2015-01-20, 17:34
Medlem
Ja, som frågan lyder. Var finns de billigaste prostituerade? Kraven är bara att det ska vara lagligt och någorlunda säkert. Indien och Bangladesh har man hört talas om.
Citera
2015-01-20, 18:09
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kevin..
Ja, som frågan lyder. Var finns de billigaste prostituerade? Kraven är bara att det ska vara lagligt och någorlunda säkert. Indien och Bangladesh har man hört talas om.
Bott en sväng i Indien (är inte Indier haha), allt är billigt i Indien, så även kvinnor
(om man bortser från tex turistområde som finns runt i Goa ).
Laglig är det nog inte rent teoretisk, men praktiskt är nästan allt lagligt för en "svinrik" västerlänning i tredjevärlden.
Du kan gå in i ett fattigare kvarter och bjuda på en glass eller läsk för att säkra ett knull om du vill.
Säkert är det inte om du tänker på skabb, löss, hiv, syfilis, hepatit c osv.
Men det är djävligt säkert för att vara ett U-land, bara man har lite pondus när det kommer till rån risk, bli drogad och utnyttjad eller få seriösa problem som inte går att lösa med pengar om polis skulle få för sig något.
Du kan köpa dig till vad du vill, men det kan bli dyrt om du inte har skinn på näsan, då Indier husslar som galningar och försöker blåsa en non-stop 24/7..
Citera
2015-01-20, 19:07
Medlem
Gud vilken bra och insiktsfull recension Sex till priset av en glass låter ju också intressant Något du testat?
Citera
2015-01-20, 20:00
Bannlyst
I både indien och bangladesh kan du gå på horhus och ligga fint för en tjugolapp. Gäller som Akilles-själ säger att inte visa någon rädsla eller osäkerhet. Ha bara med dig exakt det du behöver på fickan och gå bara rakt fram hela tiden som att du vet vart du ska även om du gått fel
Citera
2015-01-20, 20:30
Medlem
hm, låter som ett mkt påfrestande land att leva i som västerlänning.
Nåja, här i Kambodja kan man få det för $10 iaf, men kanske inte det mest romantiska ligget du haft även om det finns en del heta tösabitar.
Citera
2015-01-23, 22:14
Medlem
I Indien betalade jag 20 SEK/luder. I Afrika har jag som minst betalat 35 SEK.
Citera
2015-02-13, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kevin..

Du verkar väldigt smart.

Tror du att resan är gratis, till ex. Thailand?
Citera
2015-02-13, 10:17
Medlem
Thailand är det inte lagligt
Citera
2015-02-13, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1claes
Thailand är det inte lagligt

Då måste vi ta reda på var i världen den billigaste prostitutionen finns, resa + logi får vi förväntas ingå i priset för doppen. :-((
Citera
2015-02-14, 00:26
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukonya

- Malmö 75 kronor
- Köpenhamn 100 DK
- Hamburg 20 Euro
Citera
2015-02-18, 17:17
Medlem
Billigaste i sverige är definitivt några av mina student tjej kompisar.
om jag eller nån annan bjuder hem dem på amfetamin eller liknande så ställer de upp på allt med glädje. De tycker inte de är horor men ligger alltid med den som bjuder det är underförstått att de måste göra det .
Är rädd för den dagen de inser att ett gram kostar 270 kr och räcker till 3 tjejer en hel natt .
Citera
2015-02-19, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukonya
Var någonstans i Indien och är det vanligt att få det för 20 SEK..?
Samma frågor ang. Afrika.

Kanske mindre intressant för Svensson som jobbar 7 - 16 i Avesta men för en torsk som mig som vistats utomlands i snart ett år och är oberoende av var i världen jag befinner mig kan det ju vara intressant.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in