2015-02-01, 13:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hrhuffarochpuffar
MR är inte kvinna och hon flyttade inte in hos honom.
Men en MR - fackligt engagerad i Transport och väktare bor på adressen...
Citera
2015-02-01, 13:28
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hrhuffarochpuffar
MR är inte kvinna och hon flyttade inte in hos honom.

Var bor då han?
Citera
2015-02-01, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Vilken adress. Som jag har förstått så var TS fortfarande folkbokförd i hennes och makens genmensamma adress i Sigtuna. Någon MR är inte folkbokförd i den adressen.
Citera
2015-02-01, 13:34
Medlem
urwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Vilken adress. Som jag har förstått så var TS fortfarande folkbokförd i hennes och makens genmensamma adress i Sigtuna. Någon MR är inte folkbokförd i den adressen.

Känner mig också tappad på den här punkten. Försökte precis genom sökning i ämnet hitta information om vilken adress i uppsala hon flyttade till men det verkar som att hag antingen använder helt fel sökord eller som att en del postare samlar ihop olika informationer utifrån som de lyckas lägga ihop och få en bild eller informationer som sedan inte redogörs på ett tydligt sätt i tråden. Veteraner som micro och quarrel har säkerligen tillvägagångssätt som vi andra kanske inte riktigt har grepp om, och förstår varandras och andras hintar som kske undgår oss andra. Just angående hennes inofficiella adress och vem hon bodde med har jag också informationsluckor som jag gärna skulle fylla ut.
Citera
2015-02-01, 13:37
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urwald
Känner mig också tappad på den här punkten. Försökte precis genom sökning i ämnet hitta information om vilken adress i uppsala hon flyttade till men det verkar som att hag antingen använder helt fel sökord eller som att en del postare samlar ihop olika informationer utifrån som de lyckas lägga ihop och få en bild eller informationer som sedan inte redogörs på ett tydligt sätt i tråden. Veteraner som micro och quarrel har säkerligen tillvägagångssätt som vi andra kanske inte riktigt har grepp om, och förstår varandras och andras hintar som kske undgår oss andra. Just angående hennes inofficiella adress och vem hon bodde med har jag också informationsluckor som jag gärna skulle fylla ut.

Adressen är redan nämnd här i tråden, men om du söker i kommentarerna på TS fb under 7 dec. kan du också komma att bli detektiv.
Citera
2015-02-01, 13:41
Medlem
urwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsingvarsfru
Adressen är redan nämnd här i tråden, men om du söker i kommentarerna på TS fb under 7 dec. kan du också komma att bli detektiv.

Jaha det är facebook som är den externa källan... Det är alltså där jag hamnat på efterkälken, har nämligen inget konto. Får skapa mig ett henligt detektivkonto för att komma åt den informationen. Tack för tipset!!
Citera
2015-02-01, 13:42
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAEN
Vädjan om vittnen kan ju också ses som en sista utredningsåtgärd innan nedläggning av förundersökning om mord. Det kan tyda på att de inte vet något.

Polisen uppger att de inte vet dödsorsaken. http://www.expressen.se/nyheter/doda-kvinnan-hade-ansokt-om-skilsmassa/
Varför hänvisar du till en gammal artikel från den 26 januari?
Det är mycket sannolikt att polisen vet mer nu fast de inte går ut med den informationen.
Citera
2015-02-01, 13:54
Medlem
Citat:

Finns inga kommentarer från någon MR, på hennes FB-status den 7 december.
Citera
2015-02-01, 13:56
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Lite OT, men en artikel med TS och Tillsammansskapet som jag missat:

http://unt.se/sigtunabygden/tillsammansskapet-ska-manifestera-3364485.aspx
Citera
2015-02-01, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Du har helt rätt, blandade ihop nya och gamla adresser. De flyttade ihop...
Citera
2015-02-01, 14:04
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Finns inga kommentarer från någon MR, på hennes FB-status den 7 december.

MR finns inte på fb.
Citera
2015-02-01, 14:13
Medlem
Citat:
MR finns inte på fb.

Jaha, varför skulle jag då få reda på någonting genom att läsa TS facebook. Visst bodde hon i Salabacke i december men Salabacke är inte en adress utan en stadsdel i Uppsala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in