Citat:
Ursprungligen postat av
G.Larsson
Jävla troll. Sluta slösa min tid.
Attans! Jag som såg fram emot fler briljanta svar från dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Gurka
De spelar inte döda utan dem dödar dem på riktigt. Sionister har inga problem att döda långt fler personer för att nå sina mål.
Jaha, enligt dig är de döda på riktigt. Det är något förvirrande när tre-fyra varianter av sionistkonspirationen samexisterar i samma tråd. I ena stunden sörplar offren drinkar på en paradisö, i nästa är senaste filmen nog äkta, därefter är den rena Disney-produktionen och nu är allt på riktigt igen. Vem av er upplysta har egentligen funnit sanningen?
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Gurka
Varför inte visa hur de skär halsen av kurdiska barn? Jag vet inte varför de inte gör det istället. Kanske för de tror att skära halsen av någon från väst skapar mer rädsla och opinion.
Fast västerlänningar har ju inte dödats i de senaste klippen. Tror de att det skulle det skapa mer rädsla och opinion i väst att döda japaner och jordanska soldater än att döda barn? Är de svagbegåvade?
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Gurka
Märk även hur lagt till skrik i efterhand i videon där de bränner piloten. Varför göra det? För locka till sig islamister eller för att få det extra hemskt. Jag tror på det sistnämda. Ljudet är för övrigt perfekt redigerat för att det ska vara obehagligt, tom loopar skriket. Kommer det locka till sig fler islamister? Kanske kommer locka till sig rena freaks.
Ja, den här gången var de råa, men västerlänningarnas avrättningar klipptes ju bort helt. Hur rimmar det med din teori? Allt IS gör ska tydligen tolkas till konspirationsteoretikernas fördel:
Klipper de bort avrättningen? "Haha, sionistfejk. Varför skulle sadistiska islamister klippa bort de värsta delarna?"
Visar de allt och dessutom betonar offrets lidande? "Där ser ni! Sionisterna vill uppenbarligen provocera fram en reaktion från väst!"