2015-02-04, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag får ont i magen av att se de där bilderna. Fyfan. Dessa djur är inte muslimer. Jag är muslim själv och detta är INTE ISLAM. De är onda varelser som förtjänar brinna i helvetet i en evighet. Jag fattar inte hur folk kan ha en mage att döda oskyldiga människor på det sättet.

Pedofildyrkare som pedofildyrkare... Kom inte och gnäll när IS tolkar en vansinnesreligion om du själv härrör från i grund och botten samma skit.

OnT: visst var videon brutal, men jag tycker ändå det var mer lättsmält än halshuggningarna som ibland postas av muslimerna.
Senast redigerad av BREEZIE 2015-02-04 kl. 06:11.
Citera
2015-02-04, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lordshin
Då kan du ju räkna med att Iran sätter fart på sitt kärnvapenprogram och får stöd i FN att ha skiten.. Sen bombar de israel och då har the shit hit the fan på riktigt.

Nja, det vore väl gött om Iran sprängde bort Israel och judarna från kartan, men den största risken i det scenariot är ju att israelisk militär medgett att de har WMD riktade mot alla världens hörn och hellre raserar alla jordens länder tillsammans än att se Israel falla. Muslimer är i grund och botten bara lurade och dumma apor, men judar är fan ondska förkroppsligad.

OnT: hur såg förhandlingarna ut egentligen? Jordanien tänkte ju släppa den fula jäveln till kvinna som var för dum för att ens klara spränga sig själv, men enligt jordansk media så hade piloten varit död en månad redan?
Citera
2015-02-04, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Jo, det är ett krig mot Islam. Det finns personer som gör 10 gånger värre saker än IS. Och detta är fakta, så du kan inte förneka detta.

Alla videor IS lägger upp är krigsfångar. KRIGSFÅNGAR. Du tror inte ALLA ANDRA sidor i kriget dödar krigsfångar?

Det är ni islamhatare (du är en islamhatare) som anser er själva vara i krig med muslimer och Islam.

Vad spelar det för roll vad andra sidan gör?
Inom Islam ska krigsfångar behandlas väl. Man får absolut inte döda nån genom att bränna de levande!
Man får inte ens bränna de döda så hur kan man ens bränna nån levande sen ha mage kalla sig själv muslim?

ISIS är inte en organisation som kämpar för islam,nej den kämpar för Islams fiender!

Kolla bara i denna tråd hur Islams fiender på FB har fått vatten på sin kvarn!
Senast redigerad av kesey 2015-02-04 kl. 07:02.
Citera
2015-02-04, 07:26
Medlem
IS har satt upp stora skärmar i Raqqa där avrättningen visas om och om igen. De är stolta och nöjda med andra ord. Mysigt.

(Källa raqqa is slaughtered silently)
Citera
2015-02-04, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PickAhp
Hmm kan ju inte säga att jag har mycket sympati för stridspiloten tyvärr. Han skulle kapat sin fallskärm, fallit mot sin död och bli hjälte istället för att låta sig bli tillfångatagen av IS. Stridspiloten gav gratis propaganda till IS. Alla soldater och civila har ett stort hat mot stridspiloter som bombar deras städer. Ni vill inte ens veta vad den ''fria syriska armén'' gjorde med Syriska piloter som dom tog tillfånga..
Jag tycker mer synd om alla journalister IS har avrättat.
Live by the sword, die by the sword... Stridsflygare är så klart troféer och de är medvetna om detta.
Citera
2015-02-04, 08:00
Bannlyst
http://www.bestgore.com/execution/jordan-pilot-execution-video-burned-to-death-in-cage-isis/
Citera
2015-02-04, 08:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
En jordansk regeringskälla uppger för nyhetsbyrån Reuters att flera IS-terrorister som sitter fängslade i landet ska avrättas. Enligt uppgifter till Aftonbladet har Jordanien sammanlagt 12 IS-krigare tillfångatagna. Brittiska Daily Mail uppger att sex fångar som misstänks ha samröre med IS flyttats till ett fängelse i södra Jordanien.
Fängelset används för statliga avrättningar.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20262353.ab

Ytterligare fyra skall hängas nu - undrar om det är planerat att ta alla tolv eller om de nöjer sig med sex.

Jag kan inte låta bli att undra varför kvinnan kallas för "terroränkan" i svensk media -- hon är ju inte fängslad för att hennes döde man var terrorist utan för att hon själv var det.

Kvinnlig terrorist borde alltså vara rätt benämning.
Citera
2015-02-04, 08:30
Medlem
murder_us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandyRandal
Live by the sword, die by the sword... Stridsflygare är så klart troféer och de är medvetna om detta.
Korrekt. Piloter, artillerister och skarpskyttar brukar inte stå högt i kurs i krig.
Citera
2015-02-04, 08:56
Medlem
SveaBunkerns avatar
http://www.exponerat.net/terrorgruppen-is-brande-den-jordanska-piloten-levande-i-en-bur/
Citera
2015-02-04, 09:06
Medlem
gurkmajjas avatar
Jag hoppas att detta stärker Jordanien och andra arabländer i kampen mot IS. Enligt tillgänglig MSM-rapportering, vilken man alltid ska ta med ett par ton salt, uppges iaf att Jordanien p g a detta är än mer stridsvilliga. Jag hoppas att MSM för en gångs skull har rätt.
Citera
2015-02-04, 09:16
Medlem
SaenchaiKingstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20262353.ab

Ytterligare fyra skall hängas nu - undrar om det är planerat att ta alla tolv eller om de nöjer sig med sex.

Jag kan inte låta bli att undra varför kvinnan kallas för "terroränkan" i svensk media -- hon är ju inte fängslad för att hennes döde man var terrorist utan för att hon själv var det.

Kvinnlig terrorist borde alltså vara rätt benämning.

Hennes man lyckades med sin självmordsbombning till skillnad ifrån vad hon gjorde.
Citera
2015-02-04, 09:38
Medlem
Ratis avatar
Det var en obehaglig film att se. Lite annan kvalité på filmen än vad man är van att se, alltså suddiga och skakiga filmer. Det här var lite som scener ur någon långfilm. Med olika kameravinklar och allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in