2015-01-26, 20:59
Medlem
Sidan verkar ligga nere. Brukar den göra det eller är det något lurt på g?
2015-01-26, 21:00
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Funkar sidan?
Är nere för min del.

Använd någon av deras alternativ adresser. Tex http://kjj2txjneira6koo.onion/
2015-01-26, 21:43
Medlem
Sidan nere, mycket konstigt hoppas min order han med.

edit: fungerar nu!
2015-01-26, 23:04
Medlem
basseakers avatar
Aldrig beställt tjo från någon på evo förut. Vem rekommenderas?
2015-01-27, 00:48
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Har beställt av ormar på FS tidigare och det gick fint. Nu på Evo har det gått 2 veckor och det är snart dags för en dispyt (blir min första på tor och då var jag med på SR1). Det jag tycker är så jävla sämst är att han är aktiv men skiter i att svara på mina meddelanden - Fyfan.
2015-01-27, 03:08
Medlem
Orly? Yarly!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerpetualVoid
Någon som kan tipsa om bra och prisvärt MDMA, helt i form av E-tabbar? Kristaller går dock också bra. Kikade på Leif GW:s blåa spöken, helt ok med 5 st för runt femhundringen.

Input, någon?
En polare käkade blå spöken i fredags, han är fortfarande avtänd. De slog på direkt och stenhårt, garanterad RC. Låt bli dom är mitt råd.
2015-01-27, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basseaker
Aldrig beställt tjo från någon på evo förut. Vem rekommenderas?
Erkran garanterat!
Citat:
Ursprungligen postat av Orly? Yarly!
En polare käkade blå spöken i fredags, han är fortfarande avtänd. De slog på direkt och stenhårt, garanterad RC. Låt bli dom är mitt råd.
Är det samma vendor då?

Käkade blå spöken i somras och dom var rena som fan. Låter skumt att vara avtänd 5 dagar senare ärligt talat, snackar vi inte om någon rookie bara som inte vet vad han petat i sig och typ blandat? Aldrig hört talats om RC-E som sitter i så länge :S men vad vet jag, klart man ska ta hälsan först och inte riskera.

Därför jag ALLTID köper kristaller, enbart vid desperata festival-lägen man köper knappar
2015-01-27, 15:07
Medlem
PerpetualVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamwater
De flesta trippar på marknaden ligger på runt 40-70mcg (100 om du har riktig tur). Dvs. de är kraftigt underdoserade.

Kan tänka mig detta. Lappar jag köpte på Silk Road en gång i tiden som var specade till runt 140 ug slog hårdare än dessa... Synd att man inte kan ge en korrekt dosspecificering; detta innebär att man alltid måste köpa ett gäng lappar, testa dem för att se styrka, se dosera korrekt med lämpligt antal vid nästa tillfälle. Drygt.
2015-01-27, 15:08
Medlem
PerpetualVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orly? Yarly!

Tack för tipset! Det suspekt låga priset jämfört med allt annat fick mig också misstänksam, så jag körde på Psyshops MDMA istället som fått bra omdöme i recensionsfältet. Då jag tänkte ge mig på den mytiska candyflippen tänkte jag att kristaller nog var bättre än tabs sett till renhet och effekt.
2015-01-27, 15:24
Medlem
Bananarnes avatar
Skulle starkt avråda folk från att beställa från Psyshop. Antagligen är han en selektiv scammer, men det skulle också kunna vara så att han fittar sig och håller på att sälja saker som han inte har i lager.
2015-01-27, 16:22
Medlem
elmerengues avatar
En del som verkar avråda från att handla av ormar men mitt kom idag och då beställde jag i helgen. Originalbup och bra förpackat. Kanske inte det billigaste jämfört med gatan men mycket vettigare priser än alla andra som säljer en åtta för femhundra spänn vilket bara kan ses som sjuka priser.
2015-01-27, 16:57
Medlem
läramighackas avatar
Vilken shop rekommenderar ni för gräs inrikes? Tycker personligen att evo har väldigt litet utbud med rätt dyra priser. Är agora bättre på den fronten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in