2015-01-28, 15:28
Avslutad
satt och funderar lite på att ja vi har SD som kanske en del av befolkningen gillar , men har inte invandrarna något parti eller håller dom på att skapa ett eget där större delen av dom anställda är invandrare ? , ett parti som bara gynnar dom själva .

för svensken kommer det självklart rulla på som i dagen läge

jo vi har ju moderaterna som gillar att ta in mycket folk och så .
jag menar dom kanske skapar ett eget parti som gynnar invandrare som bot här mindre än säg "40 år "

lägra skatter , högra barn bidrag , lägre pensions ålder, bättre vård m.m

på 40 år så har det nog kommit en del invandrare finnar,normen,danskar,afrikaner,somalier,syrianer, israel,pakistanier m.m

kommer det komma ?
är svensken nära att bli en minoritet ?
Citera
2015-01-28, 15:34
Medlem
ninjutsus avatar
Vi har redan sju etablerade partier för invandrare, det behövs inte fler.
Citera
2015-01-28, 15:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Vi har redan sju etablerade partier för invandrare, det behövs inte fler.
vem det kanske försvinner ett parti och dyker upp ett nytt , det är ju nytt år och nya möjligheter
Citera
2015-01-28, 15:46
Medlem
Jag vet inte men det känns som om det skulle vara en bra idé att skapa ett muslimsk parti nu och göra det så etablerat som möjligt då Sverige kommer att få en rätt stor muslimsk minoritet i framtiden, vilket borde leda till att man blir ett säkert riksdags parti.

Gillar inte religion men du snacka om egen vinning så visst tror jag att denna idé kommer att funka om man har ork samt att man är psykopat nog att fejka sig till att vara muslim. Median kommer ju även hjälpa dig samt att du kan dra islamofobi kortet i varje debatt som går emot dig.
Senast redigerad av Maninist 2015-01-28 kl. 15:50.
Citera
2015-01-28, 16:10
Medlem
Det här oroar mig något enormt. En vacker dag kommer ett sånt här parti ha egen majoritet i Sverige med tanke på hur många invandrare vi har tagit in. Riktigt jävla sunkigt.

För övrigt så finns det ett muslimskt parti som heter Hizb ut-Tahir. Kolla här: http://www.hizb-ut-tahrir.se/index.php/om-oss
Citera
2015-01-28, 16:20
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vizzor
Det här oroar mig något enormt. En vacker dag kommer ett sånt här parti ha egen majoritet i Sverige med tanke på hur många invandrare vi har tagit in. Riktigt jävla sunkigt.

För övrigt så finns det ett muslimskt parti som heter Hizb ut-Tahir. Kolla här: http://www.hizb-ut-tahrir.se/index.php/om-oss
Invandrare brukar dock ha mer konflikter sinsemellan så det lär inte dyka upp något parti som kan samla alla invandrare. Möjligtvis ett någorlunda sekulärt sunnimuslimskt parti i så fall som samlar majoriteten av svenska muslimer.
Citera
2015-01-28, 17:20
Avslutad
det borde komma någon "ledare" som kan tala för folket . någon Saddam Hussein
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här