Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
1,5 mil, inte 10 grader.
Har jag sagt 10 graders skillnad? Vi hade närmare -10 fredag kväll (källa: min termometer och mitt minne) och det är ingen ovanlig skillnad men det spelar inte så stor roll. Allt jag ville säga från början var att isen var annorlunda från fredag till söndag. Men jag släpper det här, var det -5 här så får det väl vara det då.