Citat:
Ursprungligen postat av
putlerthesmall
Japp, där kom det. Sim hall!
Varför inte då ta upp kampen mot de elaka judarna själv? Göra någonting i verkligheten? Nej, trodde väl det, att spela nasserollspel online - sorry, föra metapolitisk kamp, menar jag - är attan så mycket bekvämare...
Ukrainas kamp mot den internationella juden är en kamp som det ukrainska folket själv måste föra - och vinna - om dom inte vill utplånas. Jag har ingen plats på marken hos separatisterna i östra Ukraina, däremot har jag både möjlighet och skyldighet att 'föra metapolitisk kamp' för att belysa judens roll i den här soppan, och i förlängningen konsekvenserna för svenskarna, exempelvis NATO-hetsen i Sverige.
Citat:
Därtill kom även de osnygga kläderna och den föga hjältelika gestalten. Allt detta kunde inte verka vidare tilldragande utan måste göra ett rent frånstötande intryck, när man utom den kroppsliga osnyggheten plötsligt upptäckte det utvalda folkets moraliska smutsfläckar. Ingenting hade på kort tid gjort mig så betänksam som den alltmer tilltagande insikten om arten av judarnas verksamhet på vissa områden.
Fanns det månne något ruttet eller skamlöst av något slag, framför allt på det kulturella livets område, i vilket inte åtminstone en jude var delaktig? Om man bara försiktigt skar hål på en dylik böld fann man - liksom masken i en ruttnande kropp - en liten jude, ofta alldeles bländad av det plötsliga ljuset.
Citat:
Vem kunde väl fördöma det olyckliga offret, när man tänkte på dessa förförares djävulska skicklighet? Hur svårt var det inte för mig själv att bli herre över den illistiga förljugenheten hos denna ras? Hur värdelös var inte en sådan framgång hos människor, som förstod att göra svart till vitt och gladeligen förnekade vad de nyss sagt, för att i nästa ögonblick själva åberopa sig därpå. Nej, ju mer jag lärde känna judarna desto mera måste jag förlåta arbetaren.
Citat:
Om juden segrar över människorna i denna värld med hjälp av sin marxistiska trosbekännelse, då blir hans krona mänsklighetens begravningskrans, då skall denna planet åter liksom för miljoner år sedan virvla människotom genom etern. Den eviga naturen straffar obönhörligen överträdelser av dess lagar
Citat:
Ty jag hade lärt mig förstå det judiska folkets språk; det talar för att dölja eller åtminstone beslöja tankarna, och dess verkliga mål står alltså inte att finna i källtexten utan slumrar väl dolt mellan raderna. För mig var ögonblicket inne för den största revolution, som någonsin försiggått i mitt inre. Från att ha varit en passiv världsmedborgare hade jag blivit en fanatisk antisemit.
Folklig ilska i all välmening, men när du står på barrikaderna med IMF, George Soros, Bryssel, Washington, Rotschilds, ADL-anknutna tankesmedjor, identitärer, 'liberaler', HBTQ-lobbyn och Talmud så är det dags att tänka om.