2015-02-03, 23:56
Medlem
Hej

jag bara undrar om man hittar en planet som liknar jorden allts[ har vatten, land, skog och berg och har typ samma milj; 'r det troligt att de aliens som bor p[ denna planet ser ut som oss_
Senast redigerad av MLutherKing 2015-02-04 kl. 00:25.
Citera
2015-02-03, 23:58
Medlem
urs'kta, mitt tangentbord 'r sjuk idag
Citera
2015-02-04, 00:00
Medlem
nabbolbs avatar
99% säker på att det finns aliens som ser ut precis som oss någonstans där ute.
Citera
2015-02-04, 00:02
Bannlyst
Knappast min vän. Sannolikheten att de skulle se likadana ut som oss är ungefär en på en miljard
Citera
2015-02-04, 00:02
Medlem
Givetvis kan de se ut exakt som oss. Vi har ju fan en del personer här som jag är mer eller mindre säker på att de måste vara utomjordingar
Citera
2015-02-04, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nabbolb
99% säker på att det finns aliens som ser ut precis som oss någonstans där ute.

Intressant vad f[r dig att tro s[_
Citera
2015-02-04, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ederafittor
Knappast min vän. Sannolikheten att de skulle se likadana ut som oss är ungefär en på en miljard

Ocks[ intressant, hur kan du s'ga s[_
Och jag kom p[ en sak om sannolikheten 'r ungef'r 1 p[ 1 miljard s[ 'r det enormt sannolikt att det finns aliens som ser ut som oss med tanke p[ hur stort universum 'r och hur m[nga planeter det finns
H'r 'r en l'nk till min andra Alien tr[d l's vad jag har skrivit som startade tr[den > (FB) Aliens måste finnas?
Senast redigerad av MLutherKing 2015-02-04 kl. 00:09.
Citera
2015-02-04, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quatzimodo
Givetvis kan de se ut exakt som oss. Vi har ju fan en del personer här som jag är mer eller mindre säker på att de måste vara utomjordingar

Haha lol vilka d[_
Lol blev bara nyfiken nu
Citera
2015-02-04, 00:07
Medlem
Himmler!s avatar
Tror du att det finns vithajar, geparder, lejon, flugor, känguruer, flodhästar, antiloper, näbbmöss, dinosaurier, HIV, Ebola och böldpest på andra planeter? Om inte varför skulle just människor finnas någon annanstans?
Citera
2015-02-04, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MLutherKing
Haha lol vilka d[_
Lol blev bara nyfiken nu

Mona Sahlin är väl en...
Tryck shift-alt så ska du se att ditt tangentbord blir att må bättre
Citera
2015-02-04, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Tror du att det finns vithajar, geparder, lejon, flugor, känguruer, flodhästar, antiloper, näbbmöss, dinosaurier, HIV, Ebola och böldpest på andra planeter? Om inte varför skulle just människor finnas någon annanstans?

Det d'r gav mig nyss ganska stor upplysning!
Varf'r pratar vi alltid om endast Aliens p[ andra planeter!
Tusan, det finns ju djur ocks[ *eller vad som helst egentligen* och andra saker 'n aliens eller jag menar "motsvarigheten" till m'nniskan p[ andra planeter ocks[! Det kan ju finnas vad som helst p[ andra planeter fast egentligen skulle de nog ocks[ kallas f;r aliens f;r oss eftersom vi inte vet vad det 'r och n'r vi syftar p[ aliens eller jag i alla fall s[ t'nker jag p[ m'nniskans motsvarighet typ fast p[ en annan planet man t'nker ju alldrig p[ det du syftar p[ andra djur och levande varelser ocks[! N'r man t'nker p] det 'r det bara Aliens och UFO\n och deras teknologi vi t'nker p[ mest lol
Citera
2015-02-04, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MLutherKing
Ocks[ intressant, hur kan du s'ga s[_
Och jag kom p[ en sak om sannolikheten 'r ungef'r 1 p[ 1 miljard s[ 'r det enormt sannolikt att det finns aliens som ser ut som oss med tanke p[ hur stort universum 'r och hur m[nga planeter det finns
H'r 'r en l'nk till min andra Alien tr[d l's vad jag har skrivit som startade tr[den > (FB) Aliens måste finnas?
Nej jag hade redan tagit med hur stort universum är i den uträkningen min vän. Du är ute på för djupt vatten för din smala kunskap min vän. Jag vill inte att du svarar på det här inlägget då diskussionen nu är avslutad mellan dig och mig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in