2015-01-30, 17:48
Medlem
razernoobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Du kommer lägga på dig muskler helt klart, men hur mycket kan ingen svara på. Det är så många faktorer som spelar in. Hur bra du återhämtar dig och hur mycket du får behålla kan ingen svara på heller.

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jag förstår helt ärligt inte varför dianabol ses som en nybörjarsteroid av många. Den är stark, den har elaka bieffekter och den är rå att hoppa av. Varför är detta en nybörjarsteroid? För att den är billig? OT eller testo hade varit mycket bättre val.

För att svara på din fråga razernoob; ingenting om du inte sköter dig. Måttligt om du sköter dig. Känns som du behöver läsa på mycket mer om du har funderingar över en sådan fråga.

Tack så mycket! Precis det svaret jag letade efter.
Citera
2015-01-30, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Ser bra ut, välplanerat och du verkar ha koll på vad du gör! Bra viloperiod mellan kurerna också!

Ang dosen, det är lite upp till dig, Testo-p 100mg EOD är en bra dos. Fast tror absolut du kan köra 150mg också, som sagt, lite upp till dig hur du vill göra!

100 eod = 350ew.
150 eod = 525ew.

Vad kör du för kur nu? Hur upplever du att den funkar, effekter/bieffekter?
Mvh

Hmm, okej. Är ju rätt så sugen på köra på 150 direkt.

För tillfället kör jag en testo c kur 250mg e5d och har upplevt bra med styrke och massökningar. Ökade 6kg i vikt första veckorna men sen började jag med adex och la mig medvetet på balans då mitt BF redan var i högsta laget. Jag var i princip slät innan kur och nu börjar fyrpacket komma fram så jag utgår ifrån att jag tappat fettmassa och samtidigt lagt på mig lite LBM så det blev en recomp av det hela.

Inga som helst biverkningar än så länge, eller ja ett gäng småfinnar kring bröstet upp mot halsen men det är inget som märks om man inte detaljstuderar mig naken. EDIT: Och huvudvärk oftare än vanligt. Även blodtrycket har blivit högre. Men jag brukar ha lågt undertryck i vanliga fall typ 108/70 eller liknande och nu har jag nog kring 130/80 eller nåt.

Står mer här:
(FB) PCT-rapport. Testo C 250mg e5d
Senast redigerad av MostMuscular 2015-01-30 kl. 18:00.
Citera
2015-01-30, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostMuscular
Hmm, okej. Är ju rätt så sugen på köra på 150 direkt.

För tillfället kör jag en testo c kur 250mg e5d och har upplevt bra med styrke och massökningar. Ökade 6kg i vikt första veckorna men sen började jag med adex och la mig medvetet på balans då mitt BF redan var i högsta laget. Jag var i princip slät innan kur och nu börjar fyrpacket komma fram så jag utgår ifrån att jag tappat fettmassa och samtidigt lagt på mig lite LBM så det blev en recomp av det hela.

Inga som helst biverkningar än så länge, eller ja ett gäng småfinnar kring bröstet upp mot halsen men det är inget som märks om man inte detaljstuderar mig naken. EDIT: Och huvudvärk oftare än vanligt. Även blodtrycket har blivit högre. Men jag brukar ha lågt undertryck i vanliga fall typ 108/70 eller liknande och nu har jag nog kring 130/80 eller nåt.

Står mer här:
(FB) PCT-rapport. Testo C 250mg e5d

aaaah just ja, tyckte jag kände igen användarnamnet

Då tycker jag du ska köra på 150mg eod. En bra planerad kur. Lycka till med PCT nu förresten!
Mvh
Citera
2015-01-31, 04:15
Bannlyst
Behöver lite akut hjälp grabbar!

Har kört anadrol i över en vecka nu och märker av symptom för högts blodtryck. Har huvudverk och blöder en hel del näsblod. Bör jag lägga av omgående? Eller ska jag prova någon blodtrycksmedicin om det finns receptfritt? Har någon annan märkt av liknande symptom? Tacksam för svar!
Citera
2015-01-31, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukfittaballesnopp
Behöver lite akut hjälp grabbar!

Har kört anadrol i över en vecka nu och märker av symptom för högts blodtryck. Har huvudverk och blöder en hel del näsblod. Bör jag lägga av omgående? Eller ska jag prova någon blodtrycksmedicin om det finns receptfritt? Har någon annan märkt av liknande symptom? Tacksam för svar!

Gör en blodtrycksmätning för att fastställa att så är fallet. Att gå med högt blodtryck under en kort period är i regel ingen fara.
Citera
2015-01-31, 09:02
Medlem
MrMoonwalkers avatar
Jag har tänkt att pröva på periodisk fasta(16/8) och tillsammans med det en deffkur, hur ska jag lägga upp intaget av orala? Spritt under dagen, under fastan eller ätluckan? Vet inte hur magen reagerar på orala när man fastar så länge.

Inte bestämt än om det blir OT, anavar eller winnar.
Citera
2015-01-31, 12:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrMoonwalker
Jag har tänkt att pröva på periodisk fasta(16/8) och tillsammans med det en deffkur, hur ska jag lägga upp intaget av orala? Spritt under dagen, under fastan eller ätluckan? Vet inte hur magen reagerar på orala när man fastar så länge.

Inte bestämt än om det blir OT, anavar eller winnar.

Varför fasta när du redan kommer dra nytta av steroidernas effekt? Morgon och kväll är enkelt.
Citera
2015-01-31, 16:30
Medlem
Funderar på att köra en kur på winstrol. Vet inte hur jag ska lägga upp det med dos och längd på kuren.
Vill gärna ha tips från mer erfarna vilken dos och längd jag ska köra på kuren. Har sedan tänkt att använda nolvadex som PCT och undrar även vilken dos och hur länge jag ska köra PCT? samt om jag behöver något mer hemma innan jag påbörjar kuren?

Hoppas någon kan svara på mina frågor eller ge andra synpunkter.

Detta kommer att bli min första kur. Har tränat 3 år i sträck.
Citera
2015-01-31, 16:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rynkeby
Funderar på att köra en kur på winstrol. Vet inte hur jag ska lägga upp det med dos och längd på kuren.
Vill gärna ha tips från mer erfarna vilken dos och längd jag ska köra på kuren. Har sedan tänkt att använda nolvadex som PCT och undrar även vilken dos och hur länge jag ska köra PCT? samt om jag behöver något mer hemma innan jag påbörjar kuren?

Hoppas någon kan svara på mina frågor eller ge andra synpunkter.

Detta kommer att bli min första kur. Har tränat 3 år i sträck.

Kör testo. Ska du envisas med att köra tabletter så kör dianabol och glöm inte arimidex under kuren och sen avsluta med nolva 4-6 veckor. Winstrol är
Citera
2015-01-31, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Kör testo. Ska du envisas med att köra tabletter så kör dianabol och glöm inte arimidex under kuren och sen avsluta med nolva 4-6 veckor. Winstrol är

Vad är det som gör att Winstrol är dåligt enligt dig ?

Om jag kör testo, behöver jag ha något mer än testo och nolva hemma innan jag börjar kuren ?
Senast redigerad av Rynkeby 2015-01-31 kl. 16:46.
Citera
2015-01-31, 16:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rynkeby
Vad är det som gör att Winstrol är dåligt enligt dig ?

Om jag kör testo, behöver jag ha något mer än testo och nolva hemma innan jag börjar kuren ?

Tycker du ska köra testo mitt barn, du kommer känna dig som en kung och ha stånd hela tiden.

Arimidex och HCG ska du ha om du vill göra det bästa av kuren och minska biverkningar samt förbättrad återhämtning.
Citera
2015-01-31, 17:07
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Utveckla gärna varför win är så dåligt? Nolva 6v...neger snälla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in