2015-02-02, 22:04
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiHSve
RMC skriver om att Varane kommer att bli klar till United väldigt sent under detta fönster och att han skriver på till juni 2020.

Hoppas jag verkligen inte stämmer, dock skulle han förmodligen var grym i PL, varit bra i la liga och setts som en utmanare till att bli en av de bästa backarna. Pl kan vara nyttigt för honom
2015-02-02, 22:05
Medlem
ischs avatar
Citat:
RMC skriver om att Varane kommer att bli klar till United väldigt sent under detta fönster och att han skriver på till juni 2020.

Finns inge som tyder på att det skulle vara det minsta sant.
2015-02-02, 22:11
Medlem
4522s avatar
RMC är en riktig skitkälla som allt som oftast kommer med dom mest osannolika rykten. Om Varane går till Man United i det här fönstret byter jag avatar till van Gaal. Finns inte på kartan att en sådan deal skulle kunna gå helt under radarn in i midnatt.
2015-02-02, 22:19
Medlem
Viking-s avatar
Jaime Jackson från Guardian som brukar ha insikt i United skrev tydligt att inga spelare är på väg in detta fönster för de.

Jag är nöjd med Cuadrado. Schurrle bidrog med ett par mål, men hans spel passade aldrig CFC. Jag tror att Cuadrado med sin teknik och fart i kombination med bakgrund som ytterback kommer att bli ett lyckat köp efter att han coachats lite av Mourinho.
Hazard, Costa och Cuadrado kommer att vara riktigt farliga vid omställningar.
2015-02-02, 22:28
Bannlyst
Nu skriver de brittiska tidningarna om att Norwich och WBA är överens om Martin Olsson. Done deal?
2015-02-02, 22:33
Medlem
Calogeros avatar
Spolli har kritat på och Roma känns allt längre ifrån Juventus.
2015-02-02, 22:39
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Jaime Jackson från Guardian som brukar ha insikt i United skrev tydligt att inga spelare är på väg in detta fönster för de.

....

Något som även LVG har sagt bla under senaste mötet med pressen. Jag tycker egentligen att det känns rätt sunt. Truppen som finns är tillräckligt bra för att ta en 3-4 plats, och man måste snarare se till så man får utväxling för de spelare som finns än titta på chansvärningar i Januari. Jag ser inte riktigt vem man skulle kunna tänkas få loss som skulle kunna lyfta laget så pass mycket direkt. Nej, istället bantar man ner truppen av spelare som egentligen inte tillför något till laget alls, ex Anderson, vilket bara kan ses som positivt.
2015-02-02, 22:41
Medlem
"Tottenham confirm that Benoit Assou-Ekotto has been released from his contract with the club."

Strålande nyheter för alla Tottenham fans...
2015-02-02, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viwil002
Finns få spelare i världen som är så skickliga en mot en som Cuadrado. Den tekniken han har i kombination med den enorma speeden gör honom väldigt svårt att möta. Perfekt för lag som spelar ett lite rakare anfallsspel. Jag tror att Chelsea är bra för honom, mycket bättre än t.ex. Barcelona.

Han är så pass jävla bra en mot en? Inte sett han mer än i VM, såg ut som en riktigt avig jävel som lever mest på sin kvickhet första stegen. Har han den tekniken och balansen som de bästa spelarna har?

Mvh
2015-02-02, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
"Tottenham confirm that Benoit Assou-Ekotto has been released from his contract with the club."

Strålande nyheter för alla Tottenham fans...
Kan inte han bara göra en Odemwinge och ta bilen och köra till typ West Hams träningsanläggning eller nått?
2015-02-02, 22:49
Medlem
Citat:
Kan inte han bara göra en Odemwinge och ta bilen och köra till typ West Hams träningsanläggning eller nått?

Haha, ja en klassiker som aldrig blir gammal.

DONE DEAL

Salah leaves Chelsea
"We expected this one as part of the Juan Cuadrado deal but confirmation that Chelsea winger Mohamed Salah has joined Italian side Fiorentina on loan for the rest of the season."
2015-02-02, 22:53
Medlem
Pickmylussys avatar
Varför är fönstret öppet nu förresten? 31 januari ?!?!

Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Förvånad att någon vill ha Hummels just nu, med tanke på hur medioker han varit sedan efter VM.
Nog för att hela Dortmund är under isen ( ) men var han inte skadad rätt länge i höstas?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in