2015-02-04, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimbo
Är du säker på att du har sett uncut-versioner? Som visar hela förloppet?
Ja det har jag, dock kan jag ej hitta dem längre men jag är säker på vad jag såg. (alltså uncut versionen när de halshögg James FOley)
Citera
2015-02-04, 22:49
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Citat:
Har du bemödat dig att tänka tanken att syftet med konspirationer kanske är att ingjuta en vanföreställningen om att det pågår ting i världen som styrs av mörka makter du inte kan rå på?

Det är ett mindfuck vars syfte är att få dig att ge upp alla dina försök till att förverkliga en tillvaro som motsvarar dina önskningar och istället låsa fast dig i ett tillstånd där du hela tiden tror att du är sanningen på spåret och de svar som du finner påtalar bara den imageniära realiteten att du inte har en egen förmåga till att uppfatta världen utifrån dig själv, utan istället måste underkasta dig en tillvaro där du går omkring och fruktar skuggor och skeva spegelbilder under en falsk känsla av att ha koll på vad som pågår.

Du är inte i en bubbla. Du är en del av bubblan.

Men om din mindfuck-förklaring är sann så är det i sig självt en konspiration, av mörka krafter din benämning. Äkta Konspirationer och falska konspirationer behöver inte existera enskilt utan om man kan styra världen mha konspirationer och sätta dit falska konspirationer som har man ju en ganska potent mix.

Du sa emot dig själv utan du märkte det.
Citera
2015-02-04, 23:25
Medlem
Jimbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiwai
Ja det har jag, dock kan jag ej hitta dem längre men jag är säker på vad jag såg. (alltså uncut versionen när de halshögg James FOley)
Jag tvivlar på det. Jag tror att du har en bild av att ha sett det, men att du inte har sett det. Det skulle vara en sensation isåfall eftersom ingen annan tills nu har sett hela.

Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Gurka
Men om din mindfuck-förklaring är sann så är det i sig självt en konspiration, av mörka krafter din benämning. Äkta Konspirationer och falska konspirationer behöver inte existera enskilt utan om man kan styra världen mha konspirationer och sätta dit falska konspirationer som har man ju en ganska potent mix.

Du sa emot dig själv utan du märkte det.

Gjorde jag? Läs igen, lägg märke till ordet KANSKE och dess placering.
Citera
2015-02-04, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syscrash
Fejk??

Du har inte sett videosekvensen med de avhuggna huvudena som ställts upp på den halshuggna kroppen. Visas inte på nyheterna direkt..

Japan bekräftade nyss att senaste avrättningsvideon var äkta.
Har du inte sett filmer, pjäser teater. Effekter, monster, halshuggna kroppar med huven lösa?

Säger varken att allt är fejk eller icke men vi lever i en tidsålder där man inte längre kan tro allt man ser eller hör.
Citera
2015-02-05, 01:43
Medlem
Ringarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Larsson
Jävla troll. Sluta slösa min tid.
Attans! Jag som såg fram emot fler briljanta svar från dig.

Citat:
De spelar inte döda utan dem dödar dem på riktigt. Sionister har inga problem att döda långt fler personer för att nå sina mål.

Jaha, enligt dig är de döda på riktigt. Det är något förvirrande när tre-fyra varianter av sionistkonspirationen samexisterar i samma tråd. I ena stunden sörplar offren drinkar på en paradisö, i nästa är senaste filmen nog äkta, därefter är den rena Disney-produktionen och nu är allt på riktigt igen. Vem av er upplysta har egentligen funnit sanningen?

Citat:
Varför inte visa hur de skär halsen av kurdiska barn? Jag vet inte varför de inte gör det istället. Kanske för de tror att skära halsen av någon från väst skapar mer rädsla och opinion.

Fast västerlänningar har ju inte dödats i de senaste klippen. Tror de att det skulle det skapa mer rädsla och opinion i väst att döda japaner och jordanska soldater än att döda barn? Är de svagbegåvade?

Citat:
Märk även hur lagt till skrik i efterhand i videon där de bränner piloten. Varför göra det? För locka till sig islamister eller för att få det extra hemskt. Jag tror på det sistnämda. Ljudet är för övrigt perfekt redigerat för att det ska vara obehagligt, tom loopar skriket. Kommer det locka till sig fler islamister? Kanske kommer locka till sig rena freaks.

Ja, den här gången var de råa, men västerlänningarnas avrättningar klipptes ju bort helt. Hur rimmar det med din teori? Allt IS gör ska tydligen tolkas till konspirationsteoretikernas fördel:
Klipper de bort avrättningen? "Haha, sionistfejk. Varför skulle sadistiska islamister klippa bort de värsta delarna?"
Visar de allt och dessutom betonar offrets lidande? "Där ser ni! Sionisterna vill uppenbarligen provocera fram en reaktion från väst!"
Citera
2015-02-05, 07:57
Medlem
Okej, nu klarnar det ju iaf lite varför dom la sådant hollywood-krut på senaste splatter rullen.

"Öhh, vi lägger veckor och massa pengar och flashiga producenter på att skapa en riktigt skräckinjagande propaganda rulle som retar gallfeber på jordanien tills dom bombar oss i bitar! Öhhh"

Eller är det någon annan som slår på krigstrumman kanske?
Citera
2015-02-05, 08:36
Bannlyst
Vi vet ju alla hur mycket predictive programming dom kör med och visst är det spännande att super bowl alltid skall användas och nu vet jag inte hur många hundra miljoner får som kollar på skiten men det blir en slags emotionell våldtäkt. Halvtids showen lockar tydligen mer folk än själva matchen och det är en storslagen tillställning och alla är hemskt glada och förtjusta över tillställningen.
Är inte då illuminati prinsessan Katy Perry val av "dräkt" hemskt intressant:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/02/02/2541E35100000578-2935802-image-a-62_1422840742673.jpg

Phoenix rising, första gången du metaforiskt ser en person brinna så är det en tid av stor glädje och förtjusning sen dagen efter ser du en annan person brinna och din sinnesstämning blir mer eller mindre krossad. Inte bara bränns en person upp som är hemskt i sig, omedvetet har du dessutom blivit programmerad bara dagen innan att elden är någon positivt så det blir ännu värre.

Emotionell våldtäkt och ibland tycker jag lite tom lite synd om fåren som inte förstår varför dom reagerar som dom gör.
Citera
2015-02-05, 09:08
Medlem
Jimbos avatar
Citat:
Vi vet ju alla hur mycket predictive programming dom kör med och visst är det spännande att super bowl alltid skall användas och nu vet jag inte hur många hundra miljoner får som kollar på skiten men det blir en slags emotionell våldtäkt. Halvtids showen lockar tydligen mer folk än själva matchen och det är en storslagen tillställning och alla är hemskt glada och förtjusta över tillställningen.
Är inte då illuminati prinsessan Katy Perry val av "dräkt" hemskt intressant:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/02/02/2541E35100000578-2935802-image-a-62_1422840742673.jpg

Phoenix rising, första gången du metaforiskt ser en person brinna så är det en tid av stor glädje och förtjusning sen dagen efter ser du en annan person brinna och din sinnesstämning blir mer eller mindre krossad. Inte bara bränns en person upp som är hemskt i sig, omedvetet har du dessutom blivit programmerad bara dagen innan att elden är någon positivt så det blir ännu värre.

Emotionell våldtäkt och ibland tycker jag lite tom lite synd om fåren som inte förstår varför dom reagerar som dom gör.

Fast du inser väl ändå att 99,9% av alla dom som såg Katy Perry i superbowl-jippot, inte har sett själva filmen på den brinnande piloten. Normala människor söker sig inte till den typen av filmer.

Så hur menar du att den emotionella våldtäckten funkar isåfall?
Känns mer som att du har utsatt dig själv för något jävligt obehagligt som nu kanaliseras och processas genom din hjärna med hjälp av de intryck du foskuserat mest på den senaste tiden.

Men men, jag kanske bara är blind och inte ser rymdödle-judarnas-bankirernas-satanisternas-tedturnergroupisarnas-hemliga orden plan.
Citera
2015-02-05, 09:27
Bannlyst
Citat:
Fast du inser väl ändå att 99,9% av alla dom som såg Katy Perry i superbowl-jippot, inte har sett själva filmen på den brinnande piloten. Normala människor söker sig inte till den typen av filmer.

Så hur menar du att den emotionella våldtäckten funkar isåfall?
Känns mer som att du har utsatt dig själv för något jävligt obehagligt som nu kanaliseras och processas genom din hjärna med hjälp av de intryck du foskuserat mest på den senaste tiden.

Men men, jag kanske bara är blind och inte ser rymdödle-judarnas-bankirernas-satanisternas-tedturnergroupisarnas-hemliga orden plan.

Dom behöver inte se hela filmen, det räcker att dom hör om det och ser bilderna, vilket MSM i vanlig ordning kavlade ut genom hela världen. Vad som är på riktigt och inte är inte något dom funderar på utan det man ser på tv är på riktigt och skall man programmera människor är det subtila medel som krävs. Alla som följer MSM har hört om bränningen så din logik haltar från början till slut.
Citera
2015-02-05, 10:19
Medlem
OnTheWeeds avatar
http://www.liveleak.com/view?i=1a4_1422373221 - Iranska soldater avrättas, oklippt, man ser både rekyl och blod.
Såg en till förut men orkar inte leta upp den just nu, vill minnas att jag sökte på något med ISIS
Citera
2015-02-05, 11:13
Medlem
Jimbos avatar
Citat:
Dom behöver inte se hela filmen, det räcker att dom hör om det och ser bilderna, vilket MSM i vanlig ordning kavlade ut genom hela världen. Vad som är på riktigt och inte är inte något dom funderar på utan det man ser på tv är på riktigt och skall man programmera människor är det subtila medel som krävs. Alla som följer MSM har hört om bränningen så din logik haltar från början till slut.
Mainstream media har inte visat bilder på,piloten när han brinner. De har visat honom i en bur och berättat att han blivit uppeldad.

Men det kanske räcker för att programmera den stora massan?
Då behövs det mao följande för att programmera om mänskligheten;

Kate Perry i en dräkt med eldsflammor i glittrigt tyg och en bild på en man i en bur som nyhetsuppläsaren berättar har bränts ihjäl....

Shit. Världen är allt bra jävla fragil.
Tur att du finns och är eldvakt. (Jepp, jag valde just det ordet för att programmera om dig i samma stund som du läste det. Varje gång du ser en tändare kommer programmeringen att fortsätta och du kommer att tänka - varje gång, att du just då blir oprogrammerade av Jimbo)
Citera
2015-02-05, 12:49
Medlem
Larsson har en poäng, och visst är Katy Perry & co verktyg åt den högre makten, med ena halvan av sig själva inlåsta i pyramidmaktens grepp.
Det är ju inte så att det finns Flera styrande makter, det är bara en. Och eftersom både Katy och filmen är orkastrerade av samma makt så är det osmakligt minst sagt, och programmering, ja.
Men riktigt så djupt i foliehatten behöver vi nog inte gå just nu. Om vi kan börja med att fastställa att dessa videos är fake, så kan vi ta dom större frågorna därefter.
Fast dit hinner vi såklart aldrig komma innan de betalda internet-trollen sabbat diskussionen fullständigt. Som vanligt med andra ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in