2015-02-03, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badfinger
Du måste i så fall titta på den mexikanska maffiaproducerade videon med motorsågen. Där ryggade t.om jag tillbaka. Har man sett den och sedan smält vad man sett så kan man kolla alla dessa mjäkiga IS-videorna utan problem.
Tror jag klarar mig.
Jag snabbkollade nyss på denna videon från i november när ISIS halshugger ett antal personer.
http://theync.com/blacksun/mass-beheading-in-the-desert.htm
Redigerad på samma sätt som denna bränning. Början är sevärd när bödlarna tar varsin kniv från en låda men resten kan man gärna skippa..
Citera
2015-02-03, 22:17
Medlem
DinKamrats avatar
Jag har skådat en del halshuggningsklipp tidigare, men det där var nog bland det vidrigaste jag sett. Klarade inte av att se hela klippet. Ofattbart hur man kan begå sån ondska på grund av en jävla bok.
Citera
2015-02-03, 22:19
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drulman
...Vilket betyder att ännu fler jordanier kommer att dö inom kort.

De är bra roliga i Mellanöstern HAHAHAHA.

Jaså?! skall IS invadera Jordanien då?! tror nog det kommer få fullt upp nu ett bra tag framöver! USA lovade att dubbla sina bombningar på dessa idioter!

Hmm bara jag som börjar få lite ågren över att de skall avrätta en kvinna som iof är IS anhängare!
Citera
2015-02-03, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Jaså?! skall IS invadera Jordanien då?! tror nog det kommer få fullt upp nu ett bra tag framöver! USA lovade att dubbla sina bombningar på dessa idioter!

Hmm bara jag som börjar få lite ågren över att de skall avrätta en kvinna som iof är IS anhängare!

Hon var med om att göra ett förfärligt brott!! Vafan har det att göra med om hon är kvinna eller inte ?
Hoppas du inte var seriös!
Citera
Medlem
Bouchets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded

Antagligen... hon förtjänar det. Hängning är humant mot vad hennes kumpaner gör med folk.
Citera
Medlem
dagsmejas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Sitter 2 män emot en vägg som får huvudena avsågade med en motorsåg. Det är ju gore vilket man inte direkt kan kalla detta.
Finns ju nån där de skär av kulorna på en levande.

Men det vidriga med IS-videorna är ju som sagt att de gör det för det som står i en påhittad sagobok.
Citera
2015-02-03, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dagsmeja
Finns ju nån där de skär av kulorna på en levande.

Men det vidriga med IS-videorna är ju som sagt att de gör det för det som står i en påhittad sagobok.
En annan sak som gör IS videos så vidriga är för att en utav dom som står i balaklava kan vara en person du sagt hej till i tvätten förut.
Citera
2015-02-03, 22:24
Medlem
Jag hoppas att Jordanien använder sig utav en kvinna som hänger dessa IS-fångar. Enligt deras tro så kommer dem då inte till himlen och får oskulder och allt skit. Utan hamnar i helvetet. Bra om dem får känna denna ångest innan dem dör.
Citera
2015-02-03, 22:25
Medlem
Bouchets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
En annan sak som gör IS videos så vidriga är för att en utav dom som står i balaklava kan vara en person du sagt hej till i tvätten förut.

För att de inte kan stå för vad de gör. De är fega kräk som vill utöva sina perversa böjelser.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piizrich
Jag hoppas att Jordanien använder sig utav en kvinna som hänger dessa IS-fångar. Enligt deras tro så kommer dem då inte till himlen och får oskulder och allt skit. Utan hamnar i helvetet. Bra om dem får känna denna ångest innan dem dör.
Pilotens fru vore väl det ultimata i detta läget.
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Hon var med om att göra ett förfärligt brott!! Vafan har det att göra med om hon är kvinna eller inte ?
Hoppas du inte var seriös!
Vet det! men helt ärligt har jag svårare att se när kvinnor blir avrättade/mördade än män!

Citat:
Ursprungligen postat av Bouchet
Antagligen... hon förtjänar det. Hängning är humant mot vad hennes kumpaner gör med folk.

Absolut! det håller jag med om men som sagt! har svårare att se kvinnor avrättade/mördade än män! samma sak i tråden där med ISIS krigsbrott! reagerade starkare på de avhuggna kvinnohuvudena än på det avhuggna manshuvudena!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bouchet
Inga länkar till filmen fungerar. Jag vill se hela filmen inte den nerklippta versionen på 1½ minut.

http://www.dumpert.nl/mediabase/6638265/30337e4b/maaz_al_kassasbeh.html

Stäng av NSFW
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in