2015-02-11, 10:46
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Aftonslasken hänger ut en privatperson bara för att han skrev ett humoristiskt inlägg om vad han ibland kan fantisera på jobbet i en tråd som endast blir läst av ett begränsad antal personer som väljer det fritt, samtidigt som personen som nämns som den "drabbade" har själv spytt ut tonvis med hat och förakt mot andra människor i svensk regimmedia (som många inte sällan blir tvungna att lyssna på där radion råkar stå på, som t.ex. på jobbet), har skrivit dikter i ljugmedia om hur hon och andra feminister kommer att lemlästa könsorganen på alla män som de kommer på med att konsumera porr, samt även i sociala medier (Twitter) skrivit många tiotals hatinlägg mot hela yrkesgrupper, hela raser, mot hela de motsatta könet o.s.v., utan att ljugmedia ens ifrågasätter det rimliga med att befolkningen dessutom är tvungna att försörja henne, oavsett om de vill det eller inte, när denne talanglösa hatspridare och regimpolitruk får sprida sitt hatbudskap i regimmedia.

En sak är säker: oavsett om de är köpta eller inte, samt förutsatt att de inte är förståndshandikappade eller psykotiska, så befinner sig samtliga som kommer in i tråden och försvarar ljugmedias och hatorganisationernas verksamhet i den psykopatiska delen av personlighetsskalan.
Vilken privatperson hänger han ut?

Jag har inte sett en enda.
Citera
2015-02-11, 10:46
Medlem
Tråkigt att #H.E.L. har dragit. Men jag fattar inte varför han pudlar via aftonbladet, rädd att bli outad för den breda massan?
Citera
2015-02-11, 10:48
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Bra svar av skogshuggaren. Fattar dock inte varför man låter sig intervjuas av AB.
Citera
2015-02-11, 10:48
Medlem
proxyLains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cunthunter
Jag tycker inte dom ska hänga ut någon. Varken nazister eller miljöpartister.

Men det är ju deras rättighet att granska och ha en egen åsikt. Nu har dom ju ställt in sig på att de värsta flashbackarna ska få stå tillsvars för sina åsikter och ibland dubbla budskap.

Men hade jag fått välja hade ingen avslöjats eller outas. Kanske hot och olagligheter skulle granskas med då ska det vara offentliga personer och personer med samhällsviktiga arbeten.. Typ poliser, politiker osv..

Men även där. Dom har ju rätt till sin jävla åsikt.

Kan inte annat än hålla med. Tycker dessutom att det på alla sätt och vis är fel av Aftonbladet att leta användarna bakom nicken på forum eller i kommentatorsfällt.
Var någonstans går grännsen för hur långt man kan gå i "granskningar"? Nästa steg - placera dolda mikrofoner i politikernas bostäder för att se vad dom säger när dom talar med frugan på fyllan? Fast glömde, det är ju olagligt.

Att dom dessutom kastar ut Kakan Harmansson som den det är synd om - skulle vara kul att veta vad hon ev skrivit under anonymt nick.
Citera
2015-02-11, 10:53
Medlem
watsups avatar
Har en återkommande tanke om sådana här händelser. Även fast jag uttrycker mig "rasistiskt" ibland så har jag faktiskt fler invandrarvänner är svenska just nu. Även med dom uttrycker man saker som aftonbladet skulle tycka var rasistiskt. Hur som helst, min tanke och lite av mina förhoppningar är att ab skulle plinga på när min polare från Afrika är på besök. Mitt under förhöret kliver en kolsvart neger in från vardagsrummet å ba: tja. Snopet det skulle bli
Citera
2015-02-11, 10:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Tråkigt att #H.E.L. har dragit. Men jag fattar inte varför han pudlar via aftonbladet, rädd att bli outad för den breda massan?
Han pudlade på Flashback - inte i Aftonbladet.
(FB) Bolibompas nya programledare Sannah Salameh skrämmer barnen med sitt tryne.

Vet du att H.E.L blivit uppsökt av Aftonbladet och inte är en av dem som själv kontaktat Aftonbladet för att där kunna framföra sin ursäkt?

Han verkar ju uppriktigt ångerfull ... till skillnad från de som tagits med brallorna nere och snabbt "mognar" ...
Citera
2015-02-11, 10:55
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter

Om du läst tråden så har han redan bett om ursäkt i den, då han faktiskt verkar ha ett samvete.
Så inget fel det hela, det enda som är skitfjantigt är ju att aftonbladet tar upp en sak där han redan sagt att det var lite väl överdrivet det han skev, då han ju faktiskt inte kände personen.
Citera
2015-02-11, 10:56
Medlem
Mastodontishs avatar
Aftonbladet hänger ju ut diverse kändisar stup i kvarten och kommer med påståenden om det ena och det andra.
Men nu passar det att komma som en vit riddare till undsättning. Sån jävla dubbelmoral om och om igen.
Jan Helin är en jävla hycklare med förakt mot alla utanför Stockholms tullar...

"Free Dawit Isaak"
"i am Charlie"

Och var det inte Jan Helin själv som satt i TV och kritiserade Thomas Mattsson senast förra året för exakt samma jävla häxjakt?
Citera
2015-02-11, 10:56
Avslutad
ähhh.....
Senast redigerad av MendelMu 2015-02-11 kl. 11:19.
Citera
2015-02-11, 10:58
Medlem
Är det bara jag som har mer respekt för de som står för vad de sagt och bett reportrarna fara och flyga än de som ängsligt ber om ursäkt. Oavsett om det de skrev var osmakliga påhopp på offentliga personer. Fast de som ber om ursäkt kanske har jobb som de förlorar om de inte gör en pudel. Bara en sån sak att du kan få sparken om du inte gör offentlig avbön.

Sedan undrar jag när det blev förbjudet att kommentera offentliga personer i Sverige? Typ kalla en partiiledare för ödla, programledare för arabisk dvärg etc. Och när det blev medias uppgift att jaga dessa privatpersoner som häcklar eliten.

Jag kanske har varit borta från Sverige för länge men det känns som att media numera är elitens förlängda arm, som stormar in i privatpersoners hem för att förnedra uppkomlingen. Svensk media har helt tappat greppet om varför de existerar. Men folk köper Aftonbladet/Expressen som inget har hänt.

Jag som utvandrad skulle inte tolerera detta utan se det som intrång och agera därefter. I Sverige så är underdånigheten för makten så inpräntad att ingen verkar se det på det sättet. Sverige är ett mycket sjukt land.
Citera
2015-02-11, 11:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Henlos
Är det bara jag som har mer respekt för de som står för vad de sagt och bett reportrarna fara och flyga än de som ängsligt ber om ursäkt. Oavsett om det de skrev var osmakliga påhopp på offentliga personer. Fast de som ber om ursäkt kanske har jobb som de förlorar om de inte gör en pudel. Bara en sån sak att du kan få sparken om du inte gör offentlig avbön.

Sedan undrar jag när det blev förbjudet att kommentera offentliga personer i Sverige? Typ kalla en partiiledare för ödla, programledare för arabisk dvärg etc. Och när det blev medias uppgift att jaga dessa privatpersoner som häcklar eliten.

Jag kanske har varit borta från Sverige för länge men det känns som att media numera är elitens förlängda arm, som stormar in i privatpersoners hem för att förnedra uppkomlingen. Svensk media har helt tappat greppet om varför de existerar. Men folk köper Aftonbladet/Expressen som inget har hänt.

Jag som utvandrad skulle inte tolerera detta utan se det som intrång och agera därefter. I Sverige så är underdånigheten för makten så inpräntad att ingen verkar se det på det sättet. Sverige är ett mycket sjukt land.

nej, givetvis har du rätt. Professorn i Göteborg skötte sig exemplariskt för ett år sen.
Citera
2015-02-11, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henlos
Nej det finns inget att respektera att en person står för att han vill mörda andra människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in