Citat:
Ursprungligen postat av
Sleeptalker
Aftonbladet gräver Flashbacks grav.
Flashbacks monopolställning som anonym och för total yttrandefrihet inriktad webbsite är ungefär lika undergrävd och underminenerad som skyttegravarna i Första världskriget.
För Flashback läcker.
Och det som ett jävla såll, tydligen.
Och det var där Flashback tjänade sina pengar ... men no more, no more.
För Aftonbladet vet.
Men ni (Flashback vet inte vilka dom ger sig på nästa gång.
Visst, de sedvanliga halvt hjärndöda Flashback-hjonen som inte har något vettigt att komma med och förlora kommer att köra på som vanligt - men de som har något att förlora kommer att tänka sig för både en, två, tre eller rentav fyra gånger innan dom skriver något.
Jag kan garantera för dig att flashback inte läcker som ett såll, är du fullt seriös med det påståendet? Den databasen luffarna på AB har är typ från 2006. och dom har fått tag på några.. inte hela världen.
Aftonbladet kommer åka ner en vacker dag, flashback har bestått sedan 1983 och kommer kämpa sig igenom allt,
vad som än händer!
Läs flashbacks historia, och sedan nämner du något om att "flashback är döende" för då, vet jag att du är riktigt dum......
Och du har naturligtvis inte tystat "din s.k Flashbackelit", det kommer alltid finnas folk här som diskuterar det mest sjuka till det mest fantastiska trådarna. det finns allt och inget, det är en vacker plats utan dess like. Ett forum som flashback finns i princip inte någonstans, unikt och fler letar sig hit hela tiden!
Började förfan med flashback redan när jag var 13.. ojoj det var tider det haha!
Så lev i din bubbla.. nu tackar jag för mig, hej.