Citat:
Ursprungligen postat av
J.R.
Ledin jobbar i alla fall son en furiös tiger. Du borde istället skämmas över latmaskarna i HV, nu har dom beslutat sig för att suga ut den sista lönen och dra ut dom sista hårstråna från Andreas skalle, alla har dom hundratusentals kronor i månadslön.
Och Jämtin, vilket skämt numera. Borde inte nämnas i samma mening som Per Ledin.
HVs största skam är väl den där bentacklande Thörnberg eller Holzsappel fast det finns fler också.
Vad är det du vill ha sagt din apa?
Hur kan vi ligga förre er i tabellen om vi skulle jobba sämre än er?
Varför tjata Jämtin med mig? Jag sagt i åratal att han inget har i HV71 att göra, så varför tar du upp det problemet med mig?
Hade du haft något mellan benen hade du istället medgett att Ledin är en skam för Luleå. Istället för att tala Jämtin med mig.
Att du ens nämner Holza i samma andetag som Jämtin och Ledin är ju inte värt att kommentera.
Thörnberg gjorde ett par dumma grejor för tusen år sedan när han mer eller mindre var snorunge. Utöver det så spelar han inte i HV71.
Ditt jävla tattarlag däremot är bara ihopsatt av vildar, apor och våldspsykopater som konstant i åratal match efter match förstört andras karriärer, FY FAN RENT UT SAGT!!!