2015-01-27, 22:10
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proxy123
Tack för ett bra svar! Aa sant. Får typ köra OT i framtiden eller något liknade, vilka prepp är det som ej konverterar till dht? Ot, deca vilka fler? Dock är ju testo guld , tråkigt och inte kunna trycka det på ett tag.

Primo och anavar också.

Mvh
Senast redigerad av JoliQuZ 2015-01-27 kl. 22:36.
Citera
2015-01-27, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Inget preparat är säkert för att ej tappa håret. Har anlag för att tappa mitt men det sitter där det sitter just nu iallfall, 2 kurer i bagaget.

Dock så påskyndar vissa preparat processen betydligt mer än andra.

Till proxy123, kika igenom den här tråden: (FB) Hår och Steroider Finns mycket info i den tråden. Sen kommer ingen kunna svara på hur det kommer funka för just dig (fast det verkar du medveten om). Finns mediciner man kan ta för att försöka motverka/bromsa håravfall. Aja, kolla i tråden så kommer du säkert hitta lite mer info ang olika preparat osv..

Mvh
Citera
2015-01-28, 11:13
Medlem
Satt första Testo-p sticket igår. Idag så har det hänt lite tråkig saker på det personliga planet som gör att jag förmodligen kommer behöva kliva av. Behövs en PCT? Ja, det var en oförutsedd händelse tyvärr..

Mvh
Citera
2015-01-28, 11:18
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SGV123
Satt första Testo-p sticket igår. Idag så har det hänt lite tråkig saker på det personliga planet som gör att jag förmodligen kommer behöva kliva av. Behövs en PCT? Ja, det var en oförutsedd händelse tyvärr..

Mvh

Bara att kliva av, ingen PCT kommer behövas. Du får ett litet svaj på test-nivåerna naturligtvis men det är övergående.
Beklagar oturen!

Mvh

/aKAY
Citera
2015-01-28, 16:58
Medlem
kekkzors avatar
Angående PCT om man kör winstrolonly, 30/30 ?

Clomid? Känns mest relevant eftersom winnar säker hcgt?

eller

Nolva ? känns inte lika aktuellt eftersom winnar inte aromatiserar och därför minimal risk för gyno, vilket nolva endast är till för ?

Tänker jag rätt ?
Citera
2015-01-28, 18:24
Medlem
Visst fortsätter man inte tappa hår efter min testo kur? Då jag tappat en del nu men har precis hoppat av. Visst är de bara under kuren? Då dht nivåerna är höga
Citera
2015-01-28, 18:39
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proxy123
Visst fortsätter man inte tappa hår efter min testo kur? Då jag tappat en del nu men har precis hoppat av. Visst är de bara under kuren? Då dht nivåerna är höga

Du kommer att tappa håret väldigt snart i vilket fall som helst om du är så kännslig, bara att acceptera och bli skinbulla eller köpa peruk.
Citera
2015-01-28, 19:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kekkzor
Angående PCT om man kör winstrolonly, 30/30 ?

Clomid? Känns mest relevant eftersom winnar säker hcgt?

eller

Nolva ? känns inte lika aktuellt eftersom winnar inte aromatiserar och därför minimal risk för gyno, vilket nolva endast är till för ?

Tänker jag rätt ?

Delvis rätt.

Du kan köra båda, eller en av varje det kommer inte göra någon direkt skillnad bortsett från att det KAN ge olika biverkningar. Använd det du har hemma.
Citera
2015-01-28, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Du kommer att tappa håret väldigt snart i vilket fall som helst om du är så kännslig, bara att acceptera och bli skinbulla eller köpa peruk.
Nädå, är 20 år. Har rätt tjockt hår i övrigt så tror inte jag skulle tappat det inom kort.
Citera
2015-01-29, 09:10
Medlem
Kliver snart av min första kur som har varit en 250mg e4d testo e 16v

Tänkte köra pct med nolva och hcg enligt upplägg Bamse.

Hcg 500iu e3d två veckor innan sista sticket.
1500iu direkt efter sista sticket och sedan 500iu eod.

NOLVA 40mg första två veckorna och sedan 20mg två resterande veckor. Första tabletten intas två veckor efter sista sticket.

Men.. Funderar på att köra 1500iu hcg eod i två veckor istället för 500iu. Detta pga fel leverans och jag fick 45000iu istället för 10000.

Har även adex som jag tänka köra 0,25mg eod alt e3d när jag börjar med hcg.

Uppskattar synpunkter på detta, gärna med motivering om ni vill ändra på något.
Citera
2015-01-29, 11:07
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enjoy13
Kliver snart av min första kur som har varit en 250mg e4d testo e 16v

Tänkte köra pct med nolva och hcg enligt upplägg Bamse.

Hcg 500iu e3d två veckor innan sista sticket.
1500iu direkt efter sista sticket och sedan 500iu eod.

NOLVA 40mg första två veckorna och sedan 20mg två resterande veckor. Första tabletten intas två veckor efter sista sticket.

Men.. Funderar på att köra 1500iu hcg eod i två veckor istället för 500iu. Detta pga fel leverans och jag fick 45000iu istället för 10000.

Har även adex som jag tänka köra 0,25mg eod alt e3d när jag börjar med hcg.

Uppskattar synpunkter på detta, gärna med motivering om ni vill ändra på något.

Finns det någon annan anledning än att du fått för mkt levererat till att du inte håller dig till Bamses medium-PCT?
Spontant låter det som för mycket hCG och nolva för en sådan mild kur.
Jag hade hållit mig till det Bamse skrev, det är f.ö. inget de hittat på själva utan ett ganska klassiskt upplägg, men jag hade kört 40/20/20/20 på nolvan istället.
Om du hade tänkt spika 1500iu hCG eod 2 sista v i kuren så är det nog en bra idé att lägga till adex, annars tveksamt. Klart att du har mer å vinna på att safea upp med 0.25 eod än att skippa helt.

Stick to the plan man och behåll överbliven hCG till nästa runda.

/aKAY
Citera
2015-01-29, 11:48
Medlem
Funderar på en testo only kur men har lite svårt att bestämma mig.
Har tidigare kört en OT only kur med ganska dåliga resultat (körde 60 så inte jättelåg ändå).
Har 6ish års gymerfarenhet, några år kvar till 30.
Min fråga är om man ska köra 250mg eller 500mg som först inject? Sett många här som rekommenderar 250mg för att känna på men när jag läst på andra forum rekommenderar många (utanför sverige) 500mg som först. Kombinerat med att jag fick dåliga resultat på medelhög OT så känner jag att det kanske är bättre med 500mg? Eller eventuellt kan man köra något mitt emellan, bamse har väl 375mg portioner, man kanske kan köra det? Finns det något som säger emot en sådan dos?
Även längden är jag osäker på, rent spontant känner jag att 12v är lagom men många rekommenderar 16v.
Borde inte en högre dos under kortare tid kunna ge liknande resultat men med lägre långsiktiga biverkningar pga kortare tid nedstängning av det egna systemet?

Sen till sist en dum fråga från någon som aldrig kört inject. Hur mäter man hur mycket man drar upp i sprutan? På bamse står det att varje burk är 375 men 10cc? Oftast refereras roidcalc men den är nere. Kan någon vänlig själ förklara lite hur det fungerar med att räkna på doser?
Tack från en nybörjare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in