2015-01-27, 23:07
Medlem
glokk18s avatar
De är så att jag ska göra ett litet ingrepp, bli sövd i ca 1 timme och fick tid dagen efter jag hade planerat att inta ca 100mg mdma.

Är detta farligt? Ökar de t.ex. risken för serotegent syndrom eller liknande? Om någon vet så får ni gärna ge ett förklarande svar varför de är det
Citera
2015-01-27, 23:16
Medlem
Det är förmodligen inte farligt men det låter som en väldigt dum idé att chansa.
Citera
2015-01-27, 23:41
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Det är förmodligen inte farligt men det låter som en väldigt dum idé att chansa.

Instämmer i detta.

Och med vilket ämne skall du sövas med förövrigt, och vilken dos skall användas osv är andra viktiga komponenter?
Citera
2015-01-27, 23:51
Medlem
glokk18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles-själ
Instämmer i detta.

Och med vilket ämne skall du sövas med förövrigt, och vilken dos skall användas osv är andra viktiga komponenter?

De vet jag ej. 1.80 och 80kg.
Citera
2015-01-27, 23:53
Medlem
norrlandsguldares avatar
Precis som du bör avstå från alkohol så bör du avstå från övriga droger. Jag kan inte ge dig någon vetenskaplig förklaring, men det låter inte som det smartaste att inta MDMA - eller någon annan substans - dagen innan en operation.
Citera
2015-01-28, 02:32
Medlem
Silvertejp2s avatar
Men helt ärligt, vad tror du själv?

Är det så satans viktigt för dig att peta i dig MDMA dagen innan en operation och dessutom starta en tråd på flashback för att kolla om det är farligt så bör du nog lägga ner ditt brukande.

Var rädd om dig pågadrull!
Citera
2015-01-28, 07:27
Medlem
Vitalrepuss avatar
Det låter, precis som andra användare skrivit, väldigt dumt. Visst, jag vet inte om det är farligt men om det är det så är det ju dumt att chansa. Sedan är det väl skönt att under ruset känna att man inte har något att göra dagen efter etc? Jag tänker på AT:n du alternativt kommer att få. Vetskapen om att du ska opereras kanske förstör ditt rus, eller tja kanske inte eftersom att det är MDMA, men det låter ändå vettigare att köra efter operationen
Citera
2015-01-28, 18:27
Medlem
glokk18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalrepus
Det låter, precis som andra användare skrivit, väldigt dumt. Visst, jag vet inte om det är farligt men om det är det så är det ju dumt att chansa. Sedan är det väl skönt att under ruset känna att man inte har något att göra dagen efter etc? Jag tänker på AT:n du alternativt kommer att få. Vetskapen om att du ska opereras kanske förstör ditt rus, eller tja kanske inte eftersom att det är MDMA, men det låter ändå vettigare att köra efter operationen

Sant.. får helt enkelt spara mina kristaller och röka en jävla massa weed istället
Citera
2015-01-28, 18:29
Medlem
glokk18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvertejp2
Men helt ärligt, vad tror du själv?

Är det så satans viktigt för dig att peta i dig MDMA dagen innan en operation och dessutom starta en tråd på flashback för att kolla om det är farligt så bör du nog lägga ner ditt brukande.

Var rädd om dig pågadrull!

Viktigt och viktigt, jag startade ju tråden för att se om de var farligt. Hade jag inte brytt mig om risken då hade jag väl droppat utan att fråga? #flashbacklogic
Citera
2015-01-29, 09:10
Medlem
Vitalrepuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glokk18
Sant.. får helt enkelt spara mina kristaller och röka en jävla massa weed istället

Jag vet inte om jag skulle rekommendera dig att röka cannabis istället, en lekman vet aldrig hur olika substanser reagerar med varandra och det känns dumt att chansa, mitt råd till dig är att förbli nykter innan operationen, bara för att vara på den säkra sidan, och sedan kan du knarka på med gott samvete efteråt!

Mvh
Citera
2015-01-29, 11:04
Medlem
Spiritualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glokk18
Viktigt och viktigt, jag startade ju tråden för att se om de var farligt. Hade jag inte brytt mig om risken då hade jag väl droppat utan att fråga? #flashbacklogic

Varför denna hets att vara påverkad av någonting dagen innan?
Citera
2015-01-29, 13:22
Medlem
Eisels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spirituality
Varför denna hets att vara påverkad av någonting dagen innan?
För att folk har vett nog att inte blanda allt möjligt? Bättre med "hets" än att folk blandar hejvilt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in