Citat:
Ursprungligen postat av
ederafittor
Anarkister eller nazister det är samma sak för mig ni är alla hatiska och hatar demokratin och frihetliga rättigheter. Ni tål inte att se en glad muslim stå och äta en glass i solen. Då måste ni sätta er att skriva att ni hatar Mona Sahlin. Jag har länge läst det som skrivs på det här forumet utan att ta till orda men nu efter dom avslöjanden som kommit i ljuset kan jag inte längre tiga. Det är ett väldigt oskick det som många håller på med och du som säger att du är anarkist om du ens visste vad anarkism är och dess historia skulle du nog inte sitta och försvara nazismen på det sättet du gör. Väldigt många anarkister har råkat illa ut av nazisternas härjningar och vice versa
Är ju väldigt skönt att du fortfarande kan skriva av dig här på FB då om vad du retar dig på.
Får aftonhoran som de vill kommer du inte att kunna göra det i framtiden.
Angående språket hos vissa här, visst det är grovt och kanske både oövertänkt eller tvärtom just för att väcka känslor och debatt men det är ju inget man behöver hemfalla åt själv eller hur?
Du kanske ska tänka över följderna om det blir censur här, mer än vad det redan är.
Väldigt svårt att ta en smurf som propagerar för Aftonhoran på allvar i dessa dagar faktiskt.