2015-02-10, 08:05
Medlem
Jag fullkomligt ÄLSKAR vad Aftonbladet gör nu. Så underbart roligt att se de fega rassesvinen konfronteras. Det är så här den typiska flashbackmobben ser ut. Stora och starka bakom skrivbordet men totalt livrädda irl.

Kolla den här idioten.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20265585.ab
Han vågar inte ens prata. Det är så mycket han står för vad han säger. Man verkligen ser hur paniken sprider sig och hur han ska ta sig ur det här. Underbart.

Sen har vi miljöpartisten från Landskrona. Samma sak där, blir livrädd och vågar inte stå för vad han säger.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20291323.ab

Tror fasen jag ska köpa Aftonbladet plus bara för att stödja den här granskningen. Får se vad som kommer fram härnäst.
Citera
2015-02-10, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Jo, det citatet finns med om man söker på texten.

För övrigt visar det här bara på att AB och RG inte har några tyngre namn. Det enda man gör är att cementera den antidemokratiska, våldsförhärligande, vänsterextremistgruppen RGs makt än mer. Det vore intressant om någon tidning vågade granska deras medlemmar och peka på deras förflutna.

Sedan gissar jag att de kommer fortsätta med uthängningar i några dagar. Men att det är över innan veckan är slut. Därefter kommer hela det här förfalla i glömska förutom att än fler ställer sig kritiska till ABs rapportering men också invandringen.

Ja, jag såg det efteråt nu, dock är det inte hets mots folkgrupp eftersom det endast är hans lärare han benämner som ett judesvin.
Citera
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Det finns väl vissa saker som jag skrivit anonymt på internet som jag inte är så vidare stolt över men skulle det komma till den punkten att jag skulle bli konfronterad med det så skulle jag rak i ryggen kunna stå för de åsikter jag står för och be om ursäkt för de som skrivits i affekt.

Om detta är så enkelt för dig tycker jag att du ska outa dig här i tråden.
Citera
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Om han inte avslöjats hade åsikterna fortfarande funnits där. Nedkokat innebär det att alla som är offentliga personer avkrävs en åsiktsförklaring, vad är det för jäkla samhälle som skapas just nu?

Jag är övertygad om att de tär precis tvärtom. När man i PK-Sverige inte får tycka olika ökas motsättningarna under ytan tills trycket blir så stort att folk uttrycker sig långt starkare än deras egentliga åsikter, eller ännu värre att en ny Breivik skapas.
Citera
2015-02-10, 08:07
Medlem
Citat:
Tycker det är bra att folk får stå till svars för sina rent ut sagt avskyvärda åsikter, kränkningar och lagbrott de slänger ur sig på internet. Sådant beteende ska inte skyddas av anonymitet enligt min åsikt. Visst skriv vad ni vill men stå för det sedan. Det finns väl vissa saker som jag skrivit anonymt på internet som jag inte är så vidare stolt över men skulle det komma till den punkten att jag skulle bli konfronterad med det så skulle jag rak i ryggen kunna stå för de åsikter jag står för och be om ursäkt för de som skrivits i affekt.

Om man vill vara anonym då ska man få vara det, hur man än skriver. Vad som uppfattas avskyvärt i dina öron eller andras öron ska inte göra det okej att bryta den anonyma biten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pepparkran
Horan håller på att starta ett krig.
Snart kommer vi märka hur det blir dyrare att handla, vi kommer bli särbehandlade och nekade gå på bio, besöka restauranger och placera våra barn på dagis!
Allt eftersom antiflashback-rörelsen börjar registera och sprida våra uppgifter.
De vill inte hänga ut enstaka individer, de vill stoppa oss alla.

Nejdå, lugna ner dig. Så långt kommer det inte att gå!
Citera
Medlem
Jag förstår inte varför denna jurist på 30 år, eller miljöpartisten på 40, har förstått detta med att inte ha en anonym epostadress om de vill hålla saker hemligt. lite amatörmässigt är det ju allt. Nå nå, jag tackar och hånler åt dessa hycklares kval. Framförallt mp-tomten, hans hyckleri är ju värre då ingen förvånas över att en sd-person (troligen medlem, i alla fall avlönad) är rasist.
Citera
2015-02-10, 08:08
Medlem
Fy fan vad jag äcklas av Aftonbladet, nu registrerar de tydligen folks åsikter.
Vart fan är Sverige på väg? Tycker synd om läkaren som tvingas utstå vänsterpöbeln.
Citera
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Tycker det är bra att folk får stå till svars för sina rent ut sagt avskyvärda åsikter, kränkningar och lagbrott de slänger ur sig på internet. Sådant beteende ska inte skyddas av anonymitet enligt min åsikt. Visst skriv vad ni vill men stå för det sedan. Det finns väl vissa saker som jag skrivit anonymt på internet som jag inte är så vidare stolt över men skulle det komma till den punkten att jag skulle bli konfronterad med det så skulle jag rak i ryggen kunna stå för de åsikter jag står för och be om ursäkt för de som skrivits i affekt.

På så sätt. Tycker du också att vi ska införa öppna val också? För man ska väl stå för sin åsikt?
Citera
Medlem
Ja vilken skandal att Miljöpartister sitter och triggar upp den rasistiska stämningen på Flashback för vinna politiska poäng!
Nu vet man var dom värsta trollen kommer ifrån

Passa på kolla upp om ni blivit hackade och byt omgående lösenordet !

Länk : https://pwnad.pw/
Citera
2015-02-10, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pepparkran
När är det dags för den stora demonstrationen?
Nu har de gått för långt! Hur länge dröjer de innan de ska börja förfölja och kartlägga varenda person de inte delar åsikter med, vad är nästa steg? Snart börjar de väl skicka ut exekutionspatruller!

Horan håller på att starta ett krig.
Snart kommer vi märka hur det blir dyrare att handla, vi kommer bli särbehandlade och nekade gå på bio, besöka restauranger och placera våra barn på dagis!
Allt eftersom antiflashback-rörelsen börjar registera och sprida våra uppgifter.
De vill inte hänga ut enstaka individer, de vill stoppa oss alla.
Fast hur måpnga gånger har folk på flashback talat om det stora kriget som ska komma. Inse fakta. Svensken vågar inte starta krig. Kolla bara på hur de reagerar när de konfronteras med sina åsikter. De springer bokstavligen hem och gömmer sig. Haha, det är så underbart patetiskt!
Citera
2015-02-10, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Om detta är så enkelt för dig tycker jag att du ska outa dig här i tråden.

Om det är så svårt för dig så tycker jag du ska tänka till innan du postar alternativt ge dig härifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in