2015-01-28, 09:34
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scatiz
Nån som vet vart man kommer kunna tanka när säsong 6 kommer? Eftersom Piratebay är nere?
Säsong 6 börjar i oktober.
Citera
2015-01-29, 14:00
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
8 feb smäller det! Längtat efter forsättningen!!

Hoppas de kommer in lite nytt i serien, karaktärer nya platser, kanske en annan ny årstid?? Jag förväntar mig inte så mycket på första avsnittet nu efter Beth död, men förflyttning ifrån stan iallfall =)...
Citera
2015-01-31, 17:53
Medlem
Overminds avatar
Jag ser fram emot när det kommer tillbaka nu i Februari!

GoT och WD är Världens bästa tv-serier helt klart just nu! Men hoppas de stöter på nå gäng/folk och inte bara avsnitt efter avsnitt där de går och pratar med varandra och letar efter förnödenheter. Känns som det får hända någon stor grej nu eller en "twist". Morgan får banne mig komma ikapp dem nu.
Senast redigerad av Overmind 2015-01-31 kl. 17:56.
Citera
2015-01-31, 21:43
Medlem
swimp78s avatar
Att Rick-skådisen rakat av sig skägget borde tyda på någon sorts förändring i serien. Jag gissar på att de kommer till nån sorts stad eller liknande där de kan leva lugnt och civiliserat ett tag.
Citera
2015-02-04, 04:45
Medlem
Scatizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteH_
Säsong 6 börjar i oktober.

Menade såklart fortsättningen på 5:an. My bad!
Citera
2015-02-04, 15:28
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scatiz
Menade såklart fortsättningen på 5:an. My bad!

Ah! Det borde jag förstått
Citera
2015-02-05, 15:28
Medlem
GrafvityRidees avatar
hoppas på stor Zombie arme som kommer anfallande och har lite snabbare temp i sig!!

De så här zombies i TWD bör vara, annars kommer somna efter stund!

https://www.youtube.com/watch?v=I3D3fDEobEM spola fram till typ 1:30 så förstår ni vad jag menar, då JÄVLAR kommer serien får ny ton och de kommer coolt

fortsätter dem på samma koncept under säsong 5 kommer serien dö ut fort
Citera
2015-02-06, 00:27
Medlem
KavliBaconosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrafvityRidee
hoppas på stor Zombie arme som kommer anfallande och har lite snabbare temp i sig!!

https://www.youtube.com/watch?v=I3D3fDEobEM spola fram till typ 1:30 så förstår ni vad jag menar, då JÄVLAR kommer serien får ny ton och de kommer coolt

De är så förbannat dumma och blir konstant överrumplade av zombies som går i 2 km/h, hur fan skulle detta gå då. Man skulle säkert ändra taktik genom att typ alltid färdas i fordon om de rörde utanför sin "bas" men.

Jag hade nog aldrig kollat på TWD så länge om det varit "rage zombies" dock, ser inte charmen i det. Men jag rekommenderar en brittisk mini-serie som heter Dead set där zombierna är snabba om du inte sett den.
Senast redigerad av KavliBaconost 2015-02-06 kl. 00:30.
Citera
2015-02-06, 20:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GrafvityRidee

Vafan i 28 weeks later är det inte zombies. Zombies ska vara som i Night of the living dead. Snabba zombies är skit.
Citera
2015-02-08, 09:41
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Att Rick-skådisen rakat av sig skägget borde tyda på någon sorts förändring i serien. Jag gissar på att de kommer till nån sorts stad eller liknande där de kan leva lugnt och civiliserat ett tag.

Eller så dör han.
Citera
2015-02-08, 09:46
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Eller så dör han.
Vore ju en skön twist.
Citera
2015-02-08, 13:28
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Eller så dör han.
Vad fan.

Tycker han vuxit till sig nu, hård och rå som fan. Känns mest realistist ärligt talat... Survival of the fittest.
Ser i så fall hellre att Carl dör och Rick tappar förståndet fullständigt. Inget löjligt att han blir "trappad" och biten i axeln typ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in