Medialandskapet håller också på att förändras, därför iscensätter Aftonhoran denna häxjakt, för att ensamma dominera arenan.
Genom att stänga ned kommentatorsfälten har de själva bidragit till den här sajtens överlevnad. Vi får inte heller förglömma att den genomsnittliga Flashbackanvändaren är mer kritisk till det som skrivs i MSM (de har påtagit sig en roll som "filter" för vad folket tål & bör läsa).
Allt fler håller på att vakna upp och inse detta varför de självmant söker sig till FB av en eller annan anledning. Det kan inte vara en slump att drygt en tiondel av Sveriges befolkning är reggade på FB.
Den goda sidan omnämns alltför sällan, t.ex. kunde väl den s.k. "kattmördaren" i Gbg sättas dit med hjälp av medlemmar av FB. Rätta mig om jag har fel.
Vidare så har jag deltgit i minst ett sök med Missing People, en sak jag inte fått reda på om det inte vore för FB. Mänksligt medlidande finns även på FB.
Vidare så kan jag säga att allt som skrivs på FB inte är klockrent, men som vilken normalbegåvad medborgare som helst så gäller det att filtrera. Jag själv har skrivit mycket nedlåtande om ett spamföretag i Örebro, åsikter som jag vidhåller än idag, även om företaget nu bytt namn för att träffarna på FB blev dem för övermäktiga.

Där myndigheterna fallerar p.g.a. diverse lagar, där träder FB in och "kunder & "utsatta" kan få någon form av upprättelse. Det utkristalliseras ganska snart om någon är inne för att smutskasta en konkurrent.
All heder åt Flashback och de avarter som finns, de som vi normalbegåvade kan sålla bort som icke trovärdiga, men som Aftonhoran har svårt att klara av. För Aftonhoran är målet att ensamma dominera arenan, låt dem inte lyckas.
P.S. Fan vad jag hatar särskrivningsproblematiken på FB, men problemet finns även på Blocket D.S.
http://skyltat.se/tag/blocket/