2015-02-06, 12:18
Medlem
MuscleSharks avatar
Om detta går igenom så kan vilken gamling som helst knalla in och köpa ut testo? Jag menar TRT är redan lagligt under recept som det är, även om det är knöligt som svensk att få.
Även om detta är en artikel från aftonbladet, så är det iaf positivt att frågan tas upp ordentligt.
Citera
2015-02-06, 12:19
Medlem
TRT är lagligt ja. Men endast med Nebido vilket inte är optimalt.
Jag tror dessa läkare vill att man skall kunna använda alla tillgänliga
medel på marknaden. Även hgh
Citera
2015-02-06, 12:40
Medlem
Streeets avatar
Precis, ett steg närmare att få bestämma om man vill vara pigg på äldre dagar.

Då fort staten sneglar lite över hur enorma pengar det finns att hämta som de gör i staterna så kommer det bli stort intresse.

Pengarna går före forskningen alla dagar i veckan.
Citera
2015-02-06, 13:21
Medlem
Säkert till självkostnadspris å då blir det dom rika som tömmer lagret på hgh.
Citera
2015-02-06, 14:14
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streeet
Då fort staten sneglar lite över hur enorma pengar det finns att hämta som de gör i staterna så kommer det bli stort intresse.

Fast testosteronbrist ger upphov till ett helt drös symptom/sjukdomar, jag tror sjukvården tjänar mer pengar på att hålla TRT borta från befolkningen.
Citera
2015-02-06, 14:26
Medlem
aKAYs avatar
Hormonersättningsprogram finns ju redan ffs. Vadå "på väg att bli lagligt"?
Det vore ju fantastiskt om man kunde kliva in till farbror doktor och be om optimerade hormon-nivåer, men det förstår nog alla som har någon kunskap i ämnet att detta aldrig kommer ske. Tråkigt nog.

/aKAY
Citera
2015-02-06, 14:35
Medlem
Hur kan det bli lagligt bara för att 2 forskare säger ngt?
Citera
2015-02-06, 16:13
Medlem
Har nu använt Tostrex gele under 16 dagar. Dag 6-10 kände jag mig pigg, glad, hade fått tillbaka sexlusten, morgonerektioner, tröttheten var borta, sov bra. Efter det tills idag så har det gått neråt. Inga morgon erektioner, trött, ingen sexlust återigen!

Hur kan det gå så snabbt uppför för att sen vända? Kommer det vända till det positiva igen eller måste dosen ändras?

Tar 6 pumptryck varje morgon, 60mg/testosteron.

Tacksam för svar!
Citera
2015-02-06, 16:56
Medlem
qdqdqs avatar
Klart steroider ska vara lagliga. Bara för att det finns idioter (eller fegisar som inte vågar ta själva och blir avundsjuka) ska inte alla andra behöva lida, då kan man lika gärna förbjuda allt för idioter kan skada sig själv och andra med allt, steroider är inget farligare än något annat. I de flesta länder är det lagligt ändå nästan bara Sverige (och storebror USA) som ska förbjuda allt förutom lösningsmedel och nervgift.
Citera
2015-02-06, 16:57
Medlem
TRT är redan lagligt. Värdelös trådstart.
Citera
2015-02-06, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Klart steroider ska vara lagliga. Bara för att det finns idioter (eller fegisar som inte vågar ta själva och blir avundsjuka) ska inte alla andra behöva lida, då kan man lika gärna förbjuda allt för idioter kan skada sig själv och andra med allt, steroider är inget farligare än något annat. I de flesta länder är det lagligt ändå nästan bara Sverige (och storebror USA) som ska förbjuda allt förutom lösningsmedel och nervgift.

Lagligt att använda menar du? Inte många länder du får köpa steroider lagligt
Citera
2015-02-06, 18:18
Medlem
Streeets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
TRT är redan lagligt. Värdelös trådstart.

Detta handlar om trt för dem som vill ha anti age, det går givetvis inte att jämföra med medicinsk testobrist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in