Citat:
Ursprungligen postat av
GlennyQ
Ser bra ut, välplanerat och du verkar ha koll på vad du gör! Bra viloperiod mellan kurerna också!
Ang dosen, det är lite upp till dig, Testo-p 100mg EOD är en bra dos. Fast tror absolut du kan köra 150mg också, som sagt, lite upp till dig hur du vill göra!
100 eod = 350ew.
150 eod = 525ew.
Vad kör du för kur nu? Hur upplever du att den funkar, effekter/bieffekter?
Mvh
Hmm, okej. Är ju rätt så sugen på köra på 150 direkt.
För tillfället kör jag en testo c kur 250mg e5d och har upplevt bra med styrke och massökningar. Ökade 6kg i vikt första veckorna men sen började jag med adex och la mig medvetet på balans då mitt BF redan var i högsta laget. Jag var i princip slät innan kur och nu börjar fyrpacket komma fram så jag utgår ifrån att jag tappat fettmassa och samtidigt lagt på mig lite LBM så det blev en recomp av det hela.
Inga som helst biverkningar än så länge, eller ja ett gäng småfinnar kring bröstet upp mot halsen men det är inget som märks om man inte detaljstuderar mig naken. EDIT: Och huvudvärk oftare än vanligt. Även blodtrycket har blivit högre. Men jag brukar ha lågt undertryck i vanliga fall typ 108/70 eller liknande och nu har jag nog kring 130/80 eller nåt.
Står mer här:
(FB) PCT-rapport. Testo C 250mg e5d