Citat:
Ursprungligen postat av
M.Skillt
Så av ditt svar kan vi konstatera att du drog siffran ur arslet och nu inte har vad som krävs för att stödja ditt påstående.
Klart, det är en gron överskattning, eftersom det inte finns några bevis alls att det finns ryska reguljära förband. Men jag var snäll nog att gå på att det är lika många som i vinterkriget
Citat:
Ursprungligen postat av
M.Skillt
Det är inget exklusivt material, vi har sett S1, Grad-K, T-80U mfl av systemen i Ukraina där till och med märkningen för fredsbevarande trupp finns kvar. Hela internet är fullt av det, Wiseman har väl hittat ett gäng av de bilderna genom att bara scanna sociala media.
/Micke
Skrämmande att Wiseman är skickligare än CNN, BBC med mera. Har Putler skrämt skiten ur hela jordens journalistkår?
Jag förstår verkligen inte varför CNN/BBC inte skickar journalister och inte fångar ryssen med byxorna nere.
Än så länge liknar ditt resonemang
Savoy:s påstående
Citat:
Ursprungligen postat av
Savoy
Nja, som jag har förstått det kör man helt sonika in militära förstärkningar helt öppet när det behövs, man vet att USAs satelliter ser men man vet samtidigt att de inte tänker offentliggöra bilderna och därmed avslöja sin tekniknivå, eller ännu värre, få en folkopinion för ingripande i Ukraina, något USA definitivt inte har lust med oavsett i vilken utsträckning de har stött Maidan.
Det vill säga att alla vet om Rysslands invasion av Ukraina, har bevis, men helt enkelt inte vill visa upp det