2015-02-01, 22:50
Medlem
baggebo1s avatar
Stor förödelse i den lilla byn Nikishyne efter striderna. Inte ett helt hus kvar, verkar det som:

https://www.youtube.com/watch?v=2tG89ryf6R8

https://www.youtube.com/watch?v=HuASmDb0RBk
2015-02-01, 22:51
Medlem
naturtvåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Inte speciellt trovärdig källa, då inget sånt snack har kommit från frisläppta fångar. Men om jag spelar in en video där jag hävdar en det ena och än det andra, skulle det även vara trovärdigt. Om inte, varför?

/Micke

Skall visa en officiell promotorvideo från dina polare från Högra Sektorn....

Här uppvisas samma obeskrivligt vidriga beteende som killen med de avklippta fingrarna från separatisterna från Donbass vittnade om...

Ursäkta mig men fortsätter du med förnekelse om dessa svin uppträdande mot sårade efter denna video, ligger det nära tillhands att tro att du ovanpå allt annat också är en notorisk mytoman!!!!

Länk: Promo video från Högra Sektorn( Varning för extremt vidriga våldscener ot försvarslösa sårade!!!

http://www.liveleak.com/view?i=13a_1422196345
2015-02-01, 22:55
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Vidare har ju västerländsk media och Ukrainsk filmat och sett den här "fångade" förstärkningen, den nådde området för flera flera flera timmar sen. Kom in i matchen nu

/Micke
Kan du länka till det?
2015-02-01, 23:00
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naturtvål
Skall visa en officiell promotorvideo från dina polare från Högra Sektorn....

Här uppvisas samma obeskrivligt vidriga beteende som killen med de avklippta fingrarna från separatisterna från Donbass vittnade om...

Ursäkta mig men fortsätter du med förnekelse om dessa svin uppträdande mot sårade efter denna video, ligger det nära tillhands att tro att du ovanpå allt annat också är en notorisk mytoman!!!!

Länk: Promo video från Högra Sektorn( Varning för extremt vidriga våldscener ot försvarslösa sårade!!!

http://www.liveleak.com/view?i=13a_1422196345
Ursäkta om jag ställer frågan, men är du på riktigt? Trädfällor och slagsmål med machetes? Sedan gillar jag effekten då en skyddsväst klarar smällen från en handgranat utan att skada foten på han som filmar. Ja du... Jag trodde faktiskt att du hittat något bättre än det där

/Micke
2015-02-01, 23:04
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Kan du länka till det?
Eftersom jag verkligen tycker genuint illa om dig, så ska jag bara hjälpa dig till en viss gräns sedan ska jag sitta och småmysa åt dina klavertramp

Men i länken nedan så finns det gott om material från fickan, det har filmats därifrån hela dagen även gällande de 7 soldater som skadades som nu enligt dig är stora massor flyende nationalgardister

http://112.ua

/Micke
2015-02-01, 23:05
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Der.Schizoid
Det är allmänna val i Ryssland. Det finns inga allmänna val i Ukraina efter att terrorregimen tog makten i Kiev. Du verkar inte förstå vad demokrati kontra diktatur betyder.
Alla fick gå till val, men du kanske missade att DNR och LNR hotade med krigsrätt för de som röstade inom de områden de kontrollerar. Det är per definition terrorism.

/Micke
2015-02-01, 23:07
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Det där är sånt som Skillt och de andra svenska nazisterna där nere sysslar med. Att tro nåt annat är bra idioti. Det är därför man blir ledsen när man ser hur vänligt östukrainarna behandlar dessa äckel när de blir tillfångatagna. Jag hade inte varit lika snäll.
Ja, vi är några riktiga übermensch som kan stå på handgranter utan att skada fötterna. Du har aldrig sett vad en försvarsgranat gör med en människokropp va? På det där avståndet skulle han som stod på västen förlora både armar och ben tillsammans med hela överkroppen på den som ligger där. Datoranimering heter ledordet här.

/Micke
2015-02-01, 23:09
Medlem
Putin vet givetvis att Ukraina r en demokrati styrd av en genom val tillsatt regering. Dummare är han inte . Nu gillar ju inte Putin demokratins spelregler och slänger till massorna och media ord som nazist och förrädare, kupp mm att användas mot Ukrainas regim när andra argument tryter. Så typiskt ryskt och så genomskinligt Det funkar inte i väst helt enkelt, rysk propaganda är vi immuna mot.
2015-02-01, 23:10
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Eftersom jag verkligen tycker genuint illa om dig, så ska jag bara hjälpa dig till en viss gräns sedan ska jag sitta och småmysa åt dina klavertramp

Men i länken nedan så finns det gott om material från fickan, det har filmats därifrån hela dagen även gällande de 7 soldater som skadades som nu enligt dig är stora massor flyende nationalgardister

http://112.ua

/Micke
Du skrev att "västerländsk media" skrivit om det, kan du inte länka till de rapporterna?
2015-02-01, 23:18
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Jag märker att du inte riktigt förstår innebörden av demokrati. Men du strävar ju till diktatur så du kanske använder ordet "demokrati" för att låta diktatur låta trevligare. Alla fick inte gå till val, vissa partier var uteslutna från valet och dessutom kan man inte med vapen tvinga bort demokratiskt valda personer för att sen ordna "demokratiska" val. Ni hittar verkligen på egna "sanningar" men jag är övertygad om att ni en dag kommer få betala för terrorn och folkmorden.
Nu smet ju presidenten från landen så naturliga och lagliga medel togs till som har godkänts av omvärlden till skillnad mot för de åtgärder som användes i Krim och i de områden som kallas DNR och LNR.

/Micke
2015-02-01, 23:20
Bannlyst
Citat:
Nu smet ju presidenten från landen så naturliga och lagliga medel togs till som har godkänts av omvärlden till skillnad mot för de åtgärder som användes i Krim och i de områden som kallas DNR och LNR.

/Micke
Fortsätt du att blunda och hitta på egna sanningar. Det finns inget lagligt med kuppen och det råder idag diktatur i Ukraina och folket har all rätt att försvara sig mot fascisterna som med vapen mördar civilbefolkningen. Krim var ryskt redan innan och folket röstade mangrant för att tillhöra Ryssland. Det hade aldrig hänt om USA låtit bli att sponsra folkmordet i Ukraina.
2015-02-01, 23:22
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naturtvål
Hur kan du säga det när organisationen har grundats av det otroligt feta grisen från Högra Sektorn, han i Odessa med kalasjnikoven bakom poliskedja du säkert minns?

Han är inte ledare för Azov i dag, men helt ärligt tänk efter lite innan du skriver! Du ser bara korkad ut nu!
Nej, organisationen har inte grundats av honom (Igor), mannen du tror är Igor är bara någon random tjockis i Odessa som går loss, innan var den där mannen en Italienare när du skrev ett PM till mig. Hur ska du ha det nu?

Och Igor har aldrig varit ledare för Azov den lotten har alltid varit Biletskys.

Kan du sluta komma med felaktigheter nu?

/Micke

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in