2013-05-02, 09:48
Medlem
flybikess avatar
Har läst endel att folk säger att animal m Stak ska vara skadligt men har dock inte läst om nån som fått problem av det,
Är det nån som testat m-stak och kan berätta lite om det samt resultat?.
Förväntar mig inget mirakel av produkten bara lite mer som en "boost"

Den har fått bra betyg.
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/animal-m-stak-21-paks
Citera
2013-05-02, 10:51
Medlem
Det mesta av sådant är skadligt om det tas under lång tid eller väldigt ofta. Annars nej.
Citera
2013-05-04, 15:15
Medlem
Jag gick igenom en "Animal M stak kur" det ända som hände var att jag växte mycket, åt som ett jävla djur, blev hungrig riktigt snabbt, tog mer i gymmet.

Dock så tror jag att mycket jag gick upp var i vätska och så fick jag bristningar för jag gick upp så mycket på kort tid.
Citera
2013-05-04, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puffandpass
Jag gick igenom en "Animal M stak kur" det ända som hände var att jag växte mycket, åt som ett jävla djur, blev hungrig riktigt snabbt, tog mer i gymmet.

Dock så tror jag att mycket jag gick upp var i vätska och så fick jag bristningar för jag gick upp så mycket på kort tid.
Vad säger att det var "Animal stak" som gjorde det?

Du kanske bara tränade hårdare under perioden > blev hungrigare > åt mer= gains.

Ställer mig väldigt skeptisk till lagliga anabola kurer, finns en anledning att iprincip allting som fungerar är olagligt och såvitt jag vet har Animal stak funnits ett tag på marknaden nu.
Citera
2013-05-04, 22:29
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flybikes
Har läst endel att folk säger att animal m Stak ska vara skadligt men har dock inte läst om nån som fått problem av det,
Är det nån som testat m-stak och kan berätta lite om det samt resultat?.
Förväntar mig inget mirakel av produkten bara lite mer som en "boost"

Den har fått bra betyg.
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/animal-m-stak-21-paks

Det är varken bra eller farligt. Du kommer bara få ett hål i plånboken.
Citera
2013-05-05, 10:45
Medlem
flybikess avatar
Citat:

Hur blev det efteråt då?
blev du mindre igen eller höll du kvar hyfsat mycket ändå?
Citera
2013-05-05, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flybikes
Hur blev det efteråt då?
blev du mindre igen eller höll du kvar hyfsat mycket ändå?

Finns inte en chans att Puffandpass resultat beror på M-stark. Kollar man omdömena på gymgrossisten så skriver varannan person om sina fantastiska ökningar och det gäller inte bara M-stark utan nästan allt, pwo, gainers och proteinpulver.

Har är en bild på Puffandpass efter sin M-stark kur
http://tinypic.com/view.php?pic=3590gf8&s=6

Jag skulle i alla fall inte lyssna på råd om kosttillskott från en person som är byggd som en räka.
Citera
2013-10-15, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 964964
Finns inte en chans att Puffandpass resultat beror på M-stark. Kollar man omdömena på gymgrossisten så skriver varannan person om sina fantastiska ökningar och det gäller inte bara M-stark utan nästan allt, pwo, gainers och proteinpulver.

Har är en bild på Puffandpass efter sin M-stark kur
http://tinypic.com/view.php?pic=3590gf8&s=6

Jag skulle i alla fall inte lyssna på råd om kosttillskott från en person som är byggd som en räka.

Vad vet du om mig eller mina resultat?
Du kan ju allvarligt inte jämföra omdömena på tex Gymgrossisten som ett anonymt yttrandefrihetsforum som Flashback? Tillåt mig skratta.
Jag säger bara hur min kropp reagerade på Animal M-Stak, det som hände mig var att jag blev nästan lika stark som jag är nu nästan 10kg senare efter "kuren" och att jag blev så fuck*ing j*vla hungrig att jag nästan blev rädd.
Sen förstår jag inte vad min fysik har med framgångarna jag fick av kosttillskottet att göra
Sen tycker jag inte du har rätten att kalla mig "räka" när du verkar trycka lite vad som i arslet för att bli större, jag kan också kolla upp dina inlägg
Less man blir på sånna deppiga haters..
Senast redigerad av Puffandpass 2013-10-15 kl. 13:25.
Citera
2013-10-15, 16:50
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Vad vet du om mig eller mina resultat?
Du kan ju allvarligt inte jämföra omdömena på tex Gymgrossisten som ett anonymt yttrandefrihetsforum som Flashback? Tillåt mig skratta.
Jag säger bara hur min kropp reagerade på Animal M-Stak, det som hände mig var att jag blev nästan lika stark som jag är nu nästan 10kg senare efter "kuren" och att jag blev så fuck*ing j*vla hungrig att jag nästan blev rädd.
Sen förstår jag inte vad min fysik har med framgångarna jag fick av kosttillskottet att göra
Sen tycker jag inte du har rätten att kalla mig "räka" när du verkar trycka lite vad som i arslet för att bli större, jag kan också kolla upp dina inlägg
Less man blir på sånna deppiga haters..

Jag vill inte verka otrevlig, men skulle tippa på att M-stak gav dig enorm placebo och liten fysisk effekt. I princip alla liknande produkter är verkningslösa, just av det faktumet att det mesta är olagligt. Och slagordet "räka" kom nog från att du nu trodde det faktiskt gav dig mycket, vilket alla tror någon gång. Jag själv var helt frälst på M-stak för några år sedan, trodde det var "the shiet!".

Men man ska inte underskatta placebo.
Citera
2013-10-15, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jag vill inte verka otrevlig, men skulle tippa på att M-stak gav dig enorm placebo och liten fysisk effekt. I princip alla liknande produkter är verkningslösa, just av det faktumet att det mesta är olagligt. Och slagordet "räka" kom nog från att du nu trodde det faktiskt gav dig mycket, vilket alla tror någon gång. Jag själv var helt frälst på M-stak för några år sedan, trodde det var "the shiet!".

Men man ska inte underskatta placebo.

Nejdå du låter inte alls otrevlig, kanske var det så att det gav mig en placebo effekt, men faktum kvarstår fortfarande att jag blev hungrig som en gris

Sen så var det en bild av mig som hatern länkade där han spydigt kallade mig räka pga min fysik jag hade och ingen annan anledning.
Citera
2015-02-04, 08:43
Medlem
Kimpoos avatar
Har en fråga angående M-stak. Är det nödvändigt att fortsätta med protein pulver(gainer) om man ska börja använda M-stak? Eller ska jag sluta med gainer helt och börja med bara M-stak?
Citera
2015-02-04, 09:35
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimpoo
Har en fråga angående M-stak. Är det nödvändigt att fortsätta med protein pulver(gainer) om man ska börja använda M-stak? Eller ska jag sluta med gainer helt och börja med bara M-stak?

Det är ingen anabol androgen steroid och även om det vore så, så tjänar du knappast något på att sänka proteinet i din kost. Proteinpulver är protein och det spelar ingen roll vart man får det ifrån, pulver, kyckling, fisk, ägg, mjölk osv. Huvudsaken är att man får tillräckligt med protein varje dag, 2 + g per kg/kv brukar rekommenderas till hårt tränade individer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in