2015-01-29, 13:48
Medlem
LittlePerverts avatar
Han var med i en dejtinggrupp på FB där han hotade kvinnor han blev nobbad av. Så därifrån slängdes han ut.
Han utgav sig för att vara brandman eller nåt sånt.
Citera
2015-01-29, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filantropi
Räcker inte det här som bevis?
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/...54&oe=5564E1AF

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.n...c657d6eb90b43c

Du är för fan minst like efterbliven som gärningsmannen...

Tror du på fullt allvar att kläder är ett bevis på att man är sjuk?
Snarare är ju hans gärningar bevis nog, eller ska man leta upp alla med såna kläder och sånt utseende menar du?

Med det sagt så är det jävligt skum att han fick så lågt straff för en två dagar lång våldtäkt, inklusive mordhot och misshandel.

Är det någon som har en aning om varför?
Är det ord mot ord och att det inte går att bevisa så mycket eller vad?
Citera
2015-01-29, 16:13
Medlem
Utdrag från domen:

Citera
2015-01-29, 17:41
Medlem
Benutzers avatar
Har för mig att han kallades Fet-Jerry i Torshälla i unga dagar. Smått efterbliven vad jag kan minnas.
Citera
2015-01-29, 18:32
Medlem
COYBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Du är för fan minst like efterbliven som gärningsmannen...

Tror du på fullt allvar att kläder är ett bevis på att man är sjuk?
Snarare är ju hans gärningar bevis nog, eller ska man leta upp alla med såna kläder och sånt utseende menar du?

Jag tror inte det är kläderna han syftar på utan snarare att det första kortet är taget utanför Lidl. Känt våldtäktsnäste.
Citera
2015-01-29, 19:05
Medlem
drulmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Finne... J*rry N*emäle

Hans efternamn är det väldigt många finska zigenare som har.

En finsk zigenare alltså.

Då hade AussieRedman och gänget fel som vanligt att det skulle röra sig om oss blonda, superfarliga ariska män...

Tröttnar ni aldrig?

Han är tyvärr ute efter 2 år. Förhoppningsvis så kan någon hitta aset och knäppa honom.
Citera
2015-01-29, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Y
Utdrag från domen:

Finns hela domen att läsa någonstans?
Citera
2015-01-29, 20:21
Medlem
elliezs avatar
Jag var Facebookvän med den här äckliga mannen. Han la till mig från en facebookgrupp och började prata om piercingar han haft och sa att han bara hade tungpiercingen kvar. Efter ett tag började han fråga om jag träffar nån kille, om jag bor själv och liknande. Allt slutade med att han frågade om jag föredrog stora eller små kukar och att han hade något medfött fel som gjorde honom otroligt stor. Han fick en utskällning av mig och efter det har vi inte pratat mer. När jag fick veta detta så åkte han genast bort som Facebookvän.
Citera
2015-01-29, 20:46
Medlem
Lingon_s avatar
Varför bedömmer tingsrätten inte det här som grov våldtäkt? Varför får han straffrabatt fast han har 32 punkter i belastningsregistret varav ett flertal är våldsbrott? Varför finns inte dödstraff i Sverige?

Frågorna är många men det enda man kan hoppas på är ju att hovrätten tar sig an fallet. Ett gäng bondfångare i tingsrätten, hälften har väl aldrig öppnat lagboken ens.
Citera
2015-01-29, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Via SMS och mail ser man inte kroppsbyggnaden. Men. Jerrys bild på FB-gruppen borde ha skrämt bort de flesta.

Kvinnan i fråga KAN inte ha alla hästarna hemma. Det måste vara någon nerknackad, IQ-befriad idiot som släpper in denna man i sitt hem. En NORMAL kvinna skulle inte ens börja flirta med honom..

kan det vara därför straffet var så lågt? ''förmildrande omständigheter''? den förståndshandikappade misshandeln i Salem ledde ju inte till något straff av värde heller...

vad säger FUPen någon?
Senast redigerad av folvidon 2015-01-29 kl. 21:14.
Citera
2015-01-29, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drulman
Hans efternamn är det väldigt många finska zigenare som har.

En finsk zigenare alltså.

Då hade AussieRedman och gänget fel som vanligt att det skulle röra sig om oss blonda, superfarliga ariska män...

Tröttnar ni aldrig?

Han är tyvärr ute efter 2 år. Förhoppningsvis så kan någon hitta aset och knäppa honom.

Hans bror får också varningar på FB att inte skriva för öppet om var han befinner sig och vad han sysslar med - ifall polisen är honom hack i hälinen..

Trevlig familj och trevlig släkt :-)
Citera
2015-01-29, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aju1891
Finns hela domen att läsa någonstans?

Man lär "känna" någon på internet - och en vecka senare bjuder man inte denna person till ett ensligt beläget hus..

BO får dåliga vibbar (tror sig veta att GM är en "psykopat") så fort hon ser bilen svänga upp på gården - men släpper in GM ändå.. Varför?

Sen förstår jag inte heller vad som menas med att "sexuella handlingar" inleddes strax efter att idioten hade anlänt. Menar man att sexet i början var frivilligt?

Har någon hela domen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in