2015-02-11, 18:18
Medlem
Kul sida det blir om ni ska skrämma bort alla som vill diskutera men jag gissar många här är inte så populära i verkligheten också
2015-02-11, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Kul sida det blir om ni ska skrämma bort alla som vill diskutera men jag gissar många här är inte så populära i verkligheten också

Hur många kommentarer får en manlig skribent som försvinner? Man kan tolka från flera håll kanske?
bortskrämd kan ju omöjligen stämma, bortskämd kanske?
2015-02-11, 19:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Hur många kommentarer får en manlig skribent som försvinner? Man kan tolka från flera håll kanske?
Vilka manliga skribenter har annonserat att de tänker lägga ner och angivit något skäl och inte fått något svar på det menar du?
2015-02-11, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vilka manliga skribenter har annonserat att de tänker lägga ner och angivit något skäl och inte fått något svar på det menar du?

Har ingen speciell i huvudet. Menar du att de har fått / skulle få lika mycket uppmärksamhet? Kanke t o m mer?
Även om jag tydligen misslyckas fatalt, så försöker jag ju mest bara vara trevlig just nu.
Se det från den ljusa sidan, typ.
2015-02-11, 20:08
Medlem
Alltså, om det är mig och Diciplina ni diskuterar fortfarande så är det ju otroligt gulligt.

Om jag fattade Diciplina rätt så tog hon en paus av kvalitetsbrist och detsamma gäller mig.
Så för min del så passar varken bort"skrämd" eller bort"skämd" nått vidare.
Betydligt mer passande är ut"tjatad" eller ur"tråkad".

Det här forumet handlar ju vaken om politik eller om feminism just nu, den handlar om hur "underbart" kvinnor tycker det är att bli våldtagna x 300. Och ingen har lyckats förklara för mig än vad detta har med feminism att göra. Så länge forumet håller sig längst nere i Dantes kretsar av tramsets helvetesdynga så håller i vart fall jag mig på avstånd.

Dimper det in något mer ätbart för en feminist som faktiskt har med ämnet att göra, så kommer jag och debatterar och säkerligen fler feminister med mig.
2015-02-11, 20:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Har ingen speciell i huvudet. Menar du att de har fått / skulle få lika mycket uppmärksamhet? Kanke t o m mer?
Även om jag tydligen misslyckas fatalt, så försöker jag ju mest bara vara trevlig just nu.
Se det från den ljusa sidan, typ.
Nej, jag undrar mest om du hade några exempel som visad på att de INTE skulle fått uppmärksamhet..
Själv kan jag sakna en del motdebattörer - men eftersom de inte annonserat vare sig när det tänkte sluta skriva eller varför så har jag ju inte haft möjlighet att kommentera det alls.

Gällande Disciplinas och Scotts paus har ju inte heller kommenterat - men så uppfattade jag det också som om de tar en paus, och inte ämnar avstå från att debattera om de tycker det dyker material värt att lägga energi på.
2015-02-11, 23:28
Medlem
Malingins avatar
Det ÄR inte värt att lägga energi på.
Många trådar förstörs av massinläggare osv, antar de copy pastar sina inlägg.

Har väldigt svårt för att folk inte kan ta in vad man skriver, ödmjukhet och självdistans är egenskaper som många inte besitter för att uttrycka det milt.
Tror jag har haft 3-4 aha upplevelser på FB, tänkte egentligen lämna FB vid 1000 inlägg och nu har jag gått över det.
Kan också sakna en del motdebattörer som försvunnit, en del feminister faktiskt också, som tom hade självdistans.
Senast redigerad av Malingin 2015-02-11 kl. 23:31.
2015-02-12, 01:33
Medlem
Citat:
Det kommer nya hela tiden många som har blivit inspirerade av "mens right" och gör trådar i några dagar sen tröttnar dem att få sina argument krossade hela tiden. Det är sant det är bara dem som är de mest hängivna anti feministerna som orkar fortsätta i längden
2015-02-12, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Det kommer nya hela tiden många som har blivit inspirerade av "mens right" och gör trådar i några dagar sen tröttnar dem att få sina argument krossade hela tiden. Det är sant det är bara dem som är de mest hängivna anti feministerna som orkar fortsätta i längden

Vilken grupp tillhör du där? Vad blir du inspirerad av?
2015-02-16, 22:12
Medlem
Nominerar Scott Walker till forats Marcus Birro. Det var ingen lång paus trots det pekorala utfästandet. Beroende måhända?
2015-02-17, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Nominerar Scott Walker till forats Marcus Birro. Det var ingen lång paus trots det pekorala utfästandet. Beroende måhända?

Det har dimpat in en massa ätbart som har med ämnet att göra. Nu väntar vi spännt på fler feminister.
2015-02-17, 19:15
Medlem
Citat:
Det har dimpat in en massa ätbart som har med ämnet att göra. Nu väntar vi spännt på fler feminister.

Precis…men vet inte du…sådär vansinnigt mycket "ätbart" finns det ändå inte.
Fasligt mycket oaptitliga korvar här inne av modell: är kvinnor bra på något?
är våldtäkt naturligt? om nu kvinnor itne är bra på något så då kan de ju i vart fall våldtas som en "naturligt följd"???? *hoppfullt dregel på det* typ.

Jag jobbar på fler feminister till flashback. Det går dock lite trögt…de felsta ser ut ----->
men lite mer åt de gröna hållet, vid blotta tanken om jag ska vara ärlig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in