2015-01-29, 19:49
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razernoob
Hejsan!

Tänkte fråga er om en fråga ang steroider. Om jag skulle beställa: http://www.sverigeroids.com/cycles/beginner-cycle

Hur stor hade jag blivit på dessa 8 veckor samt hur skulle resultatet bli om jag slutade efter denna kur och tränade som vanligt?

Tack på förhand!

Årets knallkork?
Avgå ditt skåp.

Mvh

/aKAY
Citera
2015-01-29, 19:53
Medlem
razernoobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Årets knallkork?
Avgå ditt skåp.

Mvh

/aKAY

Rubriken lyder "Stora tråden för små / nybörjarfrågor "
Citera
2015-01-29, 20:05
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Rubriken lyder "Stora tråden för små / nybörjarfrågor "

Exakt, den lyder INTE "Stora tråden för totalt efterblivna frågor ingen kan svara på".

Mvh

/aKAY
Citera
2015-01-29, 21:36
Bannlyst
Min kompis (tjej) funderar på o köra en anavarkur
O undrar hur noga man måste vara med kosten? Visst hon ska inte svulla sönder onyttigt men hon vill helst köra det under sommaren så då kanske det slinker ner 1 glass o käkar lite gott osv men mycket protein osv??
Målet är ökad muskelmassa
Senast redigerad av Alob 2015-01-29 kl. 21:39.
Citera
2015-01-29, 21:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Alob
O undrar hur noga man måste vara med kosten? Visst hon ska inte svulla sönder onyttigt men hon vill helst köra det under sommaren så då kanske det slinker ner 1 glass o käkar lite gott osv men mycket protein osv??

Behöver mer info om hur hon ser ut, erfarenhet, bröststorlek osv.
Citera
2015-01-29, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Behöver mer info om hur hon ser ut, erfarenhet, bröststorlek osv.
Stats (hon har ej maxat ofta)
Böj 90 kg
Mark: 100 kg
Bänk vet ej...
Vad spelar brösten för roll ?? Haha
Citera
2015-01-29, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alob
Målet är ökad muskelmassa

Be henne läsa själv för att skaffa sig en uppfattning om AAS, det är inte godis hon kommer stoppa i sig

/ Mvh
Citera
2015-01-30, 00:10
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Hejsan!

Tänkte fråga er om en fråga ang steroider. Om jag skulle beställa: http://www.sverigeroids.com/cycles/beginner-cycle

Hur stor hade jag blivit på dessa 8 veckor samt hur skulle resultatet bli om jag slutade efter denna kur och tränade som vanligt?

Tack på förhand!

Du kommer lägga på dig muskler helt klart, men hur mycket kan ingen svara på. Det är så många faktorer som spelar in. Hur bra du återhämtar dig och hur mycket du får behålla kan ingen svara på heller.

Mvh
Citera
2015-01-30, 10:04
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Hejsan!

Tack på förhand!

Dianabol 30 mg i sex veckor alltså, ja du kan nog växa en hel del på det. Hur stor eller hur mycket du får behålla är helt upp till dig själv. Men eftersom det handlar om dboll så troligen sväller du upp ganska bra och efteråt så försvinner en hel del.
Citera
2015-01-30, 10:59
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Hejsan!

Tack på förhand!

Jag förstår helt ärligt inte varför dianabol ses som en nybörjarsteroid av många. Den är stark, den har elaka bieffekter och den är rå att hoppa av. Varför är detta en nybörjarsteroid? För att den är billig? OT eller testo hade varit mycket bättre val.

För att svara på din fråga razernoob; ingenting om du inte sköter dig. Måttligt om du sköter dig. Känns som du behöver läsa på mycket mer om du har funderingar över en sådan fråga.
Citera
2015-01-30, 16:01
Medlem
Sitter här och planerar min nästa kur fast min nuvarande inte ens är klar. Denna går kanske av stapeln i september. Det blir ungefär 6 månader efter PCT vilket känns rimligt. Vad tror ni om det här? Är lite osäker på doseringen. Om jag kan lita på mina källor så går det ju inte att jämföra 100mg propp med 100mg cyp då estrarna väger olika. Då blir 100mg cyp ungefär 63mg testo och 100mg propp 85mg testo.

Om en bra andrakur med e/c är 500 ew så borde det ju i propp motsvara 370mg vilket jag då har avrundat till 100mg eod. Eller är det bättre att köra 150mg direkt?

Ålder:
29-33

Vikt:
82kg

Längd:
178cm

Uppskattad BF%:
18%

Medicinska problem:
Nej

Styrkestats, bänk, böj och mark:
Bänk: 110kg
Böj: 105kg (just börjat köra den igen, har haft dålig höft)
Mark: 160kg

Nuvarande kostupplägg:
Balans på 2400kcal
Protein: 2gram per kg kroppsvikt
Fett: 1-1.5gram per kg kroppsvikt
Kolhydrater: resten

Träningserfarenhet:
15 år. Denna runda 3 år.

Tidigare kurer:
Testo C 250mg e5d

Eget förslag till kur:
Vecka 1-8:
Testo propp 100mg eod
HCG 250ui måndag och torsdag
Arimidex 0.25mg eod

Eget förslag till PCT:
Vecka 1:
Nolvadex 40mg ed
Clomid 75mg ed

Vecka 2-3:
Nolvadex 20mg
Clomid 50mg

Vecka 4:
Nolvadex 20mg
Clomid 25mg

Mål med kuren:
Gain some muscle mass
Senast redigerad av MostMuscular 2015-01-30 kl. 16:05.
Citera
2015-01-30, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostMuscular
Sitter här och planerar min nästa kur fast min nuvarande inte ens är klar. Denna går kanske av stapeln i september. Det blir ungefär 6 månader efter PCT vilket känns rimligt. Vad tror ni om det här? Är lite osäker på doseringen. Om jag kan lita på mina källor så går det ju inte att jämföra 100mg propp med 100mg cyp då estrarna väger olika. Då blir 100mg cyp ungefär 63mg testo och 100mg propp 85mg testo.

Om en bra andrakur med e/c är 500 ew så borde det ju i propp motsvara 370mg vilket jag då har avrundat till 100mg eod. Eller är det bättre att köra 150mg direkt?

Ålder:
29-33

Vikt:
82kg

Längd:
178cm

Uppskattad BF%:
18%

Medicinska problem:
Nej

Styrkestats, bänk, böj och mark:
Bänk: 110kg
Böj: 105kg (just börjat köra den igen, har haft dålig höft)
Mark: 160kg

Nuvarande kostupplägg:
Balans på 2400kcal
Protein: 2gram per kg kroppsvikt
Fett: 1-1.5gram per kg kroppsvikt
Kolhydrater: resten

Träningserfarenhet:
15 år. Denna runda 3 år.

Tidigare kurer:
Testo C 250mg e5d

Eget förslag till kur:
Vecka 1-8:
Testo propp 100mg eod
HCG 250ui måndag och torsdag
Arimidex 0.25mg eod

Eget förslag till PCT:
Vecka 1:
Nolvadex 40mg ed
Clomid 75mg ed

Vecka 2-3:
Nolvadex 20mg
Clomid 50mg

Vecka 4:
Nolvadex 20mg
Clomid 25mg

Mål med kuren:
Gain some muscle mass

Ser bra ut, välplanerat och du verkar ha koll på vad du gör! Bra viloperiod mellan kurerna också!

Ang dosen, det är lite upp till dig, Testo-p 100mg EOD är en bra dos. Fast tror absolut du kan köra 150mg också, som sagt, lite upp till dig hur du vill göra!

100 eod = 350ew.
150 eod = 525ew.

Vad kör du för kur nu? Hur upplever du att den funkar, effekter/bieffekter?
Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in