2015-02-03, 00:01
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaebbel
Vilken hjälte du är, tack! Har dock inte gett upp hoppet på en ny intervju än dock.

Blir nog inte... Från DM:

22:25
QPR boss Harry Redknapp furious at lack of deadline day action

Sami Mokbel: This has turned into a nightmare day for Harry Redknapp. The club's financial constrictions and Premier League rules mean he's missed out on all his targets: Emmanuel Adebayor, Aaron Lennon and Matt Jarvis.

Told that the QPR manager is 'livid' tonight. Not hard to see why.
2015-02-03, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Var inte heller något i somras.

Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Blir nog inte... Från DM:

22:25
QPR boss Harry Redknapp furious at lack of deadline day action

Sami Mokbel: This has turned into a nightmare day for Harry Redknapp. The club's financial constrictions and Premier League rules mean he's missed out on all his targets: Emmanuel Adebayor, Aaron Lennon and Matt Jarvis.

Told that the QPR manager is 'livid' tonight. Not hard to see why.

Stor besvikelse. Kan man gå och lägga sig nu? Känns inte som det kommer hända så mycket mer. Olsson till WBA verkar inte bli av heller.
2015-02-03, 06:24
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Köpta titlar much:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/02/02/1422908383983_lc_galleryImage_image001_png.JPG

Måste vara en märkliga känsla ibland, att vara supporter till ett av dessa lag...

Fast den kan omöjligt stämma.

Bara Suarez, Neymar och Zlatan gör väl att Barcelona går förbi Ajax? Lägg till samtliga värvningar och dom är med säkerhet med på listan.
2015-02-03, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst.Hugo
Fast den kan omöjligt stämma.

Bara Suarez, Neymar och Zlatan gör väl att Barcelona går förbi Ajax? Lägg till samtliga värvningar och dom är med säkerhet med på listan.

Står ju att den visar "utvalda klubbar". Varför just dessa är med vet jag inte. Men det finns ju helt klart en drös med europeiska klubbar som spenderat mer netto än Ajax.
2015-02-03, 11:57
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Står ju att den visar "utvalda klubbar". Varför just dessa är med vet jag inte. Men det finns ju helt klart en drös med europeiska klubbar som spenderat mer netto än Ajax.

Sant. Bommade det i morse. Skyller på att jag nyss vaknat när jag skrev det där. Märkligt att ha utvalda klubbar, och inte samtliga.

Sen hade jag även se vad klubbarna sålt för. Känns också intressant.
2015-02-03, 13:43
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst.Hugo
Sant. Bommade det i morse. Skyller på att jag nyss vaknat när jag skrev det där. Märkligt att ha utvalda klubbar, och inte samtliga.

Sen hade jag även se vad klubbarna sålt för. Känns också intressant.

Omsättning är också intressant då det alltid finns en väldigt tydligt koppling mellan att ha pengar och tvingas köpa dyrt. Säljer du spelare A till Real kommer det inte vara samma prislapp som om spelaren säljs till ex Granada utan det tillkommer nästan alltid en "storklubbs-bonus".
2015-02-03, 13:54
Medlem
Viking-s avatar
Missade det själv, men Bertrand har gått till Soton permanent efter sitt lån där, 4,5 års kontrakt.
Ska ha kostat dryga £10m. Får väl ses som ok med tanke på att han inte var i närheten av startelvan i CFC.
2015-02-05, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Cagliari striker Victor Ibarbo has completed his move to Serie A side Roma.

Skadad, och borta i fem veckor...
2015-02-05, 20:08
Medlem
Calogeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Skadad, och borta i fem veckor...
Ibarbo är en skön lirare, men helt fel spelartyp för Roma om du frågar mig och man får väl konstatera att starten inte blev vad man hade hoppats på.

Nåja.

:/
2015-02-06, 00:04
Medlem
Ännu ett transfer fönster har numera stängt och spänningen varade in i sista minuten. De största köpet blev Cuadrado till Chelsea, ett fantastiskt ny förvärv.

På andra plats kommer ännu ett engelskt lag, arab finansierade City hämtar hem Bony för 28 miljoner pund eller euro.

Andre Schurrle hamnar på en tredje plats när han lämnar för Wolfsburg, trycket var väl för stort för honom på toppnivå vilket är synd imo då han hade klippet i steget

Jag vill ännu en gång passa på att tacka alla deltagare i tråden, hade inte ens hoppats på så stort intresse när jag kom på iden att starta tråden.

Tack för ert deltagande, o jag hoppas att vi gemensamt kan diskutera ny förvärvens prestationer här i tråden o även ryktena för sommaren.

Ha en god fortsättning på året!
2015-02-09, 23:59
Medlem
snillet_1s avatar
Min förutsägelse verkar gå i uppfyllelse; Osvaldo snart klar för Boca Juniors.
2015-02-10, 13:19
Medlem
Axezzs avatar
Reus har skrivit på ett nytt kontrakt till 2019.

Utköpsklausulen lär väl vara bort tagen eller åtminstone höjd till £40M-£50M

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in