2015-01-30, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Någon annan kan ha postat brevet.

Nej, det är inte svårt att förstå, och jag har svarat på det. Vad har du svårt att förstå i mitt svar?
Men är du lite trött nu Q ? Du sa " Det där förstår jag inte" och jag frågade vad du inte förstod, och du svarar att du förstod, och att du har svarat på det och frågar vad jag har svårt att förstå i ditt svar?
Det är du som påstår att du inte förstår, inte jag!
Citera
2015-01-30, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Ursäkta, men har vi inte kommit fram till att US är byggnadsarbetare och inte alls jobbar på universitet?

OK. Nu känner jag mig som en borttappad vante. När då? visade det sig att han var byggnadsarbetare ...
Citera
2015-01-30, 00:47
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Men är du lite trött nu Q ? Du sa " Det där förstår jag inte" och jag frågade vad du inte förstod, och du svarar att du förstod, och att du har svarat på det och frågar vad jag har svårt att förstå i ditt svar?
Det är du som påstår att du inte förstår, inte jag!
Då får jag be dig precisera vad du menar med det andra i "Vad förstår du inte av det andra ?".
Citera
2015-01-30, 00:49
Medlem
Citat:
Då får jag be dig precisera vad du menar med det andra i "Vad förstår du inte av det andra ?".
(FB) Sigtuna: Kvinna hittad i vatten, misstänkt mord, 2015-01-23
Du förstod inte detta och min fråga var vad du inte förstår?
Senast redigerad av Regnflingan 2015-01-30 kl. 00:55.
Citera
2015-01-30, 00:51
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Var har jag skrivit det ? Vilket inlägg menar du ?
Här: (FB) Sigtuna: Kvinna hittad i vatten, misstänkt mord, 2015-01-23 Är det inte den frågan vi diskuterar?
Citera
2015-01-30, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
OK. Nu känner jag mig som en borttappad vante. När då? visade det sig att han var byggnadsarbetare ...

Tidigare i tråden diskuterades vilket yrke US hade. En fråga som jag själv för övrigt lyfte i tråden. Någon svarade då att US arbetade på universitet, men det visade sig snart att han driver företag i byggbranschen. Kolla sida 54 i tråden.

Edit: Och på sida 55 skriver bernter:
"Det finns bild på mannen på södertörn och han är långt mer än 40 bast, så sluta förfölj honom nu. Lär er söka på nätet för guds skull!"
Senast redigerad av hoaxgammon 2015-01-30 kl. 01:02.
Citera
2015-01-30, 00:53
Medlem
Citat:
Här: (FB) Sigtuna: Kvinna hittad i vatten, misstänkt mord, 2015-01-23 Är det inte den frågan vi diskuterar?
såg det nu och ändrade och svarade men du hann citera innan
Citera
2015-01-30, 00:55
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
såg det nu och ändrade och svarade men du hann citera innan
Okej, du länkar inlägget med ett citat som jag inte alls förstår. Vänligen, förklara.
Citera
2015-01-30, 00:56
Medlem
Citat:
Okej, du länkar inlägget med ett citat som jag inte alls förstår. Vänligen, förklara.
Vad är det som du inte förstår med citatet? Hur ska jag kunna förklara när du inte kan säga vad du inte förstår av mitt inlägg ?
Senast redigerad av Regnflingan 2015-01-30 kl. 01:00.
Citera
2015-01-30, 01:00
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Vad är det som du inte förstår med citatet?
Det här:
Citat:
Nej men skickar man in enskild ansökan måste den andra parten bli delgiven först vilken man kan hålla sig undan från om man inte vill bli delgiven. Inget tyder dock på att US skulle hålla sig undan på annat sätt. Jag menar bara om man ej vill skriva på en skilsmässoansökan så kastar man sig väl inte efter delgivningsmannen sen och ber att få skriva på ??
Jag förstår noll av hela citatet.
Citera
2015-01-30, 01:09
Medlem
Citat:
Det här:
Jag förstår noll av hela citatet.
Ok, för mig är det glasklart! Ett exempel på att det kan dra ut på tiden om bara en skriver på skilsmässoansökan ! Om bara den ena parten skriver på, tyder det på att den andra parten inte vill ha skilsmässa och kan komma att fördröja denna process, till exempelvis genom att inte skicka tillbaks handlingar från tingsrätten, delgivningspapper osv så att en delgivningsman blir tvungen att söka upp vederbörande. Var det svårt att förstå ?
Citera
2015-01-30, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Tidigare i tråden diskuterades vilket yrke US hade. En fråga som jag själv för övrigt lyfte i tråden. Någon svarade då att US arbetade på universitet, men det visade sig snart att han driver företag i byggbranschen. Kolla sida 54 i tråden.

Edit: Och på sida 55 skriver bernter:
"Det finns bild på mannen på södertörn och han är långt mer än 40 bast, så sluta förfölj honom nu. Lär er söka på nätet för guds skull!"

OK. Tack.

Nu anar jag genast "mer ugglor i mossen" ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in