2015-02-01, 19:13
Bannlyst
Privet Comrades!

Någon som vet hur långt tid det tar för Anadrol att kicka igång? tills man känner något?
Har en kompis som ligger på 50 mg ED och det har gått 18 dagar och han känner inget fortfarande,kan de vara sockerpiller han fått?
Citera
2015-02-01, 22:39
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Ok då blir det att justera dosen av de olika preppen då i första hand, vad tror ni blir bäst.

Alternativ A, ½ ml tren E, ½ ml mast E, 2 ml test E (100/100/500) e4d

Alternativ B, ½ ml tren E, 1 ml mast E, 1½ ml test E (100/200/375) e4d

Tack för svar SamBumB och aKAY!

Det enda jag kan säga är att jag tror inte du har så stor glädje av 175mg mast ew, 350mg ew (alt b) är ju ur den aspekten närmare en vettig dos. Men vill du gå ner på testot? Det kan bara du avgöra.

/aKAY

Citat:
Ursprungligen postat av Anabolix
Fått tag i Testo D istället för Testo E. Jag kör nu E nu var 5:e dag, 500mg. Kan jag fortsätta köra som vanligt, fast D 500mg var 5:e dag?

Vet att det är längre halveringstid på D än E, kommer ej bli dipp då jag kommer ej sluta med E tvärt.

Tycker du besvarar din fråga fint själv. e5d funkar fint på decanoate också, även om man kan öka intervallet med ett par dagar om man så skulle önska.

/aKAY
Senast redigerad av aKAY 2015-02-01 kl. 22:43.
Citera
2015-02-02, 08:25
Medlem
diskretpunkts avatar
Förslag på andra kur?
Har kört Testo E 250 mg/e5d, i 20 veckor.

Är nöjd med den kuren faktiskt, men nu är det dags att bulka på en kur och inte deffa.

Är sugen på antingen: Testo E 500-600mg/e5d och Deca 400mg/e5d, kan inte bestämma mig om jag ska köra deca eller Dbol 20-30 mg i blast. Vad tycker ni? Syftet är främst massa.
Känns lite tidigt att börja köra Tren, så det stryker vi nog.

Förslag?
Citera
2015-02-02, 09:04
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskretpunkt
Förslag på andra kur?
Har kört Testo E 250 mg/e5d, i 20 veckor.

Är nöjd med den kuren faktiskt, men nu är det dags att bulka på en kur och inte deffa.

Är sugen på antingen: Testo E 500-600mg/e5d och Deca 400mg/e5d, kan inte bestämma mig om jag ska köra deca eller Dbol 20-30 mg i blast. Vad tycker ni? Syftet är främst massa.
Känns lite tidigt att börja köra Tren, så det stryker vi nog.

Förslag?

Titta på vad du skriver, du är nöjd med din senaste kur och du vill planera din nästa. Jag tycker det är vettigt att köra samma kur om den var bra, jag har kört ett flertal exakt likadana kurer i följd med goda resultat. Det är lätt att bli girig.

Dock förstår jag att du vill ta "nästa steg", men för i helvete. Du vill dubbla dosen testo (eller mer) och samtidigt trycka in lika mycket deca. Alltså ... du körde en kur du är nöjd med och bestämmer dig för att eventuellt fyrdubbla styrkan? Wtf? Vart finns logiken?

Eget förslag: 375-500 mg e5d testo-only, eller eventuellt testa testo p istället för testo e för att se hur det går på snabba estrar istället.

Förslag 2: 250-375 mg e5d med svag till medelstark front med orala.

Flrslag 3: Inget fel att köra en likadan kur igen.

Mvh
Citera
2015-02-02, 10:11
Medlem
Skall köra en 250mg testo var 4e eller 5e dag kur på ca 14v men sugen på att slänga in Tboll(30mg) eller lågdos Dboll(10-20mg), vad ger bäst effekt tror ni? Kanske blir elakare (milda) bieffekter o blanda testo med dboll.
Citera
2015-02-02, 10:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TestoFrukost
Skall köra en 250mg testo var 4e eller 5e dag kur på ca 14v men sugen på att slänga in Tboll(30mg) eller lågdos Dboll(10-20mg), vad ger bäst effekt tror ni? Kanske blir elakare (milda) bieffekter o blanda testo med dboll.

Börja med e4d om det är din första kur. Du kommer få fina resultat om du sköter allt. Blanda prepp är något du kan göra i framtiden beroende på hur allt går. Tålamod är A och O för framgång.
Citera
2015-02-02, 10:47
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Det enda jag kan säga är att jag tror inte du har så stor glädje av 175mg mast ew, 350mg ew (alt b) är ju ur den aspekten närmare en vettig dos. Men vill du gå ner på testot? Det kan bara du avgöra.

/aKAY

Ja tänkte lite så också blir ju ingen vidare effekt av så lite mast, jag kör på alternativt B första sticket idag med den nya doseringen. Så får vi se hur det går.

Mvh
Citera
2015-02-02, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Börja med e4d om det är din första kur. Du kommer få fina resultat om du sköter allt. Blanda prepp är något du kan göra i framtiden beroende på hur allt går. Tålamod är A och O för framgång.

Tack för ditt svar, ja det kommer att vara min första kur.

Men då jag för tillfället har en några månaders lucka emellan studier och jobb så hade jag tänkt att jag skulle satsa 200% på träningen under kommande tiden, och försöka få ut maximalt utav min kur därav anledningen att jag gärna lägger till någon annan 'nybörjarvänlig' steroid och eftersom testo är inject så skulle jag då vilja lägga till "mild" oral på låg dos, men ändå så att det skall toppa testot lite och bli som grädde på moset.

Testot är ju högandrogent och OT är lågandrogen så dem hade kanske matchat varandra bra, Istället för att jag t.ex körde en OT only-kur och försökte matcha upp det lågandrogena med proviron.

Kommer träna MINST ett pass om dagen, siktet ligger på två, 5 dagar i veckan. Ett pass efter frukost och ett pass innan middag.

PCT kommer bestå utav nolva och clomid.
Citera
2015-02-02, 21:08
Medlem
Hej!

Har en liten mer generell fundering kring preppande och planering.

Har under all tid som jag tränat försökt hålla mig till ett "lean gains" tänk. Både innan jag började kura som efter.

Tittar man på samtliga kurrapporter som finns här och på många andra ställen så har folk alltid siktet inställt på bulk eller deff.

Är det helt fel att preppa och köra kaloribalans?
Har bara två kurer i bagaget (en ot kur och en lite längre testokur) och är nöjd med resultatet på båda och har hela tiden försökt hålla en balans och få i mig lite mer protein än vanligt.

Undrar mest hur folk resonerar kring det här och hur valet görs.

Förstår att man kommer lägga på sig mer massa om man kör en bulk än kaloribalans under kur, men fettet kommer oundvikligen som man sedan måste deffa bort.

Är helt enkelt mer ute efter att ha en bra form året runt. Men är fördelarna/resultatet betydligt större att köra bulk och deff perioder än balans hela tiden?

Minns en intervju jag läste (dock inte kopplat till doping) som GSP (MMA stjärnan) gav där han tryckte mycket på fördelarna att alltid hålla samma vikt jämfört med många av hans konkurrenter som inför MMA matcher var tvungen och deffa ner sig massor för att komma till matchvikt, vilket han upplevde som ett stort minus för dem. Mest bara en anekdot, men har ändå präglat lite mitt tänk kring träning.
Citera
2015-02-02, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NemoX
Hej!

Har under all tid som jag tränat försökt hålla mig till ett "lean gains" tänk. Både innan jag började kura som efter.

Tittar man på samtliga kurrapporter som finns här och på många andra ställen så har folk alltid siktet inställt på bulk eller deff.

Har bara två kurer i bagaget (en ot kur och en lite längre testokur) och är nöjd med resultatet på båda och har hela tiden försökt hålla en balans och få i mig lite mer protein än vanligt.

Förstår att man kommer lägga på sig mer massa om man kör en bulk än kaloribalans under kur, men fettet kommer oundvikligen som man sedan måste deffa bort.

Är helt enkelt mer ute efter att ha en bra form året runt. Men är fördelarna/resultatet betydligt större att köra bulk och deff perioder än balans hela tiden?

Minns en intervju jag läste (dock inte kopplat till doping) som GSP (MMA stjärnan) gav där han tryckte mycket på fördelarna att alltid hålla samma vikt jämfört med många av hans konkurrenter som inför MMA matcher var tvungen och deffa ner sig massor för att komma till matchvikt, vilket han upplevde som ett stort minus för dem. Mest bara en anekdot, men har ändå präglat lite mitt tänk kring träning.

Hålla ett lägre BF är bättre. När fett procenten går upp för högt (över 12-15%) blir det andra hormonella förändringar i kroppen som gör att du faktiskt bygger sämre.

Så att hålla sig till lean gains skulle jag säga är det bästa. framförallt för hälsan att inte pendla upp och ner i vikt för mycket. Sen att köra lean gains är ju svårare än att köra bulf/deff perioder. Många använder ju bulken till att grisa och unna sig allt som dom har cravings för.

Så att köra ett väldigt litet överskott så att du ändå nästan inte lägger på dig något BF skulle vara optimalt och sen en deff innan typ sommaren eller nåt.

Mvh
Citera
2015-02-03, 07:53
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolix
Tack!

Nu kanske jag är ute och cyklar sidledes, men kan man sätta Testo D då 500mg E7D och då egentligen istället? Fast då få exakt i sig 500mg testo i veckan.

Nja, andelen testo är olika i enanthate och decanoate.

Testosterone Base: 100mg
Testosterone Acetate: 83mg
Testosterone Propionate: 80mg
Testosterone Isocaproate: 72mg
Testosterone Enanthate : 70mg
Testosterone Cypionate : 69mg
Testosterone Phenylpropionate: 66mg
Testosterone Decanoate: 62mg
Testosterone Undecanoate: 61mg

Räkna får du göra själv.

/aKAY

Citat:
Hej!

Finns inget som bygger bättre på kraftigt överskott, däremot så vill ju vissa öka vikten på både fett och muskler å då är det ju bulk som gäller.
Det är direkt nyttigt att bygga på balans eller straxt däröver.

Mvh

/aKAY
Citera
2015-02-03, 10:35
Medlem
Citat:
Hej!

Har bara kört en kur testo 250mg e5d så ta det för vad det är, råd från en noob.

Jag har legat på balans hela kuren och har tappat fett och ökat i muskler samt blivit en hel del starkare. Jag har inte gjort några mätningar utan jag går efter vad jag kan se. Vill dock påpeka att jag inte gjort PCT än så det kan ju hända att jag tappar alla muskler och gainar tillbaks allt fett sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in