2015-02-02, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiiara
Jag tänker inte hänga ut henne här. Det hoppas jag ingen gör. Männen var mörkhyade . Har talat med den våldtagna kvinnans dotter.

Helt rätt!
Om du har ytterligare kontakt, kolla om de har några finska anor i närmaste släktleden bakåt, så det kan bli litet mera fart på den finska polisen.
Citera
2015-02-02, 14:33
Medlem
Westridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Bara en tidsfråga innan dessa somaliepirater gör jihad på en finlandsbåt. Tänk er 8 st Allahu Akbar-vrålande zoomalier med automatvapen och pistoler
Tyvärr görs ju ingen som helst koll av varken personer eller bagage vid påstigning.
Kanske beror på bolag eller kryssningar. Men när jag åkte senast till åland en fredagkväll så röntgades väskorna alla hade med sig
Citera
2015-02-02, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Den här storyn låter ju helt absurd.

Dom "roamade" runt på båten letandes efter ett tilltänkt offer och skrämde upp andra kvinnor så till milda grad att de berättar om det för tidningar/ social media efteråt.

De var ju inte diskreta direkt.. trodde det inte att de skulle åka fast. hela storyn låter helt sjuk.

Ha i åtanke att dessa individer inte är rädda för några ynka månader i svenskt fängelse. Det hämmar liksom inte deras möjligheter i livet på något vis. Många av dessa var ju kända av polisen sedan tidigare också.
Citera
2015-02-02, 14:34
Medlem
MartinStLouiss avatar
Men då var det fel killes facebook som länkades tidigare i tråden eller?
Citera
2015-02-02, 14:35
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsippen
Är du också sur över att vi får nöjet att döma och låsa in dom i Sverige? I Finland hade dom fått ett betydligt lindrigare straff och sen utvisade till Sverige?
Har Finland lindrigare straff än Sverige? Du skojar.

Ont. Hoppas de dagligen blir misshandlade på kåken. Tryck i dom stekfläsk och spotta på dom.
Och de måste bli utvisade på livstid efter fängelsevistelsen.
Vakna NU. Är det verkligen så här ni vill ha det?

Sverige är fantastiskt, stackars jävla Sverige.
Citera
2015-02-02, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Istidraj
ska tullen stoppa folk från att ta med sin khat på färjan? Sist jag åkte hade jag 10g bra weed med mig inte fan tog tullen mig. Kanske missförstod dig, för man blir ej sniffad/visiterad vid bordning.
Ibland har de koll, ibland inte. Det är inte konstigare än att det ibland är "stängt" vid tullen på Arlanda, ibland står det folk där, ibland står det folk med hundar där. Precis samma sak är det vid färjorna. Tycker man risken är värd det så är det bara att köra på, men tro inte att det är riskfritt.
Citera
2015-02-02, 14:39
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Våldtäktsoffer brukar väl vara rätt förskonade ifrån uthängning här på flashback såvitt jag vet.

BO identitet brukar var belagd med sekretess i grova sexualbrott.
Citera
2015-02-02, 14:40
Medlem
Sleeptalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westridge
Kanske beror på bolag eller kryssningar. Men när jag åkte senast till åland en fredagkväll så röntgades väskorna alla hade med sig

Stämmer ... inte för att jag åker så jävla ofta, men ändå.

Vi fick hiva upp våra väskorna vi hade med oss på ett band i alla fall. För inte ens den svenska tullen är så jävla naiv som ni tror i dessa Jihad-tider (för händer det något så lär dom få läpp utav bara helvete!).
Citera
2015-02-02, 14:44
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Undrar om kvinnan kan vänta sig en polisanmälan för hets mot folkgrupp.
Enligt Emme på Twitter ska hon nämligen efter det påstådda övergreppet ha sagt:

"Negrerna, ta fast negrerna!"

Att använda N-ordet måste väl – särskilt med tanke på att det är precis 70 år sedan Auschwitz-lägret öppnades – ses som värre än ett litet sexuellt övergrepp, som vi inte ens med säkerhet vet har begåtts.
Rasism är faktiskt ett allvarligt och växande problem i Sverige.

Sidan är tyvärr borta. Fanns det en fördömande diskussion på twitter betr. hennes ordval?
Citera
2015-02-02, 14:52
Medlem
Någon som vet om brottsoffret ser yngre ut än 45? En så gammal tant brukar inte vara så attraktiv. Var det så att gärningsmännen var så desperat att de gav sig på den enda offret de fick tag på eller valde de specifik henne för att hon såg yngre ut och var attraktiv för att vara 45?
Citera
2015-02-02, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonewolf79se
www.facebook.com/bjar.shakir

Ser ju ut att vara rena terroristen alltså.

Vem var det av dem som sas jobba på Migrationsverket?
Citera
2015-02-02, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carma
Någon som vet om brottsoffret ser yngre ut än 45? En så gammal tant brukar inte vara så attraktiv. Var det så att gärningsmännen var så desperat att de gav sig på den enda offret de fick tag på eller valde de specifik henne för att hon såg yngre ut och var attraktiv för att vara 45?
Klart det finns attraktiva kvinnor i den åldern, vilken planet lever du på? Hört talas om uttrycket milf månne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in