2015-02-10, 00:13
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turtletoad
Vad är det du tänker publicera? (råkade se, att du fått något material från Piscatus, där personnummer nämdes)

Jag läste åter delar av din gamla tråd, som någon länkat till i denna tråd, om hur RG kunnat spåra FB-användare.

Även om du kan koppla namn, p-nr och e-post genom materialet du fått tag i, så skall du väl inte hjälpa till med att offentliggöra vilka vi är? (Har inte läst hela tråden än.)
tror att chloe menar att det är just det chloe inte vill göra, tolka det så av svaret,
Senast redigerad av SithXM 2015-02-10 kl. 00:19.
Citera
2015-02-10, 00:13
Medlem
Borde inte Anonymous backa upp Flashback och snart komma ut med en hotfull video där de hotar Aftonbladet - "We are legion. We do not forgive. We do not forget. You should have expect us Aftonbladet" - ?

Om någon med kontakter med Anonymous eller 4chan ser detta - be om stöd för yttrandefriheten!
Citera
2015-02-10, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blazrrboz
Finns inte heller en chans att "***" är läkare. Tror personligen inte på detta heller, men vill helst hålla mig till ämnet.
Nödvändigt att outa honom eller? Jävla pucko!

Skulle bara vara kul om Aschberg kom och knackade på min dörr. Jag kanske ger tillbaka med samma mynt isåfall. Jag har ju ändå ingenting att förlora
Citera
2015-02-10, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Nödvändigt att outa honom eller? Jävla pucko!

Skulle bara vara kul om Aschberg kom och knackade på min dörr. Jag kanske ger tillbaka med samma mynt isåfall. Jag har ju ändå ingenting att förlora

Han outade sig själv. Vem som helst kan genom en sökning av citeringen Aftonbladet gjorde komma fram till samma användare, knappast något nytt.

Men tar bort enbart för att jag känner mig snäll idag.
Citera
2015-02-10, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Senjinone
Kul att se alla tuffa FB:are som sitter och svettas och gråter nu när folk kanske får veta vilka de är

Otroligt roande, det bästa som hänt på FB på evigheter

så du tycker att det är bra att mediadrevet, rikstag/regeringen och etablissemanget får tvinga ner meningsmotståndare ''under jord'' för att dessa inte vill låta sig åsiktsregistreras i en demokrati där stasimetoder inte hör hemma och när dessa människor försöker försvara det fria ordet och yttrandefriheten diskret på diverse forum för att du och dina gelikar till kulturmarxister för en obefogad självdestruktiv häxjakt så ska ni nu sparka på de som i samhället redan ligger ner. det räcker alltså inte att enbart demontera demokratin utan du vill även instifta diktatur?

vad är din nästa idé? koncentrationsläger? nä du du är en fascist & kulturmarxist så åk hem till Nordkorea jag tror du skulle trivas ypperligt där med tanke på att du inte vågar ha egna åsikter utan hellre följer lämmeltåget utför stupet.
Senast redigerad av folvidon 2015-02-10 kl. 00:20.
Citera
2015-02-10, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Digitalism05
Ni är ju så pigga på att hänga ut människor här på FB, så vad är problemet om någon annan gör detsamma?

Ni?! Du menar alla andra utom du? Finns rätt många ämnen att välja på här mer än på aftonslasken. Dom sitter säkert och svettas på redaktionen.
Citera
2015-02-10, 00:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blazrrboz
Han outade sig själv. Vem som helst kan genom en sökning av citeringen Aftonbladet gjorde komma fram till samma användare, knappast något nytt.

Men tar bort enbart för att jag känner mig snäll idag.
Nej, jag vet det. Men varför skriva det helt öppet? Såvida han inte själv skriver på FB att det är han det handlar om så tycker jag ändå att man inte ska göra det för enkelt för folk.
Citera
2015-02-10, 00:22
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaskeradFisk
Borde inte Anonymous backa upp Flashback och snart komma ut med en hotfull video där de hotar Aftonbladet - "We are legion. We do not forgive. We do not forget. You should have expect us Aftonbladet" - ?

Om någon med kontakter med Anonymous eller 4chan ser detta - be om stöd för yttrandefriheten!

Näthat och yttrandefrihet är 2 helt olika saker. Och jag håller med att man ska få ha helt fri anonym yttrandefrihet på nätet och vart man än befinner säg men absolut inget jävla anonymt näthat. Det är bara så jävla löjligt seriöst de som håller på med sånt är 10-14 åringar.
Senast redigerad av Gbg-Smoke 2015-02-10 kl. 00:24.
Citera
2015-02-10, 00:22
Medlem
Men av alla dem som ni hänger ut, är ju inte alla skyldiga eller dömda, och sedan är det ju inte någons jobb att hänga ut människor överhuvudtaget, definitivt inte sådana som finns här på FB. Aftonbladet har ju inte heller publicerat namn eller bild på läkaren. Fast det är klart, de borde ju ha skrivit läkarens namn som typ G****e B*sh. Det är ju inte uthängning, eller hur?
Citera
2015-02-10, 00:24
Medlem
mainstreaminfluents avatar
Jo jag smyger ju verkligen omkring i vardagen med min sexuella läggning, du har en skarp analytisk förmåga...not

Löjligt att försöka få människor att namnge sig. Jag har gett mitt nick ett ansikte, värdigare än din infantila jargong av bevisa dig. För dig? Varför då?

Jag skriver av mig till viss del på forumet som reaktion på något. Vad kom först? Hönan eller ägget...
Citera
2015-02-10, 00:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fasttrain
Hela nobelkommitten är shaked in the boots när du kommer med dina revolutionära teorier.

Du kan fortfarande inte utveckla utan kommer med dina halvfyndiga oneliners. Jag känner mig verkligen träffad.
Citera
2015-02-10, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg-Smoke
Näthat och yttrandefrihet är 2 helt olika saker. Och jag håller med att man ska få ha helt fri yttrandefrihet men absolut inget jävla anonymt näthat. Det är bara så jävla löjligt seriöst de som håller på med sånt är 10-14 åringar.

Vafan snackar du om? Klart det är olika saker men granskningen fördömer hela Flashback och genom att kartlägga folk som vill vara anonyma så borde det ligga i Anonymous intressen att förklara krig mot Aftonbladet likt de har förklarat krig mot IS och muslimska extremisters kräkningar av yttrandefriheten, eller som hotet mot svenska staten i och med Pirate Bay-nedläggningen etc.

Aftonbladet hotar anonymiteten på internet - Anonymous borde ses som de främsta försvararna av den och de kommer troligtvis att vidta åtgärder mot Aftonbladets servrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in