Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Felixius
Läkaren som intervjuas av Aftonbladet har en poäng. Hat och rasism är ofta uttryck för personliga tillkortakommanden, vilket läkaren i detta fall är mycket klar över och han uttrycker ånger, vilket förstås är naturligt att göra.
Fast hat och rasism är förstås samtidigt, på en samhällelig nivå, allvarliga saker och slutkommentaren kunde vara något att ta fasta på för dem som berörs.
Hat och rasism är uttryck för
andra personers tillkortakommanden, inte rasisternas. Äckliga parasiter av olika slag och ursprung. Lägre stående ickemänniskor som invaderar vårt land i drivor ivrigt påhejade av ännu äckligare rödingar. Rödingar som består av de fulaste kvinnor som går att uppbåda så de måste söka sig till blånegrer för att få en man. Blånegrer som bekant saknar hjärna och är därför nöjda även med en hjärndöd batikhäxa. Sen har vi de feministiska männen som hoppas hitta attraktiva rödingkvinnor men letar dag efter dag utan resultat. Det finns nämligen inga attraktiva rödingkvinnor utan alla är stinkande äckel som Gudrun Schyman. Feministmännen nedvärderar sig själva så mycket det bara kan i hopp om att bli sedda av någon. Det är tragiska varelser som förstör allt där de driver fram.
Rödingar har dessutom bara empati med andra oärliga parasiter, precis som de själva är. När rödingar pratar om solidaritet så menar de att hjälpa sandnegrer och zigenare att ta från utsatta svenskar och ge till de skitigaste och mest oärliga vidrigheter till varelser som går att uppbåda. De är precis lika äckliga allihop. Rödingar tar det andra bygger upp och ger till de som allra minst förtjänar det. Trasmänniskor som skiter fullständigt i sina svenska medmänniskor eftersom de hatar dem för deras framgångar. Därför vill de ta från framgångsrika, ge dem dåligt samvete och sedan ge till smutsiga zigenare, gruppvåldtäktsblånegrer, m.m.
Det är sanningen om vad hat och rasism egentligen handlar om. Om vi någon gång träffas IRL så lovar jag att ge dig den ocensurerade versionen, men om jag ger dig den här så åker jag ut från Flashback på en sekund.