2015-02-10, 23:25
Medlem
dr-snuggles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurdishAtheism
Gör inte det för guds skull, det är bara en stor bluff.

Citat:
Inte genom ett par booters några 14 åringar har köpt från HF.

antingen är du medarbetare på RG som vill försöka få alla att inte sprida denna tråd och är skitnödig som fan.

Eller så vet du vad du säger. men jag har inte sätt något av det sistnämda ännu i tråden.
2015-02-10, 23:25
Medlem
anonpeds avatar
Citat:
Gör inte det för guds skull, det är bara en stor bluff.

"Klickade på fel knapp" tycker jag säger allt
2015-02-10, 23:28
Medlem
rootbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgBlattePostar
Fick mig ett gott skratt av det där. Tack för en sund dos av pervers humor.

Den bjuder vi på
2015-02-10, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dr-snuggle
antingen är du medarbetare på RG som vill försöka få alla att inte sprida denna tråd och är skitnödig som fan.

Eller så vet du vad du säger. men jag har inte sätt något av det sistnämda ännu i tråden.

Jag är helt emot uthängningarna från både Aftonbladet och RG.

Jag tror nog att jag vet vad jag säger då jag varit i branschen ett bra jävla tag.

Citat:
Ursprungligen postat av anonped

"Råkade ta UDP istället för SSYN flood, hurr durr".
2015-02-10, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonped
Precis, TS använder sig av en booter och tror att han är en kung. När TS länkat till massa mailkonton tillhörande RG så kan vi börja tro på honom. För just nu så är han genomskinlig vilket alla som är något insatta ser.
2015-02-10, 23:29
Medlem
STEKAREN_Js avatar
Citat:
Insåg att ni var ett gäng skids så fort jag kikade på er Twitter.

Trodde aldrig att Flashbacks användare var SÅ pantade.

Driftia, Finska ambasaden och många många fler. Har du svårt att läsa?
Fattar inte varför jag matar trollet. Jag lovar mig själv varenda satans gång.
Det är narkomanmuppar som du som gör att inga släpper sina hack på fb längre.

Samma när VFH släppte info här. Då var det några som var tvungna att kalla dom
scriptkiddies. Vad fan ska man behöva göra för att ni ska bli nöjda? Ser jag ditt jävla namn i dumpen
sen så ska jag personligen viga resten av mitt (eller kanske en tredjedel) till att outa dig.

Nej för fan vi skojar med dig. Outar ingen. Ingen vill se dina mangabilder och/eller dina bilder på djurporr.
Nej men men alvarligt. Vi är känsliga killar faktiskt. Bra feedback resulterar i många roliga hack.
Så KurdishAtheism... Låt oss hålla kontakten även i framtiden.
2015-02-10, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av threesix
Precis, TS använder sig av en booter och tror att han är en kung. När TS länkat till massa mailkonton tillhörande RG så kan vi börja tro på honom. För just nu så är han genomskinlig vilket alla som är något insatta ser.

Han verkar inte vilja svara hur arbetet med alla mailkonton går.
2015-02-10, 23:31
Medlem
IceEyess avatar
Suveräna nyheter, må den där enerverande terroristsekten brinna i helvetet

Grädde på moset vore i fall Aftonbladet och Expressen kraschade fullständigt.
2015-02-10, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pippalobill
En eloge till er.

Se till få fatt i deras mailkonton och radera gärna deras servrar.

Sånt j--la bolsjevikpack ska hållas kort.

ska man döma av vad andra datakunniga i tråden säger är TS inte så hype på detta som han utgett sig för att vara och attacken är endast en ddos attack för att släcka RG hemsidan och några email konton och dylikt lär inte dyka upp men vet verkligen inget om detta så överlåter det till dem kunniga hoppas verkligen mailkonton och skandal historier om RG dyker upp
2015-02-10, 23:33
Medlem
EnDronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STEKAREN_J

scriptkiddies. Vad fan ska man behöva göra för att ni ska bli nöjda? Ser jag ditt jävla namn i dumpen
sen så ska jag personligen viga resten av mitt (eller kanske en tredjedel) till att outa dig.

Nej för fan vi skojar med dig. Outar ingen. Ingen vill se dina mangabilder och/eller dina bilder på djurporr.
Nej men men alvarligt. Vi är känsliga killar faktiskt. Bra feedback resulterar i många roliga hack.
Tycker det är jättebra att ni plockar ner RG:s sida. Är det möjligt för er att få tag i mailadresser också?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STEKAREN_J

Men är du helt jävla pantad? Vadå "hack"? Definiera hack.

Du har inte bevisat på något sätt att du rört finska ambassaden, att ddosa en svag, outdatad server betyder inte "hack" om det är det du tror.

Dina personliga angrepp visar bara att jag har mer och mer rätt. Vill du hålla kontakten? Tveka inte att skicka iväg ett PM så ska jag lära dig basics i nätverkande etc.

EDIT:
Att ni följer "Anonymous" gör saken bara roligare. Ni och alla småkids som kallar sig själva för "ANONYMOOSE[INSERTRANDOMCOUNTRYHERE]" har inte insett att 4chan slutade trolla med Anonymous för ett par jävla år sedan.
Senast redigerad av KurdishAtheism 2015-02-10 kl. 23:37.
Medlem
Imirons avatar
Jag vill inte uppmana till något, men det hade ju faktiskt varit extremt lustigt om en stor mängd flashbackare gick ihop och överbelastade Aftonbladet. Researchgruppen är inte direkt beroende av visningar på hemsidan, men när AB börjar förlora klick så blir det jobbigt.

Sen finns det ju moraliska dilemman men det hela. Att svara på ett angrepp mot yttrandefriheten med att sänka en tidnings nätversion är måhända något hycklande. Men å andra sidan... Jag är emot våld men klappar någon till mig så ser jag inget fel med att damma tillbaka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in