Citat:
Ursprungligen postat av
marshemi
Vi delar nog inte uppfattning nej, jag tycker det är tråkigt att du ska behöva se ned på mig pga mina åsikter dock men det är väl upp till dig.
Jag skulle absolut kunna dela med mig av sådan information men jag hängde inte riktigt med på varför du vill ha den? Hur är det relevant?
Så att jag kan undvika dig, på samma sätt som du vill undvika läkare som enligt dig har obehagliga åsikter. Det var väl därför du uppskattade detta "avslöjande"?
Citat:
Mycket kan man få reda på om mig om man forskar lite bland mina inlägg på flashback. Anledningen till att jag inte vill outa mig helt är väl för att jag inte vet vad det finns för folk här på fb och jag vill inte bli utsatt för stalking eller trakasserier eller att min familj ska bli det. Jag vet även att det finns folk som tycker om att luska i mitt privatliv och jag vill helst inte att de människorna ska få möjlighet att lägga sig i mitt liv mer än de redan har. Det är inte för att jag inte kan stå för mina åsikter, vem som helst som är nyfiken på min identitet kan skicka ett PM om det skulle vara så.
Och detta är anledningen till att läkare och andra enskilda personer oavsett yrke, titel eller sysselsättning behöver forum där de kan vara anonyma. Du vill undvika en viss typ av tokstollar. Jag vill undvika en annan typ av tokstollar. Läkaren som tråden behandlar hade även han en grupp tokstollar som var ute efter att jävlas med honom, så behovet av anonymitet för denna person torde vara mest uppenbart av alla.
Att du hyllar Aftonbladets kränkning av ett skydd som du själv vill bevara för egen del visar på din bristande principiella hållning. Ett hyckleri som i bästa fall beror på svajande logisk kapacitet eller i värsta fall på ren ondska.