2015-02-13, 20:10
Medlem
Överste-Rövhåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Börja inte dribbla bort det här med flit. Du tycker ju att spelare ska dömas efter bara namnet - det tycker inte jag. Det spelar ingen roll om det så är Bob Probert som bli anmäld. Alla fall ska granskas på samma sätt oavsett vem som blir anmäld.

Sen kan påföljden såklart bli svårare om du är en återkommande klient så att säga men händelserna i sig ska inte tolkas annorlunda beroende på vem som utför dem.

Det är otroligt att du verkar tycka tvärtom.

Okej jag omformulerar frågan - tror du att Ledin var oskyldig till "överfallet" mot Pesonen även känd som poängsprutan?

Sen tycker jag personligen att det var väldigt smart gjort av Ledin, för vem annars än Pesonen lämpar sig bättre som måltavla för dylika ändamål? Men iom den handlingen så gav sig Ledin in i "leken", vilket gjorde att näste man - Lundberg hoppade in. Därför får även Lundberg skylla sig själv över knätacklingen.

Om vi däremot ponerar att det istället var Holmström som blev överfallen av Sigalet så hade jag inte stått bakom den handlingen då han inte deltagit i "leken".
Citera
2015-02-13, 20:13
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Överste-Rövhål
Okej jag omformulerar frågan - tror du att Ledin var oskyldig till "överfallet" mot Pesonen även känd som poängsprutan?

Sen tycker jag personligen att det var väldigt smart gjort av Ledin, för vem annars än Pesonen lämpar sig bättre som måltavla för dylika ändamål? Men iom den handlingen så gav sig Ledin in i "leken", vilket gjorde att näste man - Lundberg hoppade in. Därför får även Lundberg skylla sig själv över knätacklingen.

Om vi däremot ponerar att det istället var Holmström som blev överfallen av Sigalet så hade jag inte stått bakom den handlingen då han inte deltagit i "leken".

Det är ju upp till varje spelare att hålla sig inom ramarna.
Citera
2015-02-13, 20:21
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Om man enbart skulle döma Ledin på hans handlingar så vore han avstängd på livstid med inslagen käft.

Fy vad jag skäms över att han fått spela i HV71. Det är vår största skam. Inget kommer kunna toppa det. Jämtin är en liten västanfläkt jämfört med Ledin.
Ledin jobbar i alla fall son en furiös tiger. Du borde istället skämmas över latmaskarna i HV, nu har dom beslutat sig för att suga ut den sista lönen och dra ut dom sista hårstråna från Andreas skalle, alla har dom hundratusentals kronor i månadslön.
Och Jämtin, vilket skämt numera. Borde inte nämnas i samma mening som Per Ledin.
HVs största skam är väl den där bentacklande Thörnberg eller Holzsappel fast det finns fler också.
Citera
2015-02-13, 20:21
Medlem
B-Dawks avatar
Att Widing blir avstängd anser jag är rätt då Andre Lakos blev avstängd för precis samma sak för några år sedan.

DN visar i just de fallet att de är konsekventa, något de annars har stora problem med att vara.
Citera
2015-02-13, 20:47
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Att Widing blir avstängd anser jag är rätt då Andre Lakos blev avstängd för precis samma sak för några år sedan.

DN visar i just de fallet att de är konsekventa, något de annars har stora problem med att vara.

Fast två fel gör ju inte ett rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
VM i bitterhet i norra Västerbotten idag?

http://norran.se/sport/skelleftea-aik/widing-anmals-for-onanigesten-349958
Läs kommentarerna där.

http://norran.se/sport/skelleftea-aik/ilska-efter-matchen-han-ar-ju-korkad-349688

Inte konstigt om supportrarna gnäller när det är det där man ser upp till. Det räckte tydligen inte att prata bort 2 timmar med domarna under matchen nu ska det gnällas efteråt också.
Citera
2015-02-13, 20:52
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Fast två fel gör ju inte ett rätt.

http://norran.se/sport/skelleftea-aik/ilska-efter-matchen-han-ar-ju-korkad-349688

Inte konstigt om supportrarna gnäller när det är det där man ser upp till. Det räckte tydligen inte att prata bort 2 timmar med domarna under matchen nu ska det gnällas efteråt också.
Wallson haha. Han är lika obegåvad som namnet och utseendet ger sken av. Bert är ju professionell om man ska göra en jämförelse mellan dessa juveler.
Citera
2015-02-13, 21:03
Bannlyst
Citat:

Bara perverterade (såna som dig) som kan tolka hans gest som något obscent. Vi vet inte alls varför han rör på sin hand. Kanske han har en blåsa på tummen, kanske han skakar svett från handskarna. Det är bara snuskmänniskor som kan tolka in något obscent i hans handrörelse. Jag tycker att alla ni nymoralister ska ta och dra åt helvete och sluta kleta er skitmoral och perverterade vanföreställningar på alla oss andra. Om inte annat så för barnens skull.
Citera
2015-02-13, 22:04
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Ledin jobbar i alla fall son en furiös tiger.

Sant, det måste jag ge honom. Han slöar inte på isen. Fast det uppväger inte hans mindre smickrande sidor även om jag är svag för hårt jobbande spelare med lite brist på talang i övrigt.

Citat:

Absolut, dom är konsekventa i sin idioti.
Citera
2015-02-13, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Ledin jobbar i alla fall son en furiös tiger. Du borde istället skämmas över latmaskarna i HV, nu har dom beslutat sig för att suga ut den sista lönen och dra ut dom sista hårstråna från Andreas skalle, alla har dom hundratusentals kronor i månadslön.
Och Jämtin, vilket skämt numera. Borde inte nämnas i samma mening som Per Ledin.
HVs största skam är väl den där bentacklande Thörnberg eller Holzsappel fast det finns fler också.
Vad är det du vill ha sagt din apa?

Hur kan vi ligga förre er i tabellen om vi skulle jobba sämre än er?

Varför tjata Jämtin med mig? Jag sagt i åratal att han inget har i HV71 att göra, så varför tar du upp det problemet med mig?

Hade du haft något mellan benen hade du istället medgett att Ledin är en skam för Luleå. Istället för att tala Jämtin med mig.

Att du ens nämner Holza i samma andetag som Jämtin och Ledin är ju inte värt att kommentera.

Thörnberg gjorde ett par dumma grejor för tusen år sedan när han mer eller mindre var snorunge. Utöver det så spelar han inte i HV71.

Ditt jävla tattarlag däremot är bara ihopsatt av vildar, apor och våldspsykopater som konstant i åratal match efter match förstört andras karriärer, FY FAN RENT UT SAGT!!!
Senast redigerad av Skogsrök 2015-02-13 kl. 22:30.
Citera
2015-02-13, 22:22
Medlem
.-.-.s avatar
Wikegård hyllar Lundberg som vandrar ut för egen maskin och antyder att Ledin spelade teater som behövde hjälp för att ta sig av isen men tränar för full maskin dagen efter.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rNJwYA_JpI0
Citera
2015-02-13, 22:29
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Wikegård hyllar Lundberg som vandrar ut för egen maskin och antyder att Ledin spelade teater som behövde hjälp för att ta sig av isen men tränar för full maskin dagen efter.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rNJwYA_JpI0
Spelade teater? Han avbröt ju matchen.
Gå på hockey nån gång så fattar du kanske hur hårt en sån där fulsmäll kan ta.
Citera
2015-02-13, 22:30
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Vad har hänt med Wikegård? Skiter han i allt nu eller? Han har ju mest trollat senaste veckorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in