igen. Finns bara ett sätt att kolla - vårdcentralen.

Mvh

/aKAY
Citera
2015-02-14, 00:48
Medlem
Håller på att planera min tredje (och förhoppningsvis inte sista) kur, som är tänkt att den ska bli av någon gång till sommaren. Planen är att köra på testo+deca, men har inte riktigt bestämt mig hur jag ska lägga upp det hela.
Testot kör jag nog 525mg e5d i 100 dagar, men decan vet jag inte om jag ska köra 200mg e5d i 100 dagar eller 300mg e5d i 66 dagar.

Kommer jag få ut något av endast 200mg eller är det för lite för att ge nån nämnvärd effekt?

Tidigare kurer är: 250mg testo e e5d + låg dos dbol, 375mg testo e e5d och en risig kur på 250mg testo e e5d som jag fick avbryta efter bara nån vecka pga skada, men den talar vi inte om
Senast redigerad av Kratio 2015-02-14 kl. 00:56.
Citera
2015-02-14, 01:00
Medlem
Nån som vet om olika dbol märken är olika hårda mot tarmarna eller är de individen det handlar om? Eller är all dianabol hård mot tarmarna?

Har som sagt blivi sjukt förstoppad o fått hemmorojder av dbolen... Lönlöst att byta märke? Svårt o få tag i inject dbol.
Nordiska kompaniet brukar ha men vet inte om ja litar på dom.
Citera
2015-02-14, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratio
Håller på att planera min tredje (och förhoppningsvis inte sista) kur, som är tänkt att den ska bli av någon gång till sommaren. Planen är att köra på testo+deca, men har inte riktigt bestämt mig hur jag ska lägga upp det hela.
Testot kör jag nog 525mg e5d i 100 dagar, men decan vet jag inte om jag ska köra 200mg e5d i 100 dagar eller 300mg e5d i 66 dagar.

Kommer jag få ut något av endast 200mg eller är det för lite för att ge nån nämnvärd effekt?

Tidigare kurer är: 250mg testo e e5d + låg dos dbol, 375mg testo e e5d och en risig kur på 250mg testo e e5d som jag fick avbryta efter bara nån vecka pga skada, men den talar vi inte om

Ska inte uttala mig om doserna då jag endast använt npp men man brukar rekomendera att hoppa av decan lite tidigare än testot då man blir ordentligt nedstängd av deca.
Citera
2015-02-14, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
Nån som vet om olika dbol märken är olika hårda mot tarmarna eller är de individen det handlar om? Eller är all dianabol hård mot tarmarna?

Har som sagt blivi sjukt förstoppad o fått hemmorojder av dbolen... Lönlöst att byta märke? Svårt o få tag i inject dbol.
Nordiska kompaniet brukar ha men vet inte om ja litar på dom.

Dumförklara mig gärna men det måste väl vara dianabol som dianabol? Haha
Citera
2015-02-14, 06:46
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Föga sannolikt. Om något, blir det värre. Den tunga andningen får man helt enkelt leva med. Ligger själv på 1000 mg ace ew, och att gå upp för trappor är helt uteslutet.

Snarare väldigt sannolikt! Skulle andningen bli värre!? Neger snälla.

Du har uppenbarligen inte kört eq så varför kommentarer du ens! Eq tillsammans med Tren är guld av flera anledningar! En av de är att andningen bli så mkt bättre! Den bli för mej ungefär samma som om jag inte körde tren!
Citera
2015-02-14, 07:38
Medlem
1876randoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Haha eftersom att febern gjorde mig stenhård och jag fick en oväntad formtopp samt såg bättre ut än någonsin var det inga konstigheter.

Fattar du inte själv varför vi tycker du är helt jävla beng som tar emot en okänd injektion som sägs vara test å deca i Thailand helt planlöst eller utan kunskap så kan vi nog inte förklara det för dig heller.

Mvh
B
/aKAY
Det är inte planlöst, läkaren har ju en anledning.

Hejdå låtsades doktorer, ni är duktig på kursupplägg och lösningar på biverkningar. Men resten av frågorna bemöts med fåniga svar, var tyst istället.

Planlöst, pff, brännsår halva kroppen.
Citera
2015-02-14, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Dumförklara mig gärna men det måste väl vara dianabol som dianabol? Haha

Jo men tänkte om ingredienserna ibland kanske kan se olika ut.
Jag vet faktist inte hehe därför kag frågor...

Tror inte heller det är någon stärre skillnad men ville ha det sagt från någon som har praktiserat många olika märken av dianabol hehe.

Såg att en annan hade problem med generic pharmas dianabol, som gav förstoppning.
Jag har aldrig varit förstoppad innan i mitt liv tills ja testa dessa. Så tänkte ba se om märkena kan ge olika symtom.

Har också testat genesis dbollar som va skit konstiga. Då blev ja snurrig när ja tog dom, spec på morgonen. O fick ont i pungkulorna efter bara nåra dagar. Slutade med dom efter 14 dar och kollade mitt egna testo hos sjukan o de hade sjunkit markant. Sjukt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in