Funderar på en testo only kur men har lite svårt att bestämma mig.
Har tidigare kört en OT only kur med ganska dåliga resultat (körde 60 så inte jättelåg ändå).
Har 6ish års gymerfarenhet, några år kvar till 30.
Min fråga är om man ska köra 250mg eller 500mg som först inject? Sett många här som rekommenderar 250mg för att känna på men när jag läst på andra forum rekommenderar många (utanför sverige) 500mg som först. Kombinerat med att jag fick dåliga resultat på medelhög OT så känner jag att det kanske är bättre med 500mg? Eller eventuellt kan man köra något mitt emellan, bamse har väl 375mg portioner, man kanske kan köra det? Finns det något som säger emot en sådan dos?
Även längden är jag osäker på, rent spontant känner jag att 12v är lagom men många rekommenderar 16v.
Borde inte en högre dos under kortare tid kunna ge liknande resultat men med lägre långsiktiga biverkningar pga kortare tid nedstängning av det egna systemet?
Sen till sist en dum fråga från någon som aldrig kört inject. Hur mäter man hur mycket man drar upp i sprutan? På bamse står det att varje burk är 375 men 10cc? Oftast refereras roidcalc men den är nere. Kan någon vänlig själ förklara lite hur det fungerar med att räkna på doser?

Tack från en nybörjare!